Bekijk volle/desktop versie : Studie SPH HBO opleiding boeken wie?



28-06-2012, 22:49
Wie heeft de boeken van SPH voor mij??
Ik ga volgend jaar de opleiding volgen op de hoge school.
PM mij als jij boeken ervan hebt.

xx

29-06-2012, 10:00


Nee, maar ik denk dat degene die deze opleiding volgen dat wel weten. Heb me boekenpakket nog niet ontvangen!!

29-06-2012, 10:47
Op welke school ga je het volgen?

29-06-2012, 13:53

Citaat door curldeluxe:
Op welke school ga je het volgen?
Is dat van belang?

29-06-2012, 14:10



Citaat door Doewnyaaa:
Is dat van belang?
Hahahaaha

29-06-2012, 15:52
Hahaha, up.

30-06-2012, 15:50
Geloof me, beter koop je geen boeken. Je kan ze lenen bij de bieb en belangrijke stukken kopieeren, voor tentamens heb je vaak niet meer nodig dan de samenvatting van het boek ( kan je vaak op internet vinden) ..
Je hebt elke blok (10weken) andere boeken nodig. Ik heb het eerste blok boeken gekocht en niet eens gebruikt,. Heb daar echt spijt van gehad haha. Het is bij elkaar echt een te dure grap!
Tis maar een tip,

30-06-2012, 16:32

Citaat door Sgatjee:
Geloof me, beter koop je geen boeken. Je kan ze lenen bij de bieb en belangrijke stukken kopieeren, voor tentamens heb je vaak niet meer nodig dan de samenvatting van het boek ( kan je vaak op internet vinden) ..
Je hebt elke blok (10weken) andere boeken nodig. Ik heb het eerste blok boeken gekocht en niet eens gebruikt,. Heb daar echt spijt van gehad haha. Het is bij elkaar echt een te dure grap!
Tis maar een tip,
Dat dacht ik al! Kun je dan gewoon alle boeken bij de bieb lenen en op het internet vinden? Bedankt voor de tip! X

Weet jij of het per school verschilt qua boeken?

30-06-2012, 16:39

Citaat door Doewnyaaa:
Dat dacht ik al! Kun je dan gewoon alle boeken bij de bieb lenen en op het internet vinden? Bedankt voor de tip! X

Weet jij of het per school verschilt qua boeken?
Jaa, vooral bij de grote(centrale) biebs vind je alles. Ik zou er wel op tijd mee zijn aangezien iedereen die boeken op het moment nodig heeft. Anders van klasgenoten lenen/kopieeren. Vaak heb je een mediatheek in de school, daar zit ook alles.

Volgens mij verschilt het niet per school. Het vakkenpaket is hetzelfde.

30-06-2012, 16:44

Citaat door Sgatjee:
Jaa, vooral bij de grote(centrale) biebs vind je alles. Ik zou er wel op tijd mee zijn aangezien iedereen die boeken op het moment nodig heeft. Anders van klasgenoten lenen/kopieeren. Vaak heb je een mediatheek in de school, daar zit ook alles.

Volgens mij verschilt het niet per school. Het vakkenpaket is hetzelfde.
Ah oké. Ja, maar ik heb nog geen boekenpakket gekregen betreft de boeken die ik nodig zal hebben.

Shokraan!

30-06-2012, 18:17

Citaat door Doewnyaaa:
Ah oké. Ja, maar ik heb nog geen boekenpakket gekregen betreft de boeken die ik nodig zal hebben.

Shokraan!
Ja, klopt. Die krijg je vaak op je kennismakingsdag met je rooster of op de schootsites kun je het volgens mij ook zien.
Succes!