Bekijk volle/desktop versie : Marokkanen zijn zeer vrijgevig



Pagina's : 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16

30-06-2012, 17:01
Wat ik ben tegengekomen op een forum, doodlachen

'Ik ben Nederlands EN ik ben gierig. Geef ik gerust toe. Ik wil niet graag teveel betalen voor iets wat het niet waard.
Daar maakt dit land het ook naar. Voor ALLES moet je dokken. Was gisteren even in Amsterdam: 35 ct om even naar de wc te gaan bij de MAC, 50ct bij een andere snackbar (!) etc.
Natuurlijk is 50 ct. niets, maar gaat om het principe dat je verplicht wordt te betalen voor iets dat gewoon 'service' zou moeten zijn, en in de meeste landen ook gewoon service IS.

Gisteren bij Haagendasz: 1 bolletje ijs is 2,50 ofzo(!) Tja... dan koop ik wel een hele bak bij de supermarkt 1 straat verderop.

Als je uit eten gaat in nederland is het ook ontzettend duur. Als je OV neemt is het ook ontzettend duur. gewoonweg vrijwel alles wat je doet hier in NL kost geld, en anders denken ze er wel over na om je er straks voor te laten dokken... '

Hartpijn om 35ct

30-06-2012, 17:02



Citaat door appie1405:
Een half uur gewacht daarzo op noppes joh..

Ging daarna naar huis, logte in op m.nl zat ie daar laf te chatten weld el7ram..

Niemand durft ya gooya behalve de goeie dan zoals Gitane, Sharazade en gooya Taliban..
Het was een racist inderdaad. Maar wat had je met die oude man willen doen dan?

30-06-2012, 17:02

Citaat door appie1405:
Een half uur gewacht daarzo op noppes joh..

Ging daarna naar huis, logte in op m.nl zat ie daar laf te chatten weld el7ram..

Niemand durft ya gooya behalve de goeie dan zoals Gitane, Sharazade en gooya Taliban..
Marouane22 was killer hier op forum. Snoer elke blanke z'n bek Ken je m nog

30-06-2012, 17:04
Gloob ik ben moeite met niets, ik geef alleen aan dat dat onderzoek cvoor geen meter klopt. Als je marokkanen zou kennen en zo ook nlers en ze dan vergelijkt dan weet je gwn dat wij vrijgeviger zijn dus ik vraag me af hoe ze het onderzoek hebben verricht. Hollanders staan bekend om hun gierigheid. Punt! Alleen op vakanties geven jullie geld uit maar dat is voor jullie eigen genot

Reflica: ik schud niets uit mijn mouw, kijk om je heen en dan zie je veel
Maar toegeven is moeilijk. Zeker als je nler bent hier tussen de marokkanen

Ik zou zo wie nooit iets zeggen om de marokkanen te willen verhogen enkel de waarheids hoe ik het ervbaar en wat ik zie

30-06-2012, 17:05



Citaat door appie1405:



Wa oud nieuws voor een 40 jarige als ik..





Gooya Oosterhout, ik ga off en spreek je gauw inchaAllah..
Haha is goed, ik ga auto inpakken. Ik vertrek morgen waarschijnlijk. Thallaaaa

30-06-2012, 17:06

Citaat door shoukria:
Gloob ik ben moeite met niets, ik geef alleen aan dat dat onderzoek cvoor geen meter klopt. Als je marokkanen zou kennen en zo ook nlers en ze dan vergelijkt dan weet je gwn dat wij vrijgeviger zijn dus ik vraag me af hoe ze het onderzoek hebben verricht. Hollanders staan bekend om hun gierigheid. Punt! Alleen op vakanties geven jullie geld uit maar dat is voor jullie eigen genot

Reflica: ik schud niets uit mijn mouw, kijk om je heen en dan zie je veel
Maar toegeven is moeilijk. Zeker als je nler bent hier tussen de marokkanen

Ik zou zo wie nooit iets zeggen om de marokkanen te willen verhogen enkel de waarheids hoe ik het ervbaar en wat ik zie
Ik heb zojuist eens om me heengekeken, en ik weet niet waar je het over hebt eigenlijk.
Maar goed, misschien komt dat omdat de wereld wat groter is dan mijn neus lang.

30-06-2012, 17:06

Citaat door shoukria:
Gloob ik ben moeite met niets, ik geef alleen aan dat dat onderzoek cvoor geen meter klopt. Als je marokkanen zou kennen en zo ook nlers en ze dan vergelijkt dan weet je gwn dat wij vrijgeviger zijn dus ik vraag me af hoe ze het onderzoek hebben verricht. Hollanders staan bekend om hun gierigheid. Punt! Alleen op vakanties geven jullie geld uit maar dat is voor jullie eigen genot

Reflica: ik schud niets uit mijn mouw, kijk om je heen en dan zie je veel
Maar toegeven is moeilijk. Zeker als je nler bent hier tussen de marokkanen

Ik zou zo wie nooit iets zeggen om de marokkanen te willen verhogen enkel de waarheids hoe ik het ervbaar en wat ik zie
Dat is dus gewoon niet waar. Ik snap het nut van zo'n leugen verkondigen ook niet. Dan spoor je niet.

30-06-2012, 17:08

Citaat door shoukria:
Gloob ik ben moeite met niets, ik geef alleen aan dat dat onderzoek cvoor geen meter klopt. Als je marokkanen zou kennen en zo ook nlers en ze dan vergelijkt dan weet je gwn dat wij vrijgeviger zijn dus ik vraag me af hoe ze het onderzoek hebben verricht. Hollanders staan bekend om hun gierigheid. Punt! Alleen op vakanties geven jullie geld uit maar dat is voor jullie eigen genot

Reflica: ik schud niets uit mijn mouw, kijk om je heen en dan zie je veel
Maar toegeven is moeilijk. Zeker als je nler bent hier tussen de marokkanen

Ik zou zo wie nooit iets zeggen om de marokkanen te willen verhogen enkel de waarheids hoe ik het ervbaar en wat ik zie
Nederlanders geven het meest aan goede doelen van alle volken ter wereld. Dus wat jij schrijft over gierigheid is niet helemaal waar.

30-06-2012, 17:08

Citaat door Oosterhout.:
Wat ik ben tegengekomen op een forum, doodlachen

'Ik ben Nederlands EN ik ben gierig. Geef ik gerust toe. Ik wil niet graag teveel betalen voor iets wat het niet waard.
Daar maakt dit land het ook naar. Voor ALLES moet je dokken. Was gisteren even in Amsterdam: 35 ct om even naar de wc te gaan bij de MAC, 50ct bij een andere snackbar (!) etc.
Natuurlijk is 50 ct. niets, maar gaat om het principe dat je verplicht wordt te betalen voor iets dat gewoon 'service' zou moeten zijn, en in de meeste landen ook gewoon service IS.

Gisteren bij Haagendasz: 1 bolletje ijs is 2,50 ofzo(!) Tja... dan koop ik wel een hele bak bij de supermarkt 1 straat verderop.

Als je uit eten gaat in nederland is het ook ontzettend duur. Als je OV neemt is het ook ontzettend duur. gewoonweg vrijwel alles wat je doet hier in NL kost geld, en anders denken ze er wel over na om je er straks voor te laten dokken... '

Hartpijn om 35ct
Ik vind dat hij gelijk heeft. Kijk, als miljoenen hebt, ga je niet zo moeilijk doen om paar centen, maar als je niets hebt om op te zitten. Niet gierig, maar besparen... Gierigheid is anders.

30-06-2012, 17:11
replica oeps en globi tuurlijk weten jullie het weer niet en tuurlijk globi ik ben een leugenares
Wat is de waarheid hard

Ik ga ff genieten van het weer

30-06-2012, 17:12

Citaat door shoukria:
replica oeps en globi tuurlijk weten jullie het weer niet en tuurlijk globi ik ben een leugenares
Wat is de waarheid hard

Ik ga ff genieten van het weer
Jouw waarheid? Waar komt de haat vandaan vraag ik mij af. Ik zie het alweer de hele namiddag.

30-06-2012, 17:17

Citaat door Globibest:
Jouw waarheid? Waar komt de haat vandaan vraag ik mij af. Ik zie het alweer de hele namiddag.
Je weet dat ik niemand haat dus ik weet niet wat je aan het bazelen bent weer
Ik kom met een mening, wat ik zelf zie. Daarom vraag ik me af hoe dat onderzoek is verricht, kan je niet lezen?

Marokkanen zijn gwn vrijgeviger dan jullie klaar!

30-06-2012, 17:26



Citaat door shoukria:
Je weet dat ik niemand haat dus ik weet niet wat je aan het bazelen bent weer
Ik kom met een mening, wat ik zelf zie. Daarom vraag ik me af hoe dat onderzoek is verricht, kan je niet lezen?

Marokkanen zijn gwn vrijgeviger dan jullie klaar!
Ok, als jij het zegt... dan is het zo natuurlijk.

30-06-2012, 17:32

Citaat door shoukria:
replica oeps en globi tuurlijk weten jullie het weer niet en tuurlijk globi ik ben een leugenares
Wat is de waarheid hard

Ik ga ff genieten van het weer
Marokkanen zijn vrijgevig maar Nederlanders ook. Jij maakt ons zwart.

30-06-2012, 17:34
72% van de wereldbevolking spreekt Nederlands...

Pagina's : 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16