Bekijk volle/desktop versie : De dingen die je wijselijk niet eet voor je vlucht

03-07-2012, 08:42

Onwelriekende luchtjes wil je liever niet verspreiden tijdens je vlucht. Om gênante situaties te vermijden, let je best op wat je eet voor vertrek. Slimme vakantiegangers laten brood, broccoli en bonen links liggen om geen opgeblazen gevoel te krijgen.

Dat staat allemaal te lezen in de gids die luchtvaartmaatschappij Singapore Airlines heeft uitgebracht met daarin adviezen om die vervelende gasophoping te voorkomen. Wat je eet heeft uiteraard een belangrijke impact. Zo blijken eveneens gefrituurde hapjes uit den boze omdat deze (te) langzaam verteren. Daarnaast worden ook zoute snacks afgeraden omdat ze te veel water opnemen. Perziken en koolzuurhoudende dranken brengen ook extra gasvorming teweeg.

Wat mag je dan wel nog verorberen voor en tijdens je vliegreis? Bananen, bessen, uien en knoflook, al worden dan wel best weer de tanden gepoetst om die knoflookgeur kwijt te geraken. Aardappelen, ananas en vis kunnen geen kwaad. Groene thee als drank is een goede zet want bevordert de spijsvertering.

http://www.hln.be/hln/nl/1901/reisnieuws/article/detail/1463601/2012/07/02/De-dingen-die-je-wijselijk-niet-eet-voor-je-vlucht.dhtml

Dus geen hamburger bij de Quick of Pizza bij de Pizzahut @Brussels Airport

Hoewel ? Who cares, zo lang er klein mannen ongestraft in de rugleuning van mijn stoel blijven stampen, eet en drink ik wat ik wil

03-07-2012, 17:38

Ja hoor, je eet toch wat je wilt.. Dat zou ik wel doen..