Bekijk volle/desktop versie : Pas op deze DIEVEN als je op vakantie gaat! [VERSPREIDEN]!!!!



Pagina's : 1 [2] 3 4 5 6 7 8

01-07-2012, 02:10
ja klopt dit gebeurd echt he mensen worden beroofd onderweg omdat de boefen weten dat marokkaanen geld meenemen naar het land

01-07-2012, 02:10


up en wees op j hoede

01-07-2012, 13:14
\Up thnx uppers! Up mee!

01-07-2012, 13:47
Moge Allah ons beschermen.

01-07-2012, 14:14


Ameen. Up;.

01-07-2012, 14:57
Op klaarlichte dag stonden we een keer bij een benzinestation ergens in Spanje. Komt er een man naar ons toe, ook uit Oostblok, Roemeen ofzo. Begint ie wahed lulverhaal in het Engels te vertellen. Zegt ie ja ik heb problemen ik wordt achternagezeten kan ik alsjeblieft met jullie meerijden naar de volgende benzinestation. Zei ik er is daar politie, ga hun maar lastigvallen. Zegt ie nee ze mogen het niet weten enzo bla bla bla. Bleef ie de hele tijd plakken enzo. Zei ik weet je wat, wacht hier, ik ga plek maken in de auto. Gingen we wegrijden, zag ik hem nog zo zwaaien, hahahaha.

01-07-2012, 15:03
Goed voor de mensen die het nog nie wisteb djazzak oe allah

Alleen wrm maffia der bij hahaha het zijn yipsies die doen

Weshma maffia

01-07-2012, 15:09
Heb het indd pas ook in een ander hoekje gelezen, werd er gewoon bang van. Chokrane voor het plaatsen.

01-07-2012, 18:44
[B]
Citaat door poebri:
Goed voor de mensen die het nog nie wisteb djazzak oe allah

Alleen wrm maffia der bij hahaha het zijn yipsies die doen

Weshma maffia


wa iyaak broeder.
Ik heb dit via mail gekregen, dus heb die maffia er niet zelf bij gezet

Citaat door MounEB:
Op klaarlichte dag stonden we een keer bij een benzinestation ergens in Spanje. Komt er een man naar ons toe, ook uit Oostblok, Roemeen ofzo. Begint ie wahed lulverhaal in het Engels te vertellen. Zegt ie ja ik heb problemen ik wordt achternagezeten kan ik alsjeblieft met jullie meerijden naar de volgende benzinestation. Zei ik er is daar politie, ga hun maar lastigvallen. Zegt ie nee ze mogen het niet weten enzo bla bla bla. Bleef ie de hele tijd plakken enzo. Zei ik weet je wat, wacht hier, ik ga plek maken in de auto. Gingen we wegrijden, zag ik hem nog zo zwaaien, hahahaha.


Heel slim van jou(jullie). Ik zou echt bang worden. Ze werken samen onder één hoedje, met hun zogenaamd ''ze mogen het niet weten;''.[/B]

01-07-2012, 18:44

Citaat door Casaouiiiaa:
Heb het indd pas ook in een ander hoekje gelezen, werd er gewoon bang van. Chokrane voor het plaatsen.
Graag gedaan sis.
ik vind dit ook maar niks

01-07-2012, 18:54
Ik ga samen met m'n mama alleen met de auto naar Marokko In Sha Allah, maar nu ik dit heb gelezen ben ik wel bang. Allahi 7fed! Vooral met dat ei gedoe, echt slim bedacht van hen!

01-07-2012, 18:56
Oei, reis met iemand mee dan!

01-07-2012, 18:58


Kon dat maar maar het zal allemaal wel goed komen In Sha Allah! Ik zal dit zeker en vast onthouden! BarakAllahoe fiek IslamwOmen <3

01-07-2012, 19:22
Voor niks en niemand stoppen inderdaad. Tanken, toilet oe safi. Auto nooit onafgesloten alleen laten, geen waardevolle spullen zichtbaar in de auto laten (of iets waarvan ze kunnen denken dat er iets waardevols in zit) en nooit alleen in een onafgesloten auto blijven. Oja tevens het geld en de papieren verdelen. Zo heb je altijd wat bij de hand mocht er toch wat gebeuren. En vergeet niet te controleren of je reisverzekering helemaal in orde is!

Vorig jaar heb ik zelfs met een huilende moeder staan praten, die in Spanje waren aangehouden door zogenaamde politieagenten. Vervolgens werden ze gevraagd om hun papieren te geven, daarna werd de man gevraagd om het tasje te geven ter "controle"ofzo waar de man de papieren uit haalde. De man weigerde dit. Vervolgens richtte de zogenaamde politieagent een pistool op het zoontje van de stel die achter zijn vader in zat, de vader werd daarmee gedwongen het geld af te geven.

01-07-2012, 22:02
laybarek fieki sihaam. InchaAllah komt het goed meid!

Pagina's : 1 [2] 3 4 5 6 7 8