Bekijk volle/desktop versie : 'Wilders kreeg koffer vol dollarbiljetten'



Pagina's : [1] 2

30-06-2012, 11:42
De PVV heeft grote bedragen in contanten gekregen van geldschieters in de Verenigde Staten.





In één geval kwam er een koffer binnen met 75 duizend dollar cash. Dat heeft voormalig PVV-Kamerlid Hero Brinkman in januari gehoord van partijleider Geert Wilders, zegt Brinkman in NRC Handelsblad. "Geert vertelde me dat er grote bedragen uit de VS waren binnengekomen. Het ging om tonnen", verklaart Brinkman. "Geert zei: waar dacht je dat ik Moszkowicz van kon betalen?"

Wilders heeft zich herhaaldelijk laten bijstaan door topadvocaat Bram Moszkowicz, onder meer toen hij werd vervolgd wegens haatzaaien. In de PVV-fractie had hij verklaard dat Moszkowicz hem 'een schappelijk prijsje' rekende. Amerikaanse bronnen bevestigen aan NRC dat er sprake is geweest van minimaal één, en mogelijk meer cashbetalingen.


De donaties zouden een hoge vlucht hebben genomen toen duidelijk werd dat Wilders zich voor de rechter moest verantwoorden voor zijn uitspraken over de islam. Officieel is de partijkas echter altijd leeg.

30-06-2012, 11:49


Weet de belastingdienst hier van?

30-06-2012, 11:57

Citaat door misterXXX:
Weet de belastingdienst hier van?
Wou net zeggen, en hoe komt zo'n koffer met zoveel geld langs de douane

30-06-2012, 12:04
Ik ben benieuwd idd

30-06-2012, 12:27


Geen beroep gedaan op de Raad voor Rechtsbijstand dus.
Verder verbaasd het mij niet, het is nooit of/of maar wel atijd en/en.

30-06-2012, 12:29

Citaat door elements79:
Geen beroep gedaan op de Raad voor Rechtsbijstand dus.
Verder verbaasd het mij niet, het is nooit of/of maar wel atijd en/en.
Henk en Ingrid kunnen vast ook zo'n koffertje gebruiken

30-06-2012, 12:33
Zo Brinkman is opgestapt, het matennaaien kan beginnen.... goed zo.

30-06-2012, 13:39
Dan kan hij zijn beveiliging ook wel zelf betalen, nu betalen Henk en Achmed zijn beveiliging.

30-06-2012, 15:28

Citaat door Redactie:
De PVV heeft grote bedragen in contanten gekregen van geldschieters in de Verenigde Staten.





In één geval kwam er een koffer binnen met 75 duizend dollar cash. Dat heeft voormalig PVV-Kamerlid Hero Brinkman in januari gehoord van partijleider Geert Wilders, zegt Brinkman in NRC Handelsblad. "Geert vertelde me dat er grote bedragen uit de VS waren binnengekomen. Het ging om tonnen", verklaart Brinkman. "Geert zei: waar dacht je dat ik Moszkowicz van kon betalen?"

Wilders heeft zich herhaaldelijk laten bijstaan door topadvocaat Bram Moszkowicz, onder meer toen hij werd vervolgd wegens haatzaaien. In de PVV-fractie had hij verklaard dat Moszkowicz hem 'een schappelijk prijsje' rekende. Amerikaanse bronnen bevestigen aan NRC dat er sprake is geweest van minimaal één, en mogelijk meer cashbetalingen.


De donaties zouden een hoge vlucht hebben genomen toen duidelijk werd dat Wilders zich voor de rechter moest verantwoorden voor zijn uitspraken over de islam. Officieel is de partijkas echter altijd leeg.
Top van ijsberg?

30-06-2012, 15:30

Citaat door Morrokito:
Dan kan hij zijn beveiliging ook wel zelf betalen, nu betalen Henk en Achmed zijn beveiliging.
Misschien moeten mensen die zorgen voor de dreiging de beveiliging ook maar betalen.

30-06-2012, 19:24

Citaat door Globibest:
Misschien moeten mensen die zorgen voor de dreiging de beveiliging ook maar betalen.
Nee vind ik niet, Ieder is verantwoordelijk voor zijn eigen leven. Dat Wilders wordt bedreigt is zijn probleem, maar dat moet niet ten koste gaan van de belastingcenten van Henk en Achmed.

30-06-2012, 19:32

Citaat door Morrokito:
Dan kan hij zijn beveiliging ook wel zelf betalen, nu betalen Henk en Achmed zijn beveiliging.
Hoezo Henk en Achmed ? Fatima en Anita werken ook hoor.....

30-06-2012, 20:01



Citaat door Gitane:
Hoezo Henk en Achmed ? Fatima en Anita werken ook hoor.....

En wat tussenin zit

Verstuurd van mijn GT-I9001

30-06-2012, 20:51
Hier een tipje vd sluier van Jerome Moerad Singer.

Enige tijd geleden had dhr. Wilders een bedrijf waarvan het adres/postadres het Binnenhof in Den Haag was. Dit betekende dus dat de post en alles wat er bij kwam kijken bezorgd werd (lees postkamer medewerker, bezorgbode) betaald werd van de belastinggeld, dit is niet wenselijk en hiervoor is het belastinggeld niet voor bedoeld (prive-doeleinden).
Nou wil ik niet de mierenneuker uithangen maar andersom is het wel zo.
Ik kan het ook moeilijk verkroppen als politici beginnen te praten over belastinggeld van de burger, alsof ze zich daar bewust van zijn. Als ze zich hier zo om bekommeren dan hadden ze het Volk wel wat vaker maatschappelijke vraagstukken voorgelegd (los vd pvv). Wel moet ik beamen dat desbetreffende bedrijf niet meer geregistreerd staat op het Binnenhof, dus ik naam aan ook de post.

01-07-2012, 01:03
vuile joden zijn weer bezig


Pagina's : [1] 2