Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Voorlopig geen Iraakse homo's uitgezet

Pagina's : [1] 2 3

elements79
30-06-2012, 18:16

Er worden voorlopig geen Iraakse homoseksuelen uitgezet. Dat blijkt uit een brief van minister Gerd Leers (Asiel) aan de Tweede Kamer. Leers schrijft dat de Immigratie- en Naturalisatiedienst (IND) voorlopig geen beslissing neemt in asielprocedures van Iraakse homoseksuelen, lesbiënnes, biseksuelen en transgenders. Aanleiding is een alarmerend ambtsbericht van het ministerie van Buitenlandse Zaken. Daaruit blijkt dat het in Irak nergens mogelijk is om openlijk homo te zijn zonder gevaar te lopen. De Tweede Kamer had om een spoeddebat met Leers gevraagd als die zou besluiten door te gaan met het uitzetten van Iraakse homo's. Leers wil nu op 'zo kort mogelijke termijn' een besluit nemen over de gevolgen van het ambtsbericht over de situatie in Irak. Over zijn besluit wil hij met de Tweede Kamer in debat. Tot die tijd neemt hij geen 'onomkeerbare stappen' in asielzaken van Iraakse homo's. Homobelangenorganisatie COC Nederland is blij met het besluit van Leers. Het COC roept politiek Den Haag wel op de tijdelijke maatregel snel om te zetten in een definitief besluit, omdat de situatie voor deze groep asielzoekers 'levensgevaarlijk' is in Irak. Bron: http://www.parool.nl/parool/nl/224/BINNENLAND/article/detail/3278417/2012/06/28/Voorlopig-geen-Iraakse-homo-s-uitgezet.dhtml?utm_source=RSSReader&utm_medium=RSS Vandaag heb ik een interessant stuk gelezen over een Irakees die homo is. Iedereen weet dat dit een kwetsbaar en gevoelige doelgroep is in Irak. Omdat hij homofiel is mocht hij (voorlopig) in Nederland blijven. Hij deed er eerlijk z'n verhaal en gaf aan dat z'n ouders, z'n broers en zusjes het wel wisten. Ook gaf hij aan dat z'n schoonfamilie doelend op z'n schoonbroer dit niet wisten. Waarom zij het niet wisten was het gegeven dat als zijn zussen een kind(eren) zouden krijgen en homofiel zouden zijn/worden (dit is Genetisch bepaald en wordt door gerenommeerde wetenschappers en homo's bevestigd)dan kon dit problemen met zich meebrengen. Het gevaar is dus dat er niemand met de zussen of zusjes van een homo willen trouwen want de kans dat de kinderen het ook worden is aannemelijk. Het is dus soms beter, rekening houdend met de omgeving van een homo om er toch niet al te veel aandacht aan te besteden en de wereldpropaganda hieromtrent enigzins in te perken, want de één z'n vrijheid kan problemen voor naasten met zich mee brengen

elements79
30-06-2012, 20:38
20.36 en nog geen reactie. How bizar, zo ken ik deze site niet. Globi, your komment please?

hork
30-06-2012, 22:36
20.36 en nog geen reactie. How bizar, zo ken ik deze site niet. Globi, your komment please? Je achterlijke commentaar is te dom om op te reageren.

MoiSophia
30-06-2012, 22:48
20.36 en nog geen reactie. How bizar, zo ken ik deze site niet. Globi, your komment please? De topic loopt al... vandaar.

elements79
30-06-2012, 22:56

Je achterlijke commentaar is te dom om op te reageren. Meen je dat nou? Ik weet dat het heel heel gevoelig ligt maar de kring mbt homofilie dient uitgebreid te worden en dit is slechts een enkele voorbeeld van de consequenties van "jullie" vrijheid. Ik heb het van iemand die hiermee van doen heeft en In Irak en andere landen in het Midden-Oosten gebeurd dit echt. Het is een vreselijke constatering maar zusjes en zussen van homo's komen niet aan de bak. Zie je het voor je; een stel wat ruzie heeft omdat hun kind homo is en de moeder heeft niet gemeld dat haar broer gay is? Dag zoon, dag vrouw, ik heb het je aangegeven toen we gingen trouwen, zit er een gay in je familie? Immers het is genetisch bepaald dus het is echt aannemelijk dat er meer van bovenstaande situaties boven zullen drijven.

elements79
30-06-2012, 23:00
De topic loopt al... vandaar. Maar is deze voorzien van een situatie met een voorbeeld uit de praktijk. Iemand die met open vizier en heel z'n hart verteld aan de IND en de media verteld hoe de vork in de steel zit en de consequenties van het homo zijn/worden in met zich meebrengen voor naasten en de toekomst.

jewwhisperer
30-06-2012, 23:47
Je achterlijke commentaar is te dom om op te reageren. wanneer ga jij naar iran :goedzo: het schijnt dat ze een torenkraan hebben klaar staan

hork
01-07-2012, 00:06
Topic loopt al: http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=4318580

Globibest
01-07-2012, 00:16
Homoos zullen branden in de hel and you can take that to Moonys..:p Achterlijk commentaar. Goed dat je het blijft herhalen.

Globibest
01-07-2012, 00:23
Jij gaat ook naar de hel hoor pedofiel..:D Enneh, sorry maar de waarheid doet pijn voor een ongelovige varken als jij..:goedzo: Daar is geen reden voor.....dat mij naar de hel sturen.

Globibest
01-07-2012, 00:29
Je beledigingen richting onze profeet(vzmh) is er 1 van..:D En daarom verdien jij de hoogste level van de hel inchaAllah..:hihi: Waar?

Globibest
01-07-2012, 00:32
Vraag het je NSB Opa die die concentratiekamp beheerde..:nerd: Die ligt al te bakken daaro..:hihi: Zijn dit soort reacties nu echt islamitisch?

elements79
01-07-2012, 00:34

Waar? 2200 reacties in 20 dagen tijd. Nice.

Globibest
01-07-2012, 00:35
2200 reacties in 20 dagen tijd. Nice. Is dát belangrijk? Of hoe aso sommige mensen hier reageren?

elements79
01-07-2012, 01:00
Is dát belangrijk? Of hoe aso sommige mensen hier reageren? Jij denkt dat ik dit belangrijk vind? ik zal het je vertellen, nee ik vind het niet belangrijk maar wel enorm klap. Ik heb het er al eerder met je over gehad dat je nogal kort van antwoorden bent, alsof je aan het werk bent en aangegeven dat ik het idee heb dat je een basisllon + een bonusje krijgt voor ieder geplaatste reactie. Mocht dit zo zijn, dan wil ik dat ook wel en vraag ik je oprecht via welk uitzendbureau je dit voor elkaar hebt gekregen en wat de fuctie-eisen zijn?

Pagina's : [1] 2 3