Bekijk volle/desktop versie : Pijn in mijn ribbenkast.



29-06-2012, 22:10
Ik heb de hele tijd spierpijn in mijn ribbenkast,vooral ter hoogte waar mijn borsten zitten. Ik vraag me af of dit komt door de bandje van de BH,maar snachts heb ik ook last als ik zonder slaap. Vooral als ik diep inadem en mijn ribbenkast zich uitrekt doet het pijn.. Is dat normaal bij een zwangerschap?

29-06-2012, 23:27


Hoi meid, ik heb op moment precies de zelfde klachten. Kan nauwelijks meer recht op zitten of liggen. Ik ben momenteel 23 wkn zwanger elhmd.

29-06-2012, 23:32

Citaat door Wens2010:
Hoi meid, ik heb op moment precies de zelfde klachten. Kan nauwelijks meer recht op zitten of liggen. Ik ben momenteel 23 wkn zwanger elhmd.
elhamdulilah. Ik heb iemand gevraagd en deze sugereerde mij zwangerschapsbeha te kopen...ik weet niet of het aan mijn beha ligt,het is eerder soort spierpijn...ik weet niet.

29-06-2012, 23:56
Daar heb ik ook af en toe last van..
Volgens de dokter heeft het te maken met stress, maar geen idee of het klopt.
Ik begin me ook een beetje zorgen te maken, omdat het steeds van die hevige plotselinge steken zijn.
Ik dacht eerst dat het ook te maken had met een te strakke BH??

30-06-2012, 07:55


Ik heb het ook gehad.. Ben naar huisarts geweest en die heeft gekeken en geluisterd en die zei dat het vanzelf over zou gaan.. En dat was ook zo.. Mijn huisarts had het over dat mijn ribben een klein beetje aan het uitzetten zijn ofzo door het kindje.. Had geen groot buik.. En was ongeveer 24 weken zwanger..

30-06-2012, 09:41

Citaat door Piramide:
Ik heb het ook gehad.. Ben naar huisarts geweest en die heeft gekeken en geluisterd en die zei dat het vanzelf over zou gaan.. En dat was ook zo.. Mijn huisarts had het over dat mijn ribben een klein beetje aan het uitzetten zijn ofzo door het kindje.. Had geen groot buik.. En was ongeveer 24 weken zwanger..
ooh,dat gevoel had ik dus ook,dat mijn ribbenkast precies aan het uitzetten is.
Ik denk dat ik eens een paar nieuwe Bh moet gaan inslaan voordat ik vertrek,want ik heb idd wel gemerkt dat mijn cupmaat niet veranderd is maar wel de borstomvang spande. Iemand een paar goede verkoopadresjes?