Bekijk volle/desktop versie : hopeloze liefde...op het internet !!



Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 [28] 29 30 31 32 33

19-06-2002, 10:00
aaaaaaaah oulah ik had dat gevoel al dat ze hem daar zou zieeeeeeennnnn hahahha maaar je kan het echt spannnenddd makennnnnn dus AUBBB CRAZY BABY vervolggggjuhhhhhhhhh
ciaoooo

19-06-2002, 10:40


iouwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww
vervolg meid
summertime

19-06-2002, 11:52
schrijf vandaag nog een stukje als je kan a.u.b
het is zooooooooo spannend je hebt echt talent meid, maar dat weet je nu wel hé nou nog succes met schrijven

vervolgggggggggggggg please

19-06-2002, 13:51
wajoooooooo ik ben echt verslaafd aan dit verhaal

19-06-2002, 15:21


hey joh....vertel verder.....oohh soms is dit zo balend dat je niet aan 1 stuk door kunt lezen!....
laterzzzz

19-06-2002, 15:46
dank jullie wel ALLEMAAAAL..kuzzziezzzz !!!!!!!!!!!!!

Vorige vervolg.

Ik keek overal om me heen..Ik zag een groepje jongens staan in een hoekje..en toen viel me iets op..Me hart ging tekeer..Me hart sloeg wel duizend keer per seconde..IK kreeg het steeds warmer en benauwd en ik zat vol met de zenuwen..Ik keek rechtsstreeks in twee bruine ogen die mij doordringend aankeken..Ik wist niet wat me overkwam..en me hart stond stil.

Sarah.

Ik wist niet wat ik zag en wat me overkwam.Ik kreeg het steeds warmer en het leek alsof ik hier helemaal niet was..Ik voelde me hoofd steeds lichter worden.. Ik viel bijna achterover en Farid zag dat..Hij pakte me beet en vroeg..´Sarah wat is er..?´´niets niets FArid..´zei ik met een verwarde stem.WAt was dit..alles kwam weer terug me gevoelens de emoties pijn en verdriet..MAar het meeste wat ik voelde was schrik..Ik kon het gewoon niet geloven dit kon niet waar zijn..Hij keek me nog steeds aan en ik wist niet wat ik moest doen.Ik kon me ogen niet van hem afhouden.Wat doet hij hier dacht ik bij mezelf..hoe komt hij hier in godsnaam dit was niet de bedoeling..Het gaat allemaal mis..dit kan niet.Ik begreep het allemaal niet dit kon toch niet waar zijn.Van alle mensen waarvan ik verwacht had dat ze hier zouden zijn..Dan is hij hier..Zoiets durfde ik geneens voor te stellen..te dromen of te fantaseren..Dit was onmogelijk maar het gebeurde.Hij was hier..De jongen die ooit de liefde in me leven was..Het was Tarik..Ik durfde zijn naam geneens in me hoofd te zeggen ..dat had ik zolang niet gedaan.

Ik wist me geen houding te geven..Maar ik danste door.Met Tarik in me hoofd.Ik wist niet wat er gebeurde en ik probeerde zo normaal mogelijk te gedragen..WAnt dit kon toch niet waar zijn..Iedere seconde dat ik hem zag dat geloofde ik gewoon niet..Het leek alsof hij daar stond als een geest..als een illusie.Dit kon toch niet waar zijn.Maar dat was het wel realiseerde ik me..Terwijl ik door danste keek Tarik me nog steeds doordringend aan ..Ik wist me geen houding te geven..hij keek me zo verdrietig aan.Maar toch volgde hij iederee beweging die ik maakte.En iedere keer als ik de andere kant op keek en weer naar hem keek..Dan keek hij nog steeds naar me..Na dagen,weken en maanden is hij er weer..hij is gewoon terug hij is hier..ik zie hem zo voor me..Hoe kan dit nou.En hoe is hij op deze bruiloft terecht gekomen..Wist hij dat ik hier was..of was het toevallig.WAt was het nou ik wist het gewoon niet meer.Ik had zolang niets meer van hem gehoord of gezien..na zijn brief was het over..Sindsdien wist ik niet wat ik moest doen.

Ik merkte op dat hij nog steeds naar me keek..en ik werd er spontaan rood en verlegen van..Ik was zo zenuwachtig.Zijn blik..de manier waarop hij naar me keek deed iets met me..Ik werd er onzeker van..Farid pakte me hand beet en danste met me ..maar ik was weg..Het enigste waar ik aan moest denken dat was Tarik.Ik kon het niet geloven..Ik zag Farid voor me die naar me lachte en met me praatte..Maar op 1 of andere manier hoorde ik hem niet..Ik zag alleen zijn lippen bewegen maar ik hoorde helemaal niets..het leek alsof alleen Tarik in deze zaal was en niemand anders..Ik werd letterlijk verdoofd.Tarik keek me serieus aan en zijn blik was nog steeds hetzelfde..Farid pakte weer me andere hand..en voor ik het wist liep Tarik weg..Waar ging hij naar toe..wat was dit..Hij kon toch niet zomaar weg gaan.Hij zag mij met Farid.MAar dat deed er toch niet toe..Hij keek nog heel even naar me en verliet de zaal..hij liep de deur uit naar buiten..Waar gaat hij naar toe wat gebeurd er..Dit kon toch zo niet..Hij kon toch niet zomaar hier opdagen en mij zien .En daarna weggaan..Ik had zoveel vragen maar ik had geen antwoorden..Ik kon hem niet laten gaan..Ik liet Farid los en ik liep met snelle passen de zaal uit achter Tarik aan........


Ciao Baby

19-06-2002, 22:03
geweldig!!!!!!!! verhaaal!!!!!!!!!!
je hebt echt talent meid!!!!!!!!!!

19-06-2002, 22:26
Dankje wel meid !

Vorige vervolg.

Waar gaat hij naar toe wat gebeurd er..Dit kon toch zo niet..Hij kon toch niet zomaar hier opdagen en mij zien .En daarna weggaan..Ik had zoveel vragen maar ik had geen antwoorden..Ik kon hem niet laten gaan..Ik liet Farid los en ik liep met snelle passen de zaal uit achter Tarik aan........

Sarah.

Ik liep de zaal uit en ik stond buiten..Ik ademde hevig en ik had me taksita beet in me handen.Dat maakte het gemakkelijker voor mij om te lopen..Ik keek snel naar rechts en links..ik zag hem nergens waar was tie..Weer keek ik naar rechts..Maar nu keek ik langer want daar stond hij dan..Daar stond Tarik tegen de muur geleund met een sigaret in zijn handen.Ik volgde aandachtig zijn beweging..Hij deed de sigaret nonchalant in zijn mond..en haalde hem er weer uit..Hij keek even naar de hemel en blies de sigarettenrook eruit..Hij had zijn ene voet aan de muur geleund en de andere was aan de grond.Zijn ene hand zat in zijn zak..En in de andere hand zat zijn sigaret.Hij staarde voor zich uit..en bleef roken.Hij had zich netjes aangekleed..een nette zwarte broek en een mooie witte bloes.Nog nooit had ik hem zo mooi gekleed gezien...de witte blouse paste zo mooi bij hem.Zijn krullen waren zoals altijd mooi gedraaid met gel erin..Van de verte zag ik het een beetje glinsteren.Ik stond daar en ik keek naar hem..

Hij draaide zijn hoofd om en hij zag mij.Me hart begon steeds sneller te kloppen..Ik wist niet wat ik moest doen..Het was als het ware alsof ik niet kon lopen..Mijn voeten zaten vast aan de grond.Hij keek me doordringend aan met een stille blik..Ook hij stond stil..ik wist niet wat ik moest doen en wat ik moest zeggen.Ik was verbijsterd en ik had geen woorden..Hier stond ik dan oog in oog met Tarik..De jongen die mijn liefde in me leven was..Ik had nooit gedacht dat ik hier zou staan met hem in Marokko.Hij liep op me af en ik werd steeds zenuwachtiger..Wat moest ik doen..wat moest ik zeggen..Ik wist het niet meer..Hij stond nu een paar passen van mij vandaan..En ook hij zei niets..Hij bekeek me goed en ik werd er spontaan rood van.Hij gooide zijn sigaret weg..Waarom rookt hij dacht ik bij mezelf.Hij was er toch mee gestopt..Vorig jaar toen had hij me dat beloofd..Of was zijn belofte niets waard.

Hecht hij er geen waarde aan..Ik wou niet dat hij rookte maar toch deed hij het..Ik dacht aan de gekste dingen..Alles kwam weer terug.Ik moest denken aan de eerste dat hij me liet lachen..De eerste aanraking van Tarik.De eerste keer dat hij zei dat hij van me hield..De eerste keer dat hij me hand vast hield..De eerste keer dat hij me kuste met een zachte aanraking van zijn lippen..zo zacht en teder.Ik moest aan alles denken..Alles wat ging over Tarik..Het was alleen Tarik Tarik Tarik.Ik begreep niet dat hij dit me deed..´Je ziet er mooi uit..´zei Tarik.Me vingers werden steeds zweteriger ik wist me geen houding te geven..Hij zei wat..Zijn woorden overdonderde mij..Ik had zo lang zijn stem niet meer gehoord.Wat deed hij met me..ik kon dit niet geloven..Dit kon gewoon niet.......


Ciao Baby

20-06-2002, 00:04
WAAAAAAAAAAAHHHH.............ze moeten terug bij elkaar komen, het moet gewoon........... ........schrijf snel verder meid.........


GrreetingZz,

20-06-2002, 00:12
Vorige vervolg.

Me vingers werden steeds zweteriger ik wist me geen houding te geven..Hij zei wat..Zijn woorden overdonderde mij..Ik had zo lang zijn stem niet meer gehoord.Wat deed hij met me..ik kon dit niet geloven..Dit kon gewoon niet......

Sarah.

Wanneer stopte de waanzin.Wanneer zou hij nou echt uit mijn leven zijn..en uit mijn hoofd.Ik keek hem aan en ik zei met overtuiging.´Wat kom jij hier doen..?´Hij keek even de andere kant op en keek weer naar mij..´Sarah waarom denk je dat ik hier ben..dat weet je best.´Nee ik wist het niet dacht ik bij mezelf.Dit kon gewoon niet het kon niet zo zijn dat hij hier was voor mij..het kon niet.´Nee dat weet ik niet Tarik..´zei ik weer.´Ik ben hier voor jou Sarah..´zei Tarik.´Voor mij Tarik..? Voor mij..je komt zo weer in mijn leven aanwaaien..ongevraagd en zonder rekening te houden met mij..Dat is wat je doet Tarik.Zeg nou eerlijk Tarik waarom ben je hier..? Je wilt me weer gewoon helemaal overnieuw laten herinneren wat jij mij aangedaan hebt.´zei ik met een opgeheven stem.Ik realiseerde ook nu pas wat ik tegen hem gezegd had..Maar het moest ik wou dit al zolang tegen hem zeggen.Ik heb al zolang gevoelens en woorden die ik tegen hem wou zeggen opgekropt en nu moest hij eens weten hoe ik me voel.Het leek alsof hij even bedroefd was..Raakte mijn woorden hem dan echt..?

´Sarah..Jij bent altijd al in me leven geweest..Je bent nooit weggeweest.En ik hou wel rekening met jou.Maar ik moet ook denken aan mezelf..Ik wil later geen spijt hebben omdat ik toendertijd niets gedaan had aan mijn gevoelens voor jou..´zei Tarik.Ik kon niet geloven wat hij zei..Ik had hem nog nooit zo open horen praten over zijn gevoelens voor mij.Hij maakte me zo in de war...Ik was boos om het feit dat hij er weer was..Maar aan de andere kant kwamen mijn gevoelens voor hem terug..Ik voelde de pijn en ik voelde een gemis van Tarik die hier zo sterk aanwezig was..Wat moest ik doen..Ik wist niet meer wat ik moest zeggen..Of hoe ik me moest voelen.Of hoe ik moest reageren op wat hij zei..Ik wist het allemaal niet meer..Het was stil..´Sarah heb je me brief gekregen..´hoorde ik Tarik vervolgens zeggen.De brief..ik moest gelijk weer denken aan die brief.Toen ik in de kamer was en ik die brief las en ik er tranen van kreeg.Omdat ik uiteindelijk realiseerde dat Tarik wel van me hield..En me wel wou.Maar dat ik hem uiteindelijk toch niet meer had..dat hij weg was.Ik voelde me toen zo machteloos..Ik had iemand die van me hield..Maar toch mocht het niet zo zijn dat hij en ik samen konden zijn.Als ik aan de brief denk dan krijg ik er bijna tranen van..Ik wou niet huilen.Tarik mocht dat niet zien..hij mocht niet denken dat ik om hem huilde.´Ja die heb ik gelezen Tarik..´zei ik.

´Sarah ieder woord in die brief iedere zin en letter was waar..Ik meende het allemaal..´Hij bevestigde zijn gevoelens voor mij .En ik wist niet wat ik ervan moest denken..´Tarik jij verwacht dat ik dat moet geloven..? Waarom zou dit niet weer je leugens zijn..Of wou je even lachen en dacht je ik schrijf die brief..?´zei ik weer bot.´Nee Sarah..nee ik heb er zoveel spijt van ..Realiseer dat nou.Ik heb zoveel spijt gehad dat het zo verlopen was die dag.Ik moest constant aan je denken..en je bent altijd in me hoofd geweest.Zelfs toen ik hier in Marokko was toen moest ik alleen aan jou denken...´zei Tarik met vol overtuiging en enthousiasme.Ik keek hem weer aan..ik vond het zo triest en zielig dat het zo liep..Ik vond het zo erg ik kon er gewoon niet tegen.Als ik naar hem keek dan realiseerde ik me wat ik niet meer had..Maar aan de ene kant dan kon ik hem weer terug krijgen als ik er wat aan deed.Maar de vraag is wil ik dat wel..? Zoveel vragen gingen er door mijn hoofd.En ik moest weer denken aan Farid.Ik was toch verder gegaan met Farid.Waarom was Tarik weer terug gekomen.Ik moest weten wat hij wou..hij kon het spelletje zo langer niet meer spelen.´Tarik wat wil je nou eigenlijk van me..??´vroeg ik hem.Ik wachte nieuwsgierig op een antwoord .Hij bleef even stil en het leek alsof hij nadacht..´Sarah ik wil je terug..´


Ciao Baby

20-06-2002, 00:47
Vorige vervolg.

Ik was toch verder gegaan met Farid.Waarom was Tarik weer terug gekomen.Ik moest weten wat hij wou..hij kon het spelletje zo langer niet meer spelen.´Tarik wat wil je nou eigenlijk van me..??´vroeg ik hem.Ik wachte nieuwsgierig op een antwoord .Hij bleef even stil en het leek alsof hij nadacht..´Sarah ik wil je terug..´

Sarah.

Ik geloofde me oren niet..Wat was dit wat ik hoorde.Alles wat hij zei was zo verwarrend.En hij kon me zo inspelen dat ik hem zo weer terug zou willen.Waarom deed hij dit met me..Ik kon het gewoon niet aan.Het kwam weer terug de gevoelens voor Tarik.De gevoelens die ik had met hem in Marokko en wat ik met hem meegemaakt had.De gevoelens toen ik hem weer zag in Rotterdam midden in de stad.De gevoelens die me gelukkig maakte toen ik weer even met hem was.En de pijnlijke gevoelens die hij veroorzaakt had toen hij gezegd had dat hij niet van me hield en me niet wou.Alles kwam weer terug de eindeloze nachten dat ik aan hem dacht en dat ik huilend in slaap viel.Iedere nacht dat ik over hem droomde, ik hield hem vast in me armen en ik liet hem niet los.Tot ik wakker werd en realiseerde dat het alleen maar een droom was.En dat ik mezelf iedere dag wijsmaakte dat dromen bedrog waren en nooit zouden uitkomen.

´Wil je me terug..? Ik ben je eigendom niet Tarik.Je kan niet zo met me gevoelens spelen.Je kan niet zeggen dat je me terug wilt en dat het dan ook gelijk gebeurd.´zei ik fel.´Sarah het spijt me..Sorry ik bedoelde het niet zo.Ik wil jou niet als eigendom begrijp het niet verkeerd.Ik wil jou weer in me armen hebben..Ik wil weer dingen in je oor kunnen fluisteren.Ik wil weer hand in hand met je lopen langs het strand.Ik wil weer diep in je ogen kunnen kijken en erin verdrinken.Ik wil s´morgens wakker worden met de gedachte dat jij er nog bent..En dat wij met elkaar zijn.Dat is wat ik wil Sarah.´ zei hij beschaamd maar met vol overtuiging.Ik was sprakeloos van zijn woorden.De dingen die hij zei herkende ik zo goed.Ik heb me ook zolang gevoeld zoals Tarik.Zolang hoopte ik dat het zou uitkomen.Dat ik Tarik weer had en dat hij me wel wou..Maar het kan gewoon niet het is te laat dacht ik bij mezelf.Ik was verder gegaan met me leven.Hij kon niet verwachten dat ik zo weer voor hem viel, dat ik hem gelijk weer in mijn armen zou nemen.Dat kon gewoon niet.

´Sarah ik heb zolang aan je gedacht.En ik heb een grote fout gemaakt.En dat was het moment dat ik jou liet gaan.Dat was mijn allergrootste fout.En sinds die dag heb ik alleen pijn en verdriet gehad.Ik heb slapeloze nachten gehad om jou..Kijk Sarah zie je het dan niet aan me.Ik ben helemaal kapot ..ik ben kapot van verdriet..Verdriet om jou Sarah.Ik ben zelfs begonnen met roken..Zo erg ging het zonder jou.´zei Tarik met een verdriet in zijn ogen.Ik kon het niet aan zien om hem zo te zien.Ik wist dat wat hij zei waar was.Ik heb ook die verdriet gevoeld, ik wist wat hij voelde en wat hij meemaakte.Ik zag aan hem dat hij kapot was..zijn ogen verraadde zijn verdriet en pijn.Iedereen zou het aan hem merken.Ik voelde toch een schuld.Een schuld omdat het zo ging zoals het ging.Tarik heeft mij ook pijn gedaan.Hij liet me achter terwijl hij zo goed wist waarmee hij bezig was.´Tarik dan moest jij eens weten hoe ik me gevoeld heb.Maandenlang heb ik rondgelopen met de gedacht dat jij me niet wou.Dat je me haatte of verafschuwde.Je moest eens voelen hoe ik me gevoeld had.Dan zou je spijt ervan gehad hebben dat je ooit liefde gekend hebt.´ Alles kwam weer terug alle gevoelens alles..het was een chaos van binnen.Me hart zei ..ik hou van je Tarik..Ik hou van je Tarik..Maar me hoofd zei hij heel wat anders.Doe wat juist is.Laat hem zien wat voor pijn hij jou aangedaan heeft.Er is teveel gebeurd het kan nooit meer zijn zoals het was.Jij hebt Farid vergeet dat niet.Dat is wat me hoofd zei..constant.´Sarah ik heb pijn gehad en nog steeds meer dan je je ooit kunt voorstellen.MAar nooit maar dan ook ooit zal ik spijt hebben dat ik van jou ging houden.En dat ik verliefd op je werd.´ Hij zei weer precies de juiste dingen.Hij zei alles wat ik dacht en voelde.Maar ik kon niet zeggen wat ik voelde want er was teveel op spel.Hij moest weten dat ik Farid had.Dat ik door gegaan was met me leven.Ik vroeg me af wat zijn reactie zou zijn.Ik vroeg me af of hij me dan nog terug wou.Met een diepe zucht zei ik..´Tarik ik heb iemand ontmoet..´


Ciao BAby

20-06-2002, 01:30
Vorige vervolg.

Hij moest weten dat ik Farid had.Dat ik door gegaan was met me leven.Ik vroeg me af wat zijn reactie zou zijn.Ik vroeg me af of hij me dan nog terug wou.Met een diepe zucht zei ik..´Tarik ik heb iemand ontmoet..´

Sarah.

Hij keek me nieuwsgierig aan en zei.´Wie heb jij ontmoet Sarah?´´Een jongen Farid.Ik ben verder gegaan met me leven Tarik.´zei ik.´Wie is diegene wat is zijn naam Sarah ?´vroeg Tarik.´Hij heet Farid en ik heb wat met hem.´zei ik beschaamd.Hij sloot even zijn ogen en keek naar de grond.hij keek me weer aan en zei.´Maar Sarah je hebt wat met hem.Wat betekent dat.Is dat meer dan wat je met mij gehad hebt? Wat wij gehad hebben dat kan je nooit met iemand anders krijgen.Niemand zal zoveel van je houden en om je geven zoals ik deed Sarah.´Hij had gelijk dacht ik bij mezelf.Toch was het anders met Farid.Toch had ik niet het gevoel dit ´is het´. ´Tarik niemand zal mij zoveel pijn kunnen doen zoals jij deed.Niemand zal mij het gevoel geven dat ik minder was dan jij deed.Niemand zal me zoveel verdriet kunnen aandoen zoals jij deed Tarik.´zei ik met bijna een traan die ik voelde aankomen.´Sarah waarom ontwijk je mijn woorden.Ik heb gelijk he..Je houd niet zoveel van hem zoals jij van mij hield.Je hebt niet met hem wat je met mij gehad hebt.Ik heb ook verdriet gehad Sarah.Meer dan je zult weten.Zoveel pijn en iedere dag leven met de gedacht dat ik je niet meer had.Ik heb veel spijt gehad om wat er gebeurd was.Maar Sarah ik hoopte dat je me zou vergeven..diep in me hart hoop ik dat.´

´Nee nee Tarik.Waarom zeg je dit allemaal het kan niet.Begrijp dat dan.Ik ben verder gegaan.Ik ben met Farid nu.´zei ik weer maar met een minder overtuigend gevoel.´Die jongen waarmee je danste was dat Farid ?´.zei Tarik.´´Ja Tarik.´zei ik met een zucht.Ik zag dat het hem pijn deed en het jaloezie wekte.Maar hij moest weten dat hij de tijd niet terugkon draaien.Hij moest gewoon weten dat ik niet meer van hem was.Hij moest realiseren wat voor pijn hij me aangedaan had en hoe ik me al die tijd gevoeld heb.´Sarah het maakt mij niets uit..Ik laat je niet gaan.Ik heb nu hier..en het maakt me niet uit of je met die gozer hebt.Ik maak niet twee keer dezelfde fout Sarah..!!! Ook al doet het pijn.De gedacht dat jij met iemand anders bent.Dat iemand anders van je houd en je kust.Je weet niet hoe gek ik daar van word.Maar ik wil alleen jou..Als ik aan jou denk dan vergeet ik de rest.´ Weer zei hij de juiste dingen, ik kon hem zo terug nemen.Dit was wat ik wou.Ik wou dat hij zou realiseren wat hij ik voelde en dat ik verder gegaan was.En dat realiseerde hij en hij wou me terug desondanks ik alles en dat ik met Farid heb.

´Wat wil je dat ik doe..Dat ik alles opgeef.Dat ik Farid achterlaat zodat ik verder met jou kan ? Is dat wat je wilt.Want dat kan niet Tarik begrijp dat nou.Ik ben nu met Farid en wij horen niet bij elkaar.Het is niet voortbestemd voor ons.Wij worden steeds uitelkaar gedreven.En ik denk dat het nu wel genoeg is.´´Wat is genoeg Sarah..jij en ik..? De eindeloze liefde die we voor elkaar hebben.De emoties en liefde die we voor elkaar leven.De slapenloze nachten die we hebben omdat we elkaar missen? Dat is niet genoeg..dat is niet over.Het gebeurd nog steeds.nog steeds heb ik doe gevoelens voor jou.Nog steeds heb ik pijn en verdriet ook al sta je hier voor me.En ik ben zo blij en gelukkig dat ik hier tegenover je sta.Maar eindelijk ben ik hier met je..En ik ben niet van plan om je te laten gaan........


Ciao Baby

20-06-2002, 01:32


oeff meidd...

ik vond jou top!!!!!!!!!
top!!!!!! de betstee gewoon!!!!!!!!!!!!

de bestt!!!!!!!!!

pff als jij hier nix meedoet.. krijg je ruzie met me


de beste gewoon!!!!

20-06-2002, 10:58
waaaaaaaaaaaaahhhhhh,

één ding snap ik niet , waarom heeft die tarik in de eerste plaats afstand van haar genomen als hij toch van haar hield???????????
dat stukje in het begin begrijp ik toch niet zo hoor!

summertime

20-06-2002, 13:14

Citaat:
Origineel gepost door summertime
waaaaaaaaaaaaahhhhhh,

één ding snap ik niet , waarom heeft die tarik in de eerste plaats afstand van haar genomen als hij toch van haar hield???????????
dat stukje in het begin begrijp ik toch niet zo hoor!

summertime
Nou kijk eerst zei Tarik toch tegen haar dat hij niet meer van haar houd en haar niet wilt .Omdat hij boos was koppigheid de gedachte dat Sarah gewoon al iemand anders leuk vond..die Marocboy wat hij eigenlijk is.Daar kon hij niet tegen snap je.

En hij had afstand genomen omdat hij realiseerde dat hij haar al zoveel pijn had gedaan en hij dacht dat Sarah blijkbaar nu niet meer wou.En hij dacht dat hij alleen ellende veroorzaakte en pijn.Dus vond hij dat het beter was om Sarah te laten.

snap je het ?


Ciao Baby

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 [28] 29 30 31 32 33