Bekijk volle/desktop versie : hopeloze liefde...op het internet !!

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33

04-06-2002, 19:54
Geeft niets hoor..En als je nog naar bladzijde 2 moet en enz dan heb je nog een hele lange weg te gaan..haha !!!

Ciao BAby

05-06-2002, 18:36

Vorige vervolg stukje.

´Salaaaaam alekouim hoorde ik in de gang..´Wie was dat nou..het konden niet me broers zijn..want die hadden sleutels..Naima liep de kamer binnen..en achter haar liep Farid..Me hart begon sneller te kloppen..Ik was vergeten dat hij er ook was..Ik keek hem aan met me grote ogen..Ik wou niets van hem weten..ik wist niet hoe het kwam..Maar mischien kwam het omdat het over was met Tarik..en ik dan niets meer wou weten van het andere geslacht..ik voelde weer een woede naar boven komen..Farid liep weer verder naar binnen..hij keek me aan en lachte naar me.....

Vervolg Sarah.

Waarom lachte hij weer zo naar me...Het stoorde me en ik vond het vreselijk irritant steeds die blije gezicht van hem..Vooral nu..Ik wou niets weten van hem..En het kwam vooral door Tarik..steeds als ik aan hem dacht dan werd ik boos..en verdrietig..Ik voelde de woede weer naar boven komen...ik wou me zo niet voelen.Maar ik kon er niets aan doen..ik moest het laten gaan..Farid keek me opeens vreemd aan..zijn blije gezicht veranderde naar een ernstige gezicht..en hij keek weer de andere kant op..Shit wat had ik gedaan hij was natuurlijk geschrokken van mijn gezichtsuitdrukking..Ik keek zo boos en zo vijandig dat hij zeker had gedacht dat ik niet wou dat hij naar me lachte..Maar mischien was het beter zo..Ik wou toch niet dat hij naar me lachte..en nu zou hij dat mischien wel nooit doen..Dan werd ik ook met rust gelaten..Want ik was niet in me vrolijkste humor..

Hij liep naar de sofa toe en ging zitten op de bank...´Sarah waar zijn je broers´Waarom praatte hij tegen mij..´Weet ik niet´Zei ik bot..´oh ok´Wat had ik nou weer gedaan..waarom reageerde ik ook zo bot..Aisha keek me ook vreemd aan..met een gezichtsuitdrukking zovan wat is er met jou ?Ik wist niet hoe ik reageren moest..en ik schaamde me dat ik me zo gedroeg..Ik kon er niets aan doen..ik voelde me gewoon zeer geirriteerd op het moment..en Tarik dook steeds in me hoofd..ik moest steeds aan hem denken..Steeds als ik naar Farid keek dan zag ik Tarik voor me..zijn gezicht ..zijn lach en de manier waarop hij naar me keek..Alles wat ik zag deed me denken aan Tarik..Ik werd gek..gek van Tarik die steeds maar in me hoofd spookte..!!!!! Ik maakte Aisha duidelijk dat we naar boven moesten..naar me kamer..´Kom we gaan naar boven..´Zei ik een beetje zachtjes..´Farid keek me weer aan..Ik wou er nu zo graag wat over zeggen..maar ik hield me in..Ik moest leren om mezelf in te houden..Ik en Aisha liepen naar boven de trap op..We kwamen me kamer binnen..ik was blij dat ik het van de week had opgeruimd..want meestal zat het vol met gedragen kleren en neergeslingerde boeken op de grond..Ik plofte neer op me bed ..zuchtend..´He Sarah wat is er met jou ?´Hoezo ?´´Je doet een beetje raar sinds Farid er is..´Ze had me door..wat moest ik zeggen..dat ik vreselijk in verdriet zat om Tarik en ik daarom me woede afreageerde op haar broer..Moest ik haar zeggen dat ik hopeloos verliefd was op een jongen waarvan ik dacht dat hij de ware was..de ware waar iedere meisje van droomt ..De ware waarmee ik ooit het huwelijk in zou treden en lang en gelukkig samen zal leven..Is dat wat ik moest zeggen..Ik wou zoveel zeggen..ik wou haar alles vertellen..Maar ik was er nog niet klaar voor..ik wou nog niets vertellen..ik schaamde me omdat ik me zo voelde..en dit mij overkomen was...´Sorry Aisha ik voelde me even niet goed..´Oh ik dacht al dat er iets mis was of zo..Ik dacht dat je boos was op Farid´´Ik boos zijn op Farid hoezo Aisha ??´´Oh gewoon ...zomaar´´Oke maar genoeg over dat...

Aisha bekeek me kamer..´hmmm je kamer is wel verandert sinds ik hier voor het laatst was geweest..´Ja he..´´Ja Sarah weet je nog dat wij hier altijd urenlang zaten te praten over jongens...en over de toekomst..´Ja Aisha dat waren pas tijden..toen was alles zonder zorgen..we konden doen wat we wouden..´Ja en weet je nog dat Farid altijd ging afluisteren..wanneer we gingen praatten over jongens..´hahha ja dat weet ik nog Aisha ..Farid was toen echt een vervelende puber zeg..´Ja echt wel..en ik was bang dat hij alles gehoord had..ik helemaal in paniek..´´hahha Aisha ik heb me toen rotgelachen om jou..´..we zuchten allebei..en lachten weer naar elkaar..dat waren pas tijden..Toen maakten we ons helemaal geen zorgen om niets..even wou ik dat ik terug kon naar die tijd..Dat ik Tarik niet ontmoet had..en dat ik niet in zulke verdriet zat......

Het was al laat geworden..het was alweer 1 uur middernacht ik en Aisha lagen op bed..We hadden heel de avond gelachen en gingen praatten over de gekste dingen..Aisha vertelde me dat ze een jongen had leren kennen..Ze vertelde me dat ze met heel haar hart en ziel van hem hield..en ze wist dat hij het was..en dat er verder niemand anders in haar leven zou komen..Ik was ongelooflijk blij voor haar...Maar dan werd ik weer verdrietig omdat ik wist dat het niet zo tussen mij en Tarik gelopen was....
Ik draaide me om en ik zag dat Aisha alweer in slaap was gevallen op me bed..ik lag naast haar..Maar ik had nog geen slaap..Ik moest steeds denken aan Tarik..En hij was ook het enigste waar ik aan moest denken..ik zag hem steeds voor me..ik kon hem maar niet uit me hoofd krijgen..Ik stond op en ik deed de dekens over me nicht heen..Dan moest ik maar beneden slapen in de tv kamer..Ik liep naar beneden en ik zag dat iedereen al sliep..Ik ging nog even naar de keuken en ik dronk wat water..Ik liep naar de kamer en ik ging op de sofa liggen...ik zag een paar dekens liggen op de sofa´s ..die zou me moeder wel voor me klaar gelegd hebben..Ik had nog geen slaap dus ik ging liggen op de sofa en had me handen onder me hoofd gedaan en ik staarde naar de muur ..´zucht...waarom kan ik jou niet vergeten....waarom..´Zei ik fluisterend...´Wat ???´ Ik schrok op en ik wist niet wat ik hoorde...wie zei dat........???

Next time more baby

Ciao Baby

05-06-2002, 18:48
aaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhh je houdt het wel spannend zeg please schrijf gauw weer een stukje

liefs tafoektsoussia

05-06-2002, 19:45
hmmmm here we go again..

Vervolg vorige keer.

Ik zag een paar dekens liggen op de sofa´s ..die zou me moeder wel voor me klaar gelegd hebben..Ik had nog geen slaap dus ik ging liggen op de sofa en had me handen onder me hoofd gedaan en ik staarde naar de muur ..´zucht...waarom kan ik jou niet vergeten....waarom..´Zei ik fluisterend...´Wat ???´ Ik schrok op en ik wist niet wat ik hoorde...wie zei dat........???

Vervolg Sarah.

Wie was dat..ik schrok en me hart ging tekeer..Ik stond op en ik keek naar de deur..ik draaide me weer om en ik keek snel van rechts naar links..in een ogenblik zag ik twee nieuwsgierige ogen die me aankeken..ik keek weer de rechterkant op..Daar lag hij dan slaperig onder de dekens..Het was Farid..ik was even opgelucht en ik kwam weer bij van de schrik..Maar aan de andere kant was ik weer vreselijk zenuwachtig..hij had gehoord wat ik zei..straks zou hij er achter komen..en het tegen iedereen vertellen..waaah wat moest ik doen..ik was helemaal in paniek..!!! Hij ging rechtop zitten..En ik wist niet waar ik kijken moest..ik zag dat hij alleen een kort broekje aan had..Ik kon heel even me ogen niet van hem afhouden..zijn brede schouders en zijn strakke buikspieren trokken mijn aandacht...me hart begon steeds sneller te kloppen..Waar was ik ook mee bezig..straks zag iemand ons zo..en daar stond ik dan kijkend naar Farid´s buikspieren terwijl hij met ze hand zijn ogen aan het wrijven was..Ik ging weer zitten..en ik keek de andere kant op..ik keek even van een ooghoek naar hem..hij had zijn t-shirt gepakt en hij deed hem aan..ik bloosde..!!!

Ik was ook met me stomme kop hier naar toe gekomen..Er was toch niets aan de hand..waarom maakte ik me ook druk..hij was een verre familie van me verder niets..ik wist toch niet dat hij hier sliep..dat was niet mijn schuld..ik kon er niets aan doen..WAnt waar moest ik anders slapen..ik realiseerde me opeens dat het Farid was die onder de dekens lag..en dat die dekens niet bestemd waren voor mij..Ik was wel heel erg ver met me hoofd als ik hem over het hoofd heb moeten gezien..Hij keek me weer aan..en hij lachte slaperig naar me..Ik moest erom lachen..zijn haren zatten helemaal in de war..en zijn ogen had hij half open..en dan deed hij nog de moeite om even te lachen..zelfs onder deze omstandigheden..´Waarom lach je Sarah..´´hahah sorry maar ik moest effe lachen om hoe je eruit ziet..´´aha..is dat zo Sarah..dus je zit me hier een beetje uit te lachen..vergeet niet he..ik ben je gast !´´Ja maar dan mag ik nog wel om je lachen..! Zei ik vervolgens..´Ja ja..brutale mond he Sarah..dat is goed..zolang je maar weet wat je zegt..´ Ik hield me mond weer dicht..ik wist niet wat hij ermee bedoelde..bedoelde hij met wat ik daarnet had gezegd..dat over Tarik.´ik moet maar eens naar boven gaan..kijken of er daar een plek is om te slapen..´zei ik tegen FArid..´Nee nee Sarah..je hoeft echt niet weg te gaan ..je kan ook hier slapen..ik doe je heus niets..´´´ Daar ben ik ook niet bang voor Farid..´Zei ik weer met een innemend lachje..´

Hij keek me weer lachend aan..waarom deed hij dat nou weer..keer op keer..Ik ging achterover liggen..en Farid gooide 1 van zijn dekens naar me toe.. Ik deed de dekens een beetje om me heen..en ik ruikte ernaar..het ruikte naar cologne..het ruikte heerlijk..ik moest opeens weer denken aan Tarik..aan zijn geur..hij ruikte altijd lekker..en weer was ik weer weg met me gedachten...Ik werd steeds meegenomen door Tarik als ik aan hem dacht..hij nam me mee naar de mooiste plekjes op de wereld..Maar de plek waar hij me altijd mee nam in me dromen dat was naar Marokko..op het strand..daar lagen we dan..samen en we hielden elkaar stevig vast..en we keken naar alle sterren..en als er een ster viel ..dan wensten we dat we elkaar nooit meer zouden loslaten..en altijd bij elkaar zouden blijven..Maar dat waren dromen..dat was een fantasie die nooit uitkomen zou...wat nooit gebeuren zou..Tarik was niet meer de jongen waarvan ik dacht dat hij het was...´Sarah wie kan jij niet vergeten..??´Hoorde ik Farid opeens zeggen..ik schrok en ik realiseerde me weer wat ik denet gezegd had..en dat ik hier in de kamer zat met Farid..en dat ik niet in me dromen zat samen met Tarik..
WAt moest ik zeggen..hij had me wel gehoord..ik wist niet wat ik moest zeggen..wat moest ik doen..ik zag Farid niet..maar ik merkte dat hij naar me keek..ik voelde dat hij naar me keek..wat moest ik zeggen.....??

LAterzzz weer..!!!

Ciao Baby

05-06-2002, 21:05

Vorige laatst stuk vervolg.

Sarah wie kan jij niet vergeten..??´Hoorde ik Farid opeens zeggen..ik schrok en ik realiseerde me weer wat ik denet gezegd had..en dat ik hier in de kamer zat met Farid..en dat ik niet in me dromen zat samen met Tarik..
WAt moest ik zeggen..hij had me wel gehoord..ik wist niet wat ik moest zeggen..wat moest ik doen..ik zag Farid niet..maar ik merkte dat hij naar me keek..ik voelde dat hij naar me keek..wat moest ik zeggen.....??

Vervolg Sarah.

´Waar heb je het over..??´Zei ik vervolgens snel..´Sarah je weet best wel waar ik het over heb..´´nee hoor´ Ik probeerde te doen alsof ik niet wist waar hij het over had.´Jawel Sarah ik hoorde je net wat zeggen..daarom werd ik wakker..en ik was geneens zo diep in me slaap...ik was net een beetje in slaap gevallen..dus ik hoorde het goed..´ Shit ...hij had me wel gehoord..wat moest ik zeggen..hij mocht niet weten dat ik het over Tarik had..uBerhaupt dat ik het over een jongen had..er viel een stilte ik wist niet wat ik moest doen..ik wou geen antwoord geven omdat ik niet wist wat ik moest zeggen..´Sarah je had het over een jongen he..?´Zei Farid..Wat nee dat mocht hij niet weten..hij had me door..ik wou dat niemand het zou weten..en dan nog wel Farid hij mocht het helemaal niet weten..straks zou hij het weer gaan zeggen tegen me ouders of mischien zou hij wel wat anders doen..straks denkt hij nog dat ik zo een meisje ben die met iedereen gaat..Waarom stelde ik me zo aan..we waren toch allebei volwassenen genoeg om er normaal over te praten..en trouwens waarom zou hij moeten weten wat ik zei..het was iets van mij..het was persoonlijk prive..Ik draaide me om ´hoezo over een jongen..waarom moet iedereen gelijk denken dat het over een jongen is..of dat er uBerhaupt iets is..´zei ik weer gerirriteerd..´Oh sorry Sarah..ik dacht dat het mischien wel over een jongen ging.Maar het spijt me dat ik er over begonnen was.Ik dacht dat je mij wel kon vertrouwen..als er iets was dat je kwijt wilt..we zijn geen pubers meer Sarah..´Weer voelde ik me schuldig..hij had gelijk aan de ene kant..mischien had ik te overhaast me conclusies getrokken..Maar ja ik kon toch niet vertellen wat er tussen mij en Tarik was..dat wou ik geneens tegen zijn zusje vertellen..laat staan hem..Ik wist niet wat ik nu zeggen moest..´het geeft niets..ik wil slapen nu..´´Is goed welterusten Sarah..´welterusten Farid..´Ik zuchte..en ik deed de dekens over me heen..Farid ging slapen en ik ging slapen.......

Ik moest weer denken aan Tarik toen ik me ogen sloot..ik moest altijd aan hem denken als ik ging slapen..Ik herhaalde heel de dag weer door me hoofd..en ik moest weer denken aan die ontmoeting met Tarik toen we eindelijk weer bij elkaar waren..en op 1 moment opeens weer helemaal mis ging..Mischien is het geluk niet voor mij weggelegd..Ik snap er echt helemaal niets meer van..Tarik was toch degene voor mij..dat wist ik honderd procent zeker..er was niemand anders waarvan ik zoveel had gehouden..En waarom deed het zoveel pijn als ik iedere keer denk aan het feit dat er geen toekomst voor mij en Tarik was..dat wij later niet samen hand in hand lopen..dat wij samen niet trouwen..en samen vol met liefde kinderen krijgen..Een kind van Tarik..ik zou daar zo trots op zijn..als hij de vader was..als wij samen kinderen hadden..dat was wat ik wou.Maar het mocht niet..het mocht niet zo zijn..wij waren niet voor elkaar bestemd..Ik probeerde dat steeds uit me hoofd te krijgen..Maar dat lukte niet..ik voelde de pijn weer..en ik voelde dat me ogen steeds natter werden..de tranen stroomden ..steeds meer ..iedere keer als ik weer aan Tarik dacht wat ik eigenlijk contunie deed dan kreeg ik steeds meer tranen..Ik kon mezelf niet in bedwang houden..ik probeerde niet te huilen maar het ging vanzelf..de tranen kwamen vanzelf..en ik was bang dat Farid me zou horen huilen..ik veegde me tranen weg..en ik snikte weer...........

Er komt zo meer..!!

Ciao Baby

05-06-2002, 21:44
Laatst stuk vervolg.

Ik probeerde dat steeds uit me hoofd te krijgen..Maar dat lukte niet..ik voelde de pijn weer..en ik voelde dat me ogen steeds natter werden..de tranen stroomden ..steeds meer ..iedere keer als ik weer aan Tarik dacht wat ik eigenlijk contunie deed dan kreeg ik steeds meer tranen..Ik kon mezelf niet in bedwang houden..ik probeerde niet te huilen maar het ging vanzelf..de tranen kwamen vanzelf..en ik was bang dat Farid me zou horen huilen..ik veegde me tranen weg..en ik snikte weer...........

Sarah.

´Wakker worden..zied zied zied..!!!´´ huh wat..dacht ik bij mezelf..ik voelde de zon op me gezicht schijnen..ik was zo blij dat het alweer bijna zomer was..en dat er een beetje zon scheen in Nederland..Het was me moeder die me wakker maakte..Ik hoorde me tante ook alweer de kamer binnen komen..´he slaapkoppen wakker worden...´Ik draaide me om en ik zag me tante en me moeder heen en weer door de kamer lopen...Ik realiseerde me opeens weer waar ik was..en hoe het gisteravond was verlopen met Farid..Ik zag dat Farid opstond hij aaide over me hoofd..´He slaapkop jij moet ook wakker worden..het is een nieuwe dag en de zon schijnt..!!´Oh jeetje daar gaat hij weer met ze overdreven enthousiasme..en die grijns van zijn gezicht verscheen weer duidelijk..ik wou niet opstaan..ik had zo een slaap..ik was zo moe..en kapot ..lichaamelijk en fysiek..Ik was vooral kapot van binnen..Gisteren was het een akelige dag..maar vandaag moest ik weer helemaal opnieuw beginnen..het zou weer een lange dag worden..vol met pijn en verdriet daar had ik geen zin in..Niet weer..alsof de pijn nooit weg zou gaan...

Farid zag ik alweer richting de douche lopen..en me moeder kwam alweer gauw naar me toe om de dekens weg te halen..zodat ik gelijk opstond..Ik keek naar de klok en ik zag dat het pas 9 uur was..oh shit het was nog zo vroeg...ik wou nog uitslapen..MAar ja dat kan je verwachten als ik niet in me eigen kamer slaap en ik familie hier heb..ze staan dan altijd vroeg op..om gelijk vroeg te onbijten..zodat hun dag heel wat langer word.Ik had er totaal geen zin in..het liefst zat ik heel de dag in me bed..of op deze sofa..lekker met de dekens..de tv aan..een fles cola en niemand die me dan zou lastig vallen..Ik had geneens de kans gekregen om ..om gewoon even in verdriet te zijn..even niets te doen..Maar mischien was het beter zo..dan zou ik hem vergeten..ik wou geneens zijn naam zeggen..Want dan wist ik dat die naam heel de dag in me hoofd zou zitten..Vandaag was het de kans om hem even te vergeten..en me dag door te brengen met Aisha..en dan zou ik ´hem´zeker wel vergeten...

Ik stond op en gaf me tante en moeder een kus op de wang...Ik weet niet waarom ik het deed..Maar mischien komt het omdat ik zo blij was dat mijn moeder altijd gedult met me had..en me nergens opdring om iets te doen..En me tante..ja dat was zomaar..omdat ze zo een lieve tante was denk ik...Ik realiseerde me even dat ik blij moest zijn met wat ik had..en dat ik zulke ouders had..die altijd gedult met me hadden..Ik mocht van geluk spreken..en dan zat ik nog te treuren om ´hem´dat kon toch niet..nee dat liet ik niet toe..
Ik rende de trap op naar boven en ik deed zachtjes de deur open van me slaapkamer..ik zag dat Aisha nog aan het slapen was..dus ik liep op me tenen naar de kast en ik pakte me schone kleren..ik liep weer snel naar beneden naar de douche toe..ik klopte aan de deur was op slot...er was al iemand voor me....Ik ging nog even staan wachten..ik wou net weg gaan ...toen ik weer de deur hoorde open gaan..de deur ging open en daar stond hij dan weer...Farid..weer kon ik me ogen niet van hem afhouden..ik weet niet wat ik had maar hij had toch iets wat me aantrok en dat was dan ook alleen maar....hij had zijn hoofd naar de grond gericht..en ging met zijn handdoek door zijn natte mooie haren heen..ik liep zodanig zodat ik hem langshem kon..hij kwam keihard tegen me aan.Ik schrok en hij keek me recht in me ogen aan.....

Laterz weer..!!

05-06-2002, 22:31
sooo,
ikee heb er echt geen woorden voor maar CRAZY BABY jij kan echt goed schrijven.. ...ik hoop dat het nog spannender gaat worden...maar dat verwacht ik wel van jouw CRAZY BABY....en ik hoop eigenlijk dat de verhaal wel goed afloopt en niet zo triest...haha...oke..en ik zit ook nog te wachten op die vervolg van 'ontnomen liefde' ....okezz...want ik denk dat dat ook een mooiiiiiiii verhaal word......oke..maar je moet vooral door gaan met schrijven oke...want je hebt je examens toch al gehad?dan kan je nu wel effe schrijven toch?hahaha

oke bye bye

05-06-2002, 23:08
Dankjewel Miss_Berkane..Ja ik ben al klaar met me examen..daarom ben ik ook zoveel aan het schrijven..ik mot veel inhalen he.!!!!! en die andere verhaal ontnomen komt pas na deze verhaal...En dat gaat nog een lange tijd duren..!!!!!!!!!!
Ja er komt weer een stuk.

Vorige vervolg.

weer kon ik me ogen niet van hem afhouden..ik weet niet wat ik had maar hij had toch iets wat me aantrok en dat was dan ook alleen maar....hij had zijn hoofd naar de grond gericht..en ging met zijn handdoek door zijn natte mooie haren heen..ik liep zodanig zodat ik hem langshem kon..hij kwam keihard tegen me aan.Ik schrok en hij keek me recht in me ogen aan.....

Sarah.

Ik merkte op dat hij mooie ogen had..oh waar was ik mee bezig..Ik liet mezelf weer gaan..Ik moest mezelf letterlijk weer wakker schudden..Hij keek me nog steeds aan..en die glimlach verscheen weer op zijn gezicht..´sorry Sarah ik zag je niet´ ´Dat geeft niets..´Ik liep weer snel de douche in ik schaamde me..Waarom was ik altijd op de verkeerde momenten aanwezig..Ik moest weer aan Tarik denken..als ik naar Farid keek dan zag ik steeds Tarik voor me...ik deed snel de deur op slot en stond geleund tegen de deur aan..Ik gooide van woede me kleren op de wasmachine..Ik wou het ergewoon uit schreeuwen ik kon er niet tegen dat steeds iedere keer aan hem moest denken..net wanneer hij er even niet was dan kwam hij weer terug..net als een geest..!! Ik kreeg weer een flasback terug naar gisteren toen we samen op de straat stonden..en hij me niet meer wou..en zei dat hij niet meer van me hield..Als ik er weer aan denk dan lijkt het wel alsof ik een steek in me hart kreeg..ik voelde de woede steeds opborrelen en ik kreeg tranen in me ogen..Ik kon niet tegen het feit dat ik iedere keer moest huilen..Het gebeurde me iedere keer spontaan..iedere keer als ik aan hem moest denken...Ik liet mezelf vallen op de grond..en daar zat ik dan..met me voeten geknield en de tranen die stroomden op de grond.....

Ik was alweer klaar met douchen en ik had mezelf aangekleed..ik had me spijkerbroek aan gedaan en een rood truitje met lange mouwen waar iets op stond geschreven..Ik stapte de douche uit en ik liep naar de eetkamer ik zag dat iedereen al zat te eten..Ik wenste iedereen weer ´sabah algier..´ Ik zag dat Aisha geconcentreerd aan het kijken was naar de tv..toen ze me zag keek ze me even aan en lachte ze naar me..Waarschijnlijk moest ze denken aan gisteravond waardoor ik ook opeens moest lachen..Ik ging naast haar zitten..´Wat gaan we vandaag doen zei Aisha.. ´Ik weet het niet wat wil jij doen..we kunnen alles doen..´´Niet alles he dames´Zei Farid weer met een lachje..Ik moest er ook om lachen maar deed dat niet..´Waarom gaan jullie niet met mij mee..ik heb de auto´´Ja Sarah dat is een goed plan..hij kan ons overal brengen..´´Ja maar Aisha wil je niet gewoon met mij..´zei ik vervolgens..ik wou niet met Farid mee.´Hij brengt ons overal Sarahdat is toch handig..´´Ok zoals jij het wilt..´Ik stemde met moeite mee..

´Aisha kom..!!!!!!!!we moeten gaan.!!!!!!!!! ´Aisha duurde er ongelooflijk lang over om zichzelf klaar te maken..´´Ja ja ik kom ...´En daar kwam ze dan huppelend de trap af..´Kom we gaan zied anders verliezen we tijd..´We deden de deur achter ons dicht..en ik zag dat Farid al klaar en trots bij zijn auto stond..Hij zal wel heel erg blij zijn met die auto..´Dames stap maar in..Ik ging gelijk voorin zitten en Aisha achterin..Farid deed de radio aan..en begon te rijden...halverwege de rit begon hij mee te zingen..´ I Love the way you smile..the way you look at me..baby baby could you be my lover...´Ik moest erom lachen..vooral om zijn gebrekkig engels..Hij zag dat ik lach en hij keek me even aan..weer met een grote glimlach op zijn gezicht.Ik keek gelijk weer de andere kant op......Ik merkte op dat hij heel de rit steeds naar me keek..net wanneer ik hem wou betrappen op het kijken naar mij..dan keek hij weer de andere kant op..ik vond dat heel erg vreemd.

We waren er..in het centrum..´Nou dat word shoppen he..aisha ´´Ja ja zeker wel...´ we stapten de auto uit..en Farid stapte ook uit...hij gaat toch niet mee he..dacht ik bij mezelf..we liepen verder de stad in..en Farid liep naast me..ik wist niet wat ik hiervan moest denken..ik merkte op dat steeds vaker naar me keek..af en toe dan legde hij een arm op me rug neer..zo van nu gaan we deze kant op..alsof ik een kleine kind was....Ik wist niet wat dat te betekenen had...ik ging heel dichtbij Aisha lopen...en ik nam wat afstand van hem..´Aisha..Aisha..´Wat is er Sarah..´Sssssst praat zacht..´Oke wat is er dan Sarah´ ´Wat is er met jou broer Aisha..????´ Aisha keek me raar aan en ze stopte....

Laterzz weer..!

Ciao Baby

06-06-2002, 00:00
Vorige vervolg.

We waren er..in het centrum..´Nou dat word shoppen he..aisha ´´Ja ja zeker wel...´ we stapten de auto uit..en Farid stapte ook uit...hij gaat toch niet mee he..dacht ik bij mezelf..we liepen verder de stad in..en Farid liep naast me..ik wist niet wat ik hiervan moest denken..ik merkte op dat steeds vaker naar me keek..af en toe dan legde hij een arm op me rug neer..zo van nu gaan we deze kant op..alsof ik een kleine kind was....Ik wist niet wat dat te betekenen had...ik ging heel dichtbij Aisha lopen...en ik nam wat afstand van hem..´Aisha..Aisha..´Wat is er Sarah..´Sssssst praat zacht..´Oke wat is er dan Sarah´ ´Wat is er met jou broer Aisha..????´ Aisha keek me raar aan en ze stopte....

Vervolg Sarah.

´Wat...hoe bedoel je Sarah´´Ja zoals ik het zeg he Aisha..wat is er met jou broer..´ Aisha keek me we raar aan...´Dames waarom stoppen jullie ..?? Ja Farid dat is even iets tussen ons..even wachten..´Sarah..ik vertel het je straks wel..ja nu niet..´Fluisterde Aisha naar me..Ik vroeg me af wat ze me vertellen wou..Ik vond het gewoon heel raar hoe Farid deed..een beetje handtastelijk en kleverig..ik hou daar niet van...Ik wou nu helemaal niet dat hij met ons mee ging..hij verpeste heel onze uitje..!!! We liepen weer verder door de stad..we liepen alle winkels af..winkel in winkel uit ..winkel in..winkel uit..Aisha wou iedere winkel in..het was gezellig maar ik deed heel erg afstandelijk met Farid..ik antwoorde kortaf als hij wat tegen mij zei..Ik had het gevoel dat hij dat merkte...Maar hoe moest ik me anders gedragen..ik wou niets van hem weten..ik wou alleen met Aisha hier zijn..

Aisha was een broek aan het passen..en Farid en ik waren aan het wachten op haar...Farid keek me weer aan..ik voelde me ongemakkelijk want ik wist dat hij naar me keek..Ik keek even naar hem en ik zag dat zijn blik serieus was..heel erg serieus..heel even zag ik iets verdrietigs in hem..Ik keek weer gelijk de andere kant op..en hij keek mij nog steeds aan..alsof hij niet ergens anders kon kijken..Het irriteerde mij heel erg..en ik was van plan om er wat van te zeggen..´Farid..!!´´Ja Sarah..´Hij keek me weer serieus aan..´Wil je alstjeblieft ophouden met hem kijken naar mij..!!!!´Hij keek me verward aan..en zijn gezicht van serieus veranderde naar verdrietig...ik keek naar hem en ik wist niet wat ik zag..de blik op zijn gezicht zag er gekwetst uit..wat had ik ook gedaan..Ik had er nu al spijt van..ik wou dat ik me woorden terugkon nemen..´Oh sorry Sarah..ik denk dat ik maar ga..jullie kunnen zelf naar huis he..´´Ja..hmm Farid..ik ´Voordat ik al weer wat kon zeggen...en wou zeggen dat het me speet was hij alweer weg..hij liep gehaast de winkel uit..ik sloeg mezelf op de kop..wat had ik gedaan..ik had hem weggejaagd..hoe dom kon ik nou zijn..Of hij overdrijf teveel..of het gewoon aan mij...

Aisha kwam de paskamer uit..´he Sarah waar is Farid ?? ´´Dat weet ik niet...´ ´Is hij weg..of zo ??´´Ja hij is weg...zullen we naar huis gegaan..´´Ja oke..even dit betalen..´ We liepen door de stad heen naar de tramhaltes..er was een stilte aanwezig..Het enigste wat ik hoorde was het geluid van de hakken van Aisha..We stapten de tram in..en gingen zitten..´He maar Sarah waarom is Farid nou weggegaan..´´Gewoon..´Vertel nou maar SArah.. Ik had haar alles verteld...en wat ik gezegd had..ik voelde me schuldig.´Nee toch Aisha dat heb je toch niet gedaan..´´Jawel..en ik weet dat ik het niet had moeten doen..maar het floepte er gewoon uit..´´Nee toch ..wat erg hoe zou hij zich nu voelen..´´Nou nou Aisha je hoeft het niet te overdrijven hoor.Zo erg was het ook weer niet.´Jawel zo erg was het wel..jij hebt geen idee..´´Hoezo dan..vertel dan waarom is het zo erg.´´Jij weet het niet he Sarah..´´Wat weten ??´´ Ik wist weer eens voor de zoveelste keer niet waar ze het over had..´Sarah..Farid die heeft gevoelens voor jou..´´Gevoelens..hoe bedoel je..wat voor gevoelens ??´Waar had ze het nou weer over..´Nou Sarah..beloof je het me om het hem niet te zeggen dat ik dit gezegd heb´´Ja dat beloof ik ok..´´Kijk Sarah ..Farid vind jou leuk..!!!!!´ WAT !!! Ik wist niet wat ik hoorde..dat moest een grap zijn..Farid die mij leuk vind..nee nee dat is niet waar..´He hou me niet voor de gekke he Aisha..´Nee ik meen het..Sinds hij je voor het laatst gezien heeft is hij gek op je..!!´´Ooooooh nee toch..´´Jawel Sarah..Daarom vond je het toch ook zo gek dat hij zo raar bij jou deed..dit was wat ik jou denet wou vertellen......

Zo weer een vervolg..!!

Ciao Baby

06-06-2002, 01:04
schrijf aub nog even door

ik wil meer lezen voordat ik slapen ga

plieseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

06-06-2002, 01:25
Vorige laatste stukje vervolg.

Gevoelens..hoe bedoel je..wat voor gevoelens ??´Waar had ze het nou weer over..´Nou Sarah..beloof je het me om het hem niet te zeggen dat ik dit gezegd heb´´Ja dat beloof ik ok..´´Kijk Sarah ..Farid vind jou leuk..!!!!!´ WAT !!! Ik wist niet wat ik hoorde..dat moest een grap zijn..Farid die mij leuk vind..nee nee dat is niet waar..´He hou me niet voor de gekke he Aisha..´Nee ik meen het..Sinds hij je voor het laatst gezien heeft is hij gek op je..!!´´Ooooooh nee toch..´´Jawel Sarah..Daarom vond je het toch ook zo gek dat hij zo raar bij jou deed..dit was wat ik jou denet wou vertellen......

Sarah.

Ik wist niet wat ik hoorde..en ik had er spijt van dat Aisha het me verteld had..Nu zat ik weer met een probleem..Het enigste wat ik wou doen dat was Tarik vergeten..en dan hoorde ik dit weer alsof de problemen nooit eindigde....Ik moest gelijk weer denken aan Farid en ik dacht opeens dat alles bij elkaar klopte..Farid lachte opmerkelijk vaak naar me..hij was heel erg handtastelijk vandaag..en hij ook vreselijk enthousiast en aardig tegen me..Ooooooh nee ik wil dit niet waarom..waarom ...waarom moest het mij gebeuren..Ik wou er niets meer van weten..ik wil dit niet toe..ik liet het niet toe dat dit weer een probleem voor mij zou worden..ik zal doen alsof ik het nog nooit gehoord had en ik er niets van wist..Maar zou dat me lukken..doen alsof er niets aan de hand was..gewoonweg samen met Farid zijn wetend dat ik weet dat hij me leuk vind..zou dat me lukken..ik zou me anders gedragen nu..dat weet ik zeker..Maar dat wou ik niet..ik wist niet wat ik doen moest..Weer kopzorgen..

We stapten de tram uit..en ik had Aisha duidelijk gemaakt dat ik er niets van wou weten...Aisha wist ook niet wat ze moest zeggen..ze begreep het ook allemaal niet..Ze liet het zoals het was..Ze zei dat de kans niet groot was dat Farid er wat van zou zeggen..Vooral na wat ik gedaan en gezegd had in de winkel..Ik voelde me weer schuldig..maar ik liet het me zelf niet toe om me weer zo te voelen..ik wou het niet..ik kon het niet aan..ik moest hard zijn voormezelf en anderen..Ik was niet toe aan een nieuwe liefde..ik wou het allemaal niet..!!!!! We liepen naar huis en ik zag dat de auto van Farid er niet was..ik vroeg me af waar hij naar toe gegaan was.....

Het was alweer s´avonds en ik Aisha en Naima hadden een paar films gehuurd..we lagen op sofa´s en we zatten alledrie geconcentreerd de film te kijken..We keekten naar een zwijmel film..het ging allemaal over romantiek en hoe geweldig verliefd dat meisje wel was op die jongen..en dat die jongen daar nog niets van wist..ik moest er van kotsen..pff liefde wat moet je ermee dacht ik toen..Maar Aisha en Naima lagen helemaal te dromen bij de film..Af en toe dan kwam me tante of me moeder de kamer binnen..en ze kwamen ook altijd op het verkeerde moment..net wanneer het meisje de jongen zoende..of wanneer je een liefdesscene zag..het was alsof ze wisten wat er nu zich afspeelde in de film..Af en toe was het irritant..maar ja..wat kon je er aan doen..

We hoorden de deur open gaan..en weer hoorde we ´salaaaaaam aloukioum in de gang´alleen dit keer was het niet Farid die dat zei maar me broers....Me broers kwamen alweer gauw de kamer binnen..ze liepen 1 voor 1 naar de douche..ze wasten hun handen om zodat ze gelijk konden eten...Het zijn altijd die laatkomers die dan weer zo laat wilden eten.. Ze gingen erbij zitten..en ik vroeg me even af waar Farid was..toen opeens ik hem de kamer zag binnen komen..ik schrok en me hart klopte steeds sneller..ik begreep niet waarom dat gebeurde..Maar dat zou zeker wel komen omdat ik hem nu zag na dat incident in de winkel en wat ik van Aisha had gehoord..Aisha keek me even aan..ik blooste en ik zag dat hij langs mee heen liep zonder naar me te kijken of naar me te lachen.........

Ciao Baby

06-06-2002, 01:43
Hay Crazy, ik wil wel lezen, maar wallah je maakt het te lang voor me. ik moet helemaal aan het begin beginnen.....ik begin morgen ok??

06-06-2002, 02:06

is goed hoor meid..!!!

Ciao Baby

06-06-2002, 08:55
Salaam Crazy Baby,

Je hebt er dit keer wel werk van gemaakt, je hebt al die gemiste dagen meteen goed gemaakt.

Ma3a salama

06-06-2002, 12:39
Okissssssss dennnn ben weer bijgewerkt alles gelezen ensooo....Ben benieuwd...!!

Ciaaaaaaaaaokes

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33