Bekijk volle/desktop versie : 'Afellay begrijpt verkoopplan Barcelona'



Pagina's : [1] 2

30-06-2012, 12:35
Ibrahim Afellay begrijpt het vermeende standpunt van de club dat men de aanvaller wil verkopen.





Dat schrijft de Spaanse krant Sport zaterdag. Afellay kwam in zijn eerste anderhalf jaar - mede door blessures - weinig aan spelen toe in Barcelona. Ook geheel fit hoeft de buitenspeler niet te rekenen op een basisplaats en dat heeft hem wel één en ander duidelijk gemaakt.

Het liefst zou Afellay zich nog willen bewijzen bij Barça, maar hij begrijpt dat de Catalaanse topclub een goed bod vermoedelijk niet zal weigeren. Met name het Franse Lille wordt nadrukkelijk met de international in verband gebracht.

Afellay moet in Frankrijk de opvolger worden van Eden Hazard, die voor 35 miljoen euro naar Chelsea vertrok. Lille heeft nu zeven miljoen euro gereserveerd voor het aantrekken van Ibi, Barcelona mikt echter op een transfersom van tien miljoen euro.

De 26-jarige Utrechter werd in de winterstop van het seizoen 2010/11 voor drie miljoen euro overgenomen van PSV. De Eindhovenaren zouden bij een nieuwe overgang van Afellay aansprak maken op een klein gedeelte van het transferbedrag. Eerder werden Internazionale, SS Lazio en Liverpool al aan de Nederlander gelinkt.

30-06-2012, 12:59


ik hoop echt dat hij naar inter gaat.

30-06-2012, 13:04
Dacht hij dan dat ie vaste waarde zou worden bij Barca? was allang bekend dat hij als handelsobject gebruikt zou worden. Ze kochten hem voor ongeveer 3 miljoen en verpatsen hem voor t dubbele of zelfs meer.

30-06-2012, 13:29
Romantiseren en dan een grote strik eromheen en een echte topspeler mee lokken... Misschien in Italie dumpen en een top verdediger halen met korting

30-06-2012, 13:31


10 miljoen voor afellay krijgen. Dan zou barcelona gruwelijk zijn die 7 milljoen extra is zeker alleen maar waard, vanwege die besslissende assist tegen real madrid

30-06-2012, 13:46

Citaat door Heathcliff_:
wat een eng, gluiperig mannetje, met z'n ;''ik speel bij barcelona, waar speel jij?'' zo zie je maar, wat er gebeurt als je je arrogant opstelt. eerst die gruwelijke blessure en nu mag je oprotten bij het grote barca en word je gekocht door een c-team als lille. wat een schande. lille is een afschuwelijke stad. federer, nadal, djokovic, agassi, messi, xavi, maldini, bergkamp, nooit heb ik deze sporters op arrogantie betrapt en jij komt hier met je ego van hier tot al hoceima tof doen, omdat je als wisselgeld wordt gebruikt door barca. n3er jemesh a zemmer, insha'Allah krijg je nog veel meer talafa. van persie pijpen kan je goed, maar voetballen kan je niet meer. wat een zemmer ben je toch.
alles wat uit johan derksen's mond komt is volgens jou de absolute waarheid? hij vindt de Koran een gedateerd sprookjesboek...en, ben je al atheist?

30-06-2012, 14:22

Citaat door Heathcliff_:
wat een eng, gluiperig mannetje, met z'n ;''ik speel bij barcelona, waar speel jij?'' zo zie je maar, wat er gebeurt als je je arrogant opstelt. eerst die gruwelijke blessure en nu mag je oprotten bij het grote barca en word je gekocht door een c-team als lille. wat een schande. lille is een afschuwelijke stad. federer, nadal, djokovic, agassi, messi, xavi, maldini, bergkamp, nooit heb ik deze sporters op arrogantie betrapt en jij komt hier met je ego van hier tot al hoceima tof doen, omdat je als wisselgeld wordt gebruikt door barca. n3er jemesh a zemmer, insha'Allah krijg je nog veel meer talafa. van persie pijpen kan je goed, maar voetballen kan je niet meer. wat een zemmer ben je toch.
je bent vrij je stront hier te plaatsen, maar gebruik geen inshallah in je post.

30-06-2012, 14:45

Citaat door smooth_a:
Of niet.

30-06-2012, 18:28
Het draait uiteindelijk allemaal om geld, zo zie je maar hij verlaat een top club waar die weinig kans kreeg om zichzelf te bewijzen.
Nu kan die zich gaan bewijzen bij Lille wat zeker geen slecht club is.


30-06-2012, 18:53
ten eerste niet met kanker uitschelden en nog inshallah erbij niemand verdient een ziekte en al helemaal niet zo een erge ziekte stagfiroelah ik bedoel dat hij het heeft gehaald bij barca is al een hele prestatie maar jah zo is de voetbal wereld he je komt en gaat


30-06-2012, 19:25
balhaartjes als hij moet je geen aandacht schenken

30-06-2012, 19:36
Heathcliff_
wat heb jij tegen hem je bent allen maar aan het schelden is het weer tewarm voor je


30-06-2012, 20:44


kan bovenstaande gast niet verwijderd worden of zo.


30-06-2012, 23:45
stront is stront maakt niet uit voor welke club hij speelt


30-06-2012, 23:52
wat is dit opeens al die wijven met mobiel.marokko.nl

Pagina's : [1] 2