Bekijk volle/desktop versie : Kan je na een miskraam indezelfde maand weer zwanger worden?



02-07-2012, 15:02

02-07-2012, 15:16


Or: als je seks hebt dan kunnen er baby's komen. Dat is het risico van het vak

02-07-2012, 15:19
Als je een eisprong hebt gehad nadat ze volledig was genezen van kraambloeding, dan wel jah. Dus environ na 14 dagen, pats boem raak, en 2 weken later positief testen...

02-07-2012, 15:20

Citaat door Dikra_m:
Hoe ver was je in je zwangerschap, normaal kan je pas na 40 dagen terug zwanger worden. Net zoals bij een bevalling
Nee dat is niet waar, na een curretage bloed je helemaal niet meer....tenminste toch niet meer.

Je bent juist vruchtbaarst na een miskraam.

02-07-2012, 15:26


Ik dacht nochtans dat de dokter me de raad gaf om pas terug met de pil te beginnen na de volgende menstruatie. Ik heb 3 miskramen gehad in totaal

02-07-2012, 15:38

Citaat door Dikra_m:
Ik dacht nochtans dat de dokter me de raad gaf om pas terug met de pil te beginnen na de volgende menstruatie. Ik heb 3 miskramen gehad in totaal
dat doen ze meer voor zichzelf. Omdat ze dan vaak niet kiunnen berekenen hoe ver je bent als je weer zwanger bent. Verder is er niks mee om meteen zwanger te worden,

03-07-2012, 09:35
Dankjewel voor jullie reacties dames.
Hoe ver ben ik nu met mijn zwangerschap dan? Wie kan dat met/voor mij berekenen?

Graag privémail als het kan.

Alvast bedankt.

X

03-07-2012, 09:42

Citaat door _Ought_Aicha_:
Nou, ehm, wanneer was je miskraam/curretage? Dat wordt in eerste instantie vaak als uitgangsdatum genomen (net zoals bij een zwangerschap zonder dat een miskraam eraan voorafging, de laatste menstruatie). Heb je al een positieve test gedaan? En heb je vlak na je miskraam ook een zwangerschapstest gedaan die negatief was, zodat je zeker weet dat al het zwangerschapshormoon van de vorige miskraam uit je lichaam is?
Mag ik jou pm'en??

03-07-2012, 09:52
ja hoor, na de curretage ben ik niet meer ongesteld geworden, meteen zwanger bleek dus walhamdoulillah. De artsen zeggen wel beter wachten totdat je 1 keer ongesteld bent geworden, maar dit doen ze voor zichzelf, zo kunnen ze makkelijker berekenen hoe ver je bent.