Bekijk volle/desktop versie : ik geloof denk ik niet meer in de islam...

Pagina's : [1] 2 3 4 5

30-06-2012, 12:17
Wie kan mij bewijzen dat de islam echt bestaat?
Ik bekijk alles vanuit een wetenschappelijke kijk en heb daarom heel veel moeite met het geloof.

30-06-2012, 12:40

Overduidelijk genoeg bewijs, zoek er maar lekker zelf naar. Je verdient niet eens een serieus antwoord, vieze hond

30-06-2012, 12:46
dit is trouwens ook een reden waarom ik niet meer echt geloof.

alles moet met geweld, onderdrukking en belediging.

30-06-2012, 13:11
Ja oke, uhu. Als jij je gedachten en mening mag uiten, mag ik dat ook ja, dus wees aub stil. Jou denkwijzd is van iemand die als kaffir is geboren. Jij zou toch op zijn minst wel weten dat Islam alles behalve dat is.

30-06-2012, 13:13

Trek je niets aan van hem, hij verkondigt de Islam niet op de juiste wijze.

30-06-2012, 13:16
Salam 3alaikom wara7matoe Allahie wabarakatoe,

als je alles uit de wetenschappelijk positie bekijkt, dan zie je juist dat de Islam in alles gelijk heeft.
Kijk bijvoorbeeld naar de bloedsomloop. DNA, foetus etc. waar de Profeet 1400 jaar geleden over heeft gesproken.
En ik betwijfel of je wel echt moslim bent, denk weer zo eentje die zich voordoet als moslim en die de Islam probeert neer te halen.

30-06-2012, 13:32
heb altijd een islamitische opvoeding gehad.
maar ik vind bepaalde dingen gewoon niet logisch. waarom heeft Allah vrouwen haar gegeven als ze toch een hoofddoek moeten dragen?
En ik heb weleens nieuwsberichten gelezen over bepaalde dieren die homofiel waren. dan heb ik weer zoiets van hoe kan dat nou...
de islam zegt dat dieren geen ziel hebben. waarom is er dan voor gekozen om ze zo te programmeren om homofiel gedrag te vertonen?

30-06-2012, 14:29

Citaat door kickoff:
heb altijd een islamitische opvoeding gehad.
maar ik vind bepaalde dingen gewoon niet logisch. waarom heeft Allah vrouwen haar gegeven als ze toch een hoofddoek moeten dragen?
En ik heb weleens nieuwsberichten gelezen over bepaalde dieren die homofiel waren. dan heb ik weer zoiets van hoe kan dat nou...
de islam zegt dat dieren geen ziel hebben. waarom is er dan voor gekozen om ze zo te programmeren om homofiel gedrag te vertonen?
Ze hebben haar als ern beproefing. Hoe gaan ze om met hun schoonheid? Snappie. En dat je niet gelooft om homofiele dieren, echt geen goed argument. Misschien zijn zulke dieren een beproeving voor ONS. wie weet. Hoe gaat een mens om met het idee dat dieren homofiel zijn?

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

30-06-2012, 14:41
Weer zo een die de weg kwijt raakt. Onze zwaktes overwinnen en dus gaan mensen twijfelen aan geloof ipv aan zichzelf. Beste jongeman, kritisch zijn is prima dat is de bedoeling. Zwak zijn is ook prima, zo zijn we geschapen zodat nooit iemand kan zeggen ik ben beter of jij bent slechter iedereen heeft zwaktes iedereen levert een strijd. Echter, dat wil niet zeggen dat de Schepper niet bestaat. Die heeft eeuwenlang boodschappers gestuurd om ons te redden van deze gedachtes. Deze generatie heeft geen boodschappers, maar ernstig veel onrecht, en nare verhoudingen tussen mensen. Daar spelen de anti gelovigen graag op in met de duivel voorop. Zo pakken ze jou in door je het idee te geven dat jouw geloof zo gewelddadig is, onrechtvaardig etc. Dat is precies wat ze willen dat jij gelooft. Begint aardig te lukken zo te zien. Ik zou zeggen watch yourself! Laat je niet de weg wijs maken door hen, denk heel eerlijk over het leven en voer je strijd.

30-06-2012, 14:43

Citaat door mokrie:
Ja oke, uhu. Als jij je gedachten en mening mag uiten, mag ik dat ook ja, dus wees aub stil. Jou denkwijzd is van iemand die als kaffir is geboren. Jij zou toch op zijn minst wel weten dat Islam alles behalve dat is.
Nou, jij lijkt mij geen sieraad voor de islam.

30-06-2012, 14:46
Heb ik ook niet gezegd. Waarom kies je van alle presidenten Roosevelt?

30-06-2012, 15:37
ik weet het soms gewoon niet meer.
kan gewoon geen keiharde bewijzen vinden dat de islam de enige waarheid is.
Soms denk ik dat het misschien iets is wat van generatie naar generatie is gegaan, en iedereen maar zijn vorige generatie gelooft.

misschien hard: maar stel er is helemaal geen geloof??

vroeger geloofde men toch ook in verschillende( van bliksem,water,liefde) goden? toen was iedereen er ook van overtuigd dat het het enige geloof was.

30-06-2012, 15:38

Succes jongeman

30-06-2012, 15:55
http://www.uwkeuze.net/God%20bestaat/Wonderen%20in%20de%20Koran.html

30-06-2012, 15:56
[video=youtube;XcZLyA97-Ww]http://www.youtube.com/watch?v=XcZLyA97-Ww[/video]

Pagina's : [1] 2 3 4 5