Bekijk volle/desktop versie : Mijn groote dank aan:



29-06-2012, 15:29
salaam 3alikom,

Hierbij wil ik mijn dank geven fotografie insaf,
laatst las ik hier een topic over dat insaf fotografie niet netjes te werk ging met name dat zij een heel ander persoon stuurde om te filmen en fotograveren daar waar zij aanwezig had moeten zijn.nadat ik dat gelezen had begon ik te twijfelen of dat ik het door moest laten gaan of op zoek gaan naar iemand anders, ik belde haar op en legde haar uit wat er aan de hand was en dat ik nu twijfelde zij stelde mij gerust en vertelde mij dat hier sprake is van zwart makerij, ik geloofde haar en ging uit van haar woord.
eenmaal mijn dag aangebroken maakt ze haar woord WAAR ze waren met zn 2e en allebij geen tieners of 20gers
2 volwassen vrouwen met elk daden, meiden die nog trouwen gaan geloof mij dit is echt een aanrader zo lief spontaan grappig behulpzaam echt ze denken mee mooie foto's en rijk aan ideeen en posities.
meiden wollah fotografie inssaf zijn TOP vrouwen. voor de gene die denken dat dit is om hun de hemel in te prijzen heeft het mis. dit is enkel de WAARHEID
mijn hennadag was op 21-06-2012 vorige week dus.

ik hoop dat ik zo ook meiden die twijfelde heb gerust gesteld, allah kemal bel gair inshallah

liefs rimazonnetje

29-06-2012, 16:03


Allah kemel bel gayr, meid!

Kun je vertellen welke diensten je nog meer had? Zowel op je henna als op je bruiloft. Vind het altijd leuk om te weten hoe de diensten waren etc.

29-06-2012, 17:45

Citaat door marocloubna:
Allah kemel bel gayr, meid!

Kun je vertellen welke diensten je nog meer had? Zowel op je henna als op je bruiloft. Vind het altijd leuk om te weten hoe de diensten waren etc.
ow jawel hoor;
op mijn hennadag had ik;
fotografie inssaf top!, en wardat serveersters. nekasha anissa prachtige henna wollah mahsahlah en mijn ziana lailat 3omr,dj tata voor zijn geluidsinstalatie super geluid bedankt.

op mijn bruiloft:
ziana lailait 3omr prachtig werk verricht nogmaals super bedankt ervoor was echt een prinses shokran,
amira flowers voor mn prachtige boeket en corsage's voor mijn man en famillie super bedankt
dakka afrah voor hun geweldige dakka bij mn gorza en entree van de zaal jongens bedankt!
spontane film en fotografie voor hun super werk echt ben zo benieuwd naar mijn foto's en dvd heb snel wat foto's gezien wat al wauw was echt top!
catering el afrah bedankt dames wollah was heerlijk top eten lekker vers en goed bereid super bedankt
dj dina heeft de boel op stelte gezet iedereen heeft genoten van je muziek echt top en heeft aan mijn wensen voldaan
dj souhaila voor special effects super vrouw echt gezellige dame weet wnr ze wat gebruiken moet echt top!

als ik nog iemand vergeten ben mijn excuses en hartstikke bedankt voor
het bezorgen van een top dag echt geweldig heb genoten van onze dag.
shokran bezaaaf

02-07-2012, 09:49
Dankjewel schat! Fijn dat je een mooie dag hebt gehad.

Gr. Amira

02-07-2012, 15:29



Citaat door amira-flowers:
Dankjewel schat! Fijn dat je een mooie dag hebt gehad.

Gr. Amira
jij bedankt!

02-07-2012, 15:50
Het was echt een geslaagde hennadag ,je zag er prachtig uit mashallah en ik zag inderdaad aan insaf dat ze prachtige fotos van je heeft gemaakt.Ik wens je heel veel geluk toe.

Groetjes,

Anissa

02-07-2012, 16:13

Citaat door glamourfashion:
Het was echt een geslaagde hennadag ,je zag er prachtig uit mashallah en ik zag inderdaad aan insaf dat ze prachtige fotos van je heeft gemaakt.Ik wens je heel veel geluk toe.

Groetjes,

Anissa
dank je wel anissa alhamdoelilah ben superblij met jou werk en het was een zeer geslaagde avond heb echt genoten nogmaals super bedankt, aanrader is wat jij zeker bent