Bekijk volle/desktop versie : Willen jullien aub DUA doen voor...



Pagina's : [1] 2

01-07-2012, 18:28
Een familielid van mij?
Haar man is gisteren overleden en ze blijft alleen achter met 3 kinderen

Ze is net genezen van een vreselijke ziekte en nu dit

dank jullie wel.

01-07-2012, 18:31


Inna lilahi wa inna illayhi raji3oen.

ik kreeg kippevel toen ik dit las

Moge Allah swt haar en zijn kinderen en zijn familie sbar geven om dit verdriet te kunnen verwerken.

Moge Allah swt zijn zondes vergeven en zijn graf verruimen, Ameen

01-07-2012, 18:31
Moge Allah swt haar pijn verzachten en het gemakkelijk voor haar maken! Moge Allah swt haar veel sabr geven en veel kracht om er snel weer bovenop te komen. Moge Allah swt haar wijsheid geven en geduld om haar kinderen groot te brengen! Amien!

Ik ken haar niet maar ik vind het heel erg voor haar.

01-07-2012, 18:37
Allahi ra7moe. Moge Allah SWT hem vergeven en moge Allah SWT tevreden zijn over hem.
Moge Allah SWT zijn graf verruimen.
Moge Allah SWT zijn zondes vergeven en hem naar het Paradijs leiden. Allahoema Ameen.

Veel sbar en sterkte toegewenst.

Moge Allah SWT ons allen een goede einde schenken.

01-07-2012, 18:39


Moge AllahSWT haar en haar kinderen veel sabr geven, en inschaAllah belonen. zeg tegen zijn kinderen, dat ze veel doua moeten doen inscha allah voor hun papa

Inna li allahi wa inna ilajhi raji3oen, moge AllahSWT hem beschermen tegen a3dab elqabr en inschaAllah djanatu elfirdous schenken!!! Allah ouma Ameen ya rab!!!!!!!!!!! Allah irahmou

01-07-2012, 18:49
Inna lilahi wa inna illayhi raji3oen.

Moge Allah haar en haar kinderen bijstaan en veel sabr geven

01-07-2012, 18:50
Inna lillahi wa inna ilayhi ra3ijoen.

Moge Allaah hem Insha'Allaah een mooie plekje in Djanaat El Firdauws schenken.
Moge Allaah hem Insha'Allaah zijn zonde's doen vergeven en zijn daden doen accepteren.
Moge Allaah zijn familie sbar schenken, Allahouma Ameen.

Tot Hem behoren we, en tot Hem zullen we terugkeren.

Veel sbar toegewenst.


01-07-2012, 18:52
Inna Lillaahi wa inna Ilayhi Radji3oen...

Moge Allaah hem Genadig zijn, en zijn graf verruimen en de geur van djenna doen binnentreden...

En zijn gezin veel sabr Geven...

Triest, jammer...

01-07-2012, 18:58
Inna Lillaahi wa inna Ilayhi Radji3oen. Moge allah hem Jennet Ferdous schenken Aminnn.

01-07-2012, 19:00
ina lilahi wa ina ilayhi raji3oen.moge hij de vergeving van ALLAH subhanahu wa ta3alla geschonken krijgen , zijn graf worden verruimd en de bestraffing van het graf hem bespaard worden.moge ALLAH subhanahu wa ta3ala haar en de kinderen geduld geven en hun verdriet doen verzachten.ameen.

01-07-2012, 19:03
Inna li laah wa inna ilayhi radhie3oen! Allah yerhamou moge Allah hem belonen met Jenaat el Firdaous en zijn vrouw sabr Ayoub schenken! Ameen ya rab!!!!!

01-07-2012, 19:06
Inna Lilahi Wa Inna Ilayhi Razjie3oen!

Moge Allah haar veel sabr geven in deze moeilijke tijd en haar de kracht geven om er voor haar kinderen te zijn

Ameen x

01-07-2012, 19:09


Moge Allah hem zondes vergeven en zijn graf verruimmen en verlichten ameen. Moge Allah haar gezondheid schenken en veel sbar om haar kinderen op te kunnen opvoeden ameen.

01-07-2012, 20:36
Moge Allah haar en haar kids het gemakkelijk maken amin

01-07-2012, 22:17
Aamin op jullie dua's!!!!
Dank je wel!!

Pagina's : [1] 2