Bekijk volle/desktop versie : Misselijkmakende leden



Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27

04-07-2012, 16:16

Citaat door Rachid_Breda:

Citaat:
Met 200.000 leden en 50.000 unieke bezoekers per dag, beheren wij een van de grootste portals van Nederland. Hier praten allochtone en autochtone jongeren met elkaar over liefde, mode, taboes en nog veel meer. Urban jongeren delen hun leven online met elkaar en met ons.

Citaat:
Stichting Marokko Media heeft tot doel Marokkaanse jongeren in Nederland te amuseren, informeren en tot nadenken aan te zetten over de verhoudingen in de Nederlandse samenleving.
Natuurlijk moeten we ook niet vergeten waar MJA voorstaat, mogelijk dat het een idee is voor beheer om een rubriek 'Bejaarden' te openen, zodat zij zich dan niet buitengesloten voelen

PS: Ik ben absoluut voorstander van dialoog en juich het juist toe als er meer Hollandse jeugd zich op MJA zouden melden, maar dan echt met nadruk op jeugd en geen bejaarden.
Juistem Rachid, er is geen enkele restrictie in de gebruikersovereenkomst, of dat nu leeftijd, afkomst of eender wat betreft.

Dat daargelaten is het juist het gemêleerde bezoekersbestand dat die Marokkaanse jongeren amuseert, informeert en tot nadenken aanzet over de verhoudingen in de Nederlandse samenleving. Discussie en dialoog bestaan immers bij de gratie van verschillen in mening, achtergrond en opvattingen.

Wat MJA betreft, daar zie ik in beide kampen weinig jongelui, en zelfs de "actualiteiten" schorten er nogal eens aan.

Handvatten te over in de netiquette om de mensen te weren die niet constructief mee willen discussiëren; de notoire scheldkanonnen, de racisten, seksisten, respectlozen, de netiquette voorziet in dat al. Kwestie van modereren.

04-07-2012, 16:19


Mods maak een nieuwe echte MJA met een slot voor een selecte groep trouwe reageerders zodat eenmaal verbannen je er ook niet meer in komt.

De huidige MJA verander je in "algemene actualiteiten" zonder slot waar iedereen die het wilt kan discussieren

Geen verlies aan bezoekers.


En ruim die ongezellige topics hier op, het milieu is hier alweer verzuurd door onze gezellige landgenoten

04-07-2012, 16:24

Citaat door Raven:
Juistem Rachid, er is geen enkele restrictie in de gebruikersovereenkomst, of dat nu leeftijd, afkomst of eender wat betreft.

Dat daargelaten is het juist het gemêleerde bezoekersbestand dat die Marokkaanse jongeren amuseert, informeert en tot nadenken aanzet over de verhoudingen in de Nederlandse samenleving. Discussie en dialoog bestaan immers bij de gratie van verschillen in mening, achtergrond en opvattingen.

Wat MJA betreft, daar zie ik in beide kampen weinig jongelui, en zelfs de "actualiteiten" schorten er nogal eens aan.

Handvatten te over in de netiquette om de mensen te weren die niet constructief mee willen discussiëren; de notoire scheldkanonnen, de racisten, seksisten, respectlozen, de netiquette voorziet in dat al. Kwestie van modereren.
Niet liegen, onze Ik zie andere fora hun ruimte nog niet delen met andere afkomsten en draaien vooralsnog goed.

En het is inderdaad waar dat één groep een gemiddelde leeftijd van ongeveer 35 heeft terwijl de ander ongeveer 20 is.

Surinaamse fora zijn homogeen, Nederlandse fora zijn homogeen, Turkse fora zijn homogeen maar wie moet koste wat het kost zich de verbittering van PVV-sympathisanten laten welgevallen?

Mooi niet!

04-07-2012, 16:35

Citaat door Moker__Oujdi:
Niet liegen, onze Ik zie andere fora hun ruimte nog niet delen met andere afkomsten en draaien vooralsnog goed.

En het is inderdaad waar dat één groep een gemiddelde leeftijd van ongeveer 35 heeft terwijl de ander ongeveer 20 is.

Surinaamse fora zijn homogeen, Nederlandse fora zijn homogeen, Turkse fora zijn homogeen maar wie moet koste wat het kost zich de verbittering van PVV-sympathisanten laten welgevallen?

Mooi niet!
Niet liegen, ik heb me vooralsnog tot louter dít forum beperkt.

Op MJA zijn er behoorlijk wat oudere piepeltjes te vinden en daarvan bepaald niet alleen PVV-sympathisanten. Als je een beetje oplet pik je ze er zo uit. Daarnaast is ook die verbittering bepaald niet voorbehouden aan die PVV-sympathisanten. Zuurbekkies in overvloed, van divers pluimage.

Je plan in je voorgaande post klinkt goed.

04-07-2012, 16:43



Citaat door Moker__Oujdi:
Niet liegen, onze Ik zie andere fora hun ruimte nog niet delen met andere afkomsten en draaien vooralsnog goed.

En het is inderdaad waar dat één groep een gemiddelde leeftijd van ongeveer 35 heeft terwijl de ander ongeveer 20 is.

Surinaamse fora zijn homogeen, Nederlandse fora zijn homogeen, Turkse fora zijn homogeen maar wie moet koste wat het kost zich de verbittering van PVV-sympathisanten laten welgevallen?

Mooi niet!
Nederlandse fora zijn niet altijd homogeen,zowiezo FOK.nl al niet.Enkele van mijn platvormen ook niet.Spotnet niet

04-07-2012, 16:54
Rachid_breda.

04-07-2012, 18:10

Citaat door Moker__Oujdi:
Mods maak een nieuwe echte MJA met een slot voor een selecte groep trouwe reageerders zodat eenmaal verbannen je er ook niet meer in komt.

De huidige MJA verander je in "algemene actualiteiten" zonder slot waar iedereen die het wilt kan discussieren

Geen verlies aan bezoekers.


En ruim die ongezellige topics hier op, het milieu is hier alweer verzuurd door onze gezellige landgenoten
Dit forum is geen Marokkaans Apartheidsforum omdat ons land geen autochtoon Apartheidsland is. WIJ GAAN NOOIT MEER WEG !!

04-07-2012, 18:10

Citaat door black.:
Nederlandse fora zijn niet altijd homogeen,zowiezo FOK.nl al niet.Enkele van mijn platvormen ook niet.Spotnet niet
Klopt maar sowieso niet vergelijkbaar met M.nl

Ik zie dat je je urls hebt veranderd Waarom?

04-07-2012, 18:11

Citaat door oeps:
Dit forum is geen Marokkaans Apartheidsforum omdat ons land geen autochtoon Apartheidsland is. WIJ GAAN NOOIT MEER WEG !!
Hup op negeer, zo oud maar toch zo kinderachtig

04-07-2012, 18:14

Citaat door Rachid_Breda:
De vele bans die jij hebt ontvangen bewijzen toch het tegendeel, en natuurlijk is het jouw groot recht om op een jongeren forum te gaan haatzaaien en klagen over moslims als jij daar jouw dagelijkse behoefte aandacht door krijgt, maar kom op oeps, heb je dan echt helemaal geen kennissen, vrienden, familie die jou wel op een liefdevolle manier aandacht willen geven en die wel blij zijn met jouw gezelschap?



Dus als je tegen mij zegt dat ik moet op pleuren met mijn gezeik dan bedoel je dat het juist goed is dat ik mijn oprechte mening over jullie geef?..Ok dan is dat duidelijk!!





Wat doe je op een discussieforum als je niet gewenst bent en ook niet tot de doelgroep behoort???



FYI, ik ben al 9 maanden gestopt als mod
Dat bepaal ik zelf. Een internetforum heeft geen grenzen. En hoe dacht je jouw grenzen eigenlijk te gaan handhaven ?? Vanaf 1/4 Marokkaans bloed is deelname toegestaan ?

Ik zie jou al stambomen van aspirant-forumdeelnemers napluizen op racistische criteria.
Wat een idiote ideeën heb jij ! Ga jij maar lekker kapot van binnen, ik blijf lekker toch hihi.

04-07-2012, 18:37

Citaat door Moker__Oujdi:
Klopt maar sowieso niet vergelijkbaar met M.nl

Ik zie dat je je urls hebt veranderd Waarom?
Klopt,en lijkt mij niet meer dan logisch,aangezien de marokkanen hier in nederland een minderheid zijn.
hetzelfde zou je kunnen vragen als nederlanders in marokko nederland.ma zouden hebben /
dat hier een aanzienlijke groep nederlanders zitten is dan ook niet zo gek.
Bovendien is marokko.nl al een aantal malen negatief in het nieuws geweest in het verleden,oa voor tijdens en na de moord op fortuyn,de moord op Van Gogh ea.



Op je volgende vraag ga ik niet in


04-07-2012, 18:45

Citaat door black.:
Klopt,en lijkt mij niet meer dan logisch,aangezien de marokkanen hier in nederland een minderheid zijn.
hetzelfde zou je kunnen vragen als nederlanders in marokko nederland.ma zouden hebben /
dat hier een aanzienlijke groep nederlanders zitten is dan ook niet zo gek.
Bovendien is marokko.nl al een aantal malen negatief in het nieuws geweest in het verleden,oa voor tijdens en na de moord op fortuyn,de moord op Van Gogh ea.



Op je volgende vraag ga ik niet in

Niet liegen, in de VS zijn er amper leden te vinden met een andere afkomst op precies eenzelfde forum en ik denk dat dat ook voor NL'ers in wat voor land dan ook geldt Dus dat is het niet, en al helemaal geen nieuwsberichten van 8 jaar geleden.

Verwijst je gebruikersnaam naar je afkomst? Ik vroeg je eens waarom je hier zit en blijft, wil je daar ookgeen antwoord op geven?

04-07-2012, 19:03



Citaat door Moker__Oujdi:
Niet liegen, in de VS zijn er amper leden te vinden met een andere afkomst op precies eenzelfde forum en ik denk dat dat ook voor NL'ers in wat voor land dan ook geldt Dus dat is het niet, en al helemaal geen nieuwsberichten van 8 jaar geleden.

Verwijst je gebruikersnaam naar je afkomst? Ik vroeg je eens waarom je hier zit en blijft, wil je daar ookgeen antwoord op geven?
Hou op schei uit

De VS is veel verder in multiculturalisme dan Nederland
Mijn gebruikersnaam heeft niets met mijn afkomst te maken.ik ben nederlander.
Mss heb ik ook nog indos in mijn fam.Bovendien is onze polle hier half kroatisch.(Vader Nederlander)
ik vindt die vraag zo onzinnig en onbelangrijk,er zitten ook marokkanen op mijn websites,op spotnet ,usenet en andere platvormen



04-07-2012, 19:16

Citaat door black.:
Hou op schei uit

De VS is veel verder in multicularisme dan Nederland
Mijn gebruikersnaam heeft niets met mijn afkomst te maken.ik ben nederlander.
Mss heb ik ook nog indos in mijn fam.Bovendien is onze polle hier half kroatisch.(Vader Nederlander)
ik vindt die vraag zo onzinnig en onbelangrijk,er zitten ook marokkanen op mijn websites,op spotnet ,usenet en andere platvormen


Dat de VS multicultureler is bewijst juist mijn punt. Tov de VS is hier een zware oververtegenwoordiging terwijl het forum duidelijk exclusief is.

Jouw sites heten niet toevallig nederland.nl? Anders is het appels met peren vergelijken

Het is wel degelijk relevant aangezien hier mensen met anti-Marokkaanse of anti-islamitische ideeen komen. Die mogen gewoon wegblijven.

04-07-2012, 19:17

Citaat door Moker__Oujdi:
Hup op negeer, zo oud maar toch zo kinderachtig
Als mijn neefje van 11 zo kinderachtig zou reageren dan zou hij gelijk voor straf naar zijn kamer moeten

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27