Bekijk volle/desktop versie : Gaan ze nog bij VI Balotelli uitlachen????



28-06-2012, 21:24
Altijd negatief over hem praten die snorreman

28-06-2012, 21:30


Ja man

Hij is zwart ...dus gaan ze hem gewoon blijven uitlachen ..ik haa zulke mongolen man ...wallah vandaag heeft hij hen allemaal stil gekregen

28-06-2012, 21:31

Citaat door LaasteGeruchten:
Ja man

Hij is zwart ...dus gaan ze hem gewoon blijven uitlachen ..ik haa zulke mongolen man ...wallah vandaag heeft hij hen allemaal stil gekregen
Ik heb daar egt een hekel aan, ze praten bij elke aflevering slecht over hem, en gaan ze hem uitlachen enzz

28-06-2012, 21:32
Rene van der gijp lacht hem uit maar vindt hem wel een goede voetballer.

Die johan derksen heeft hem afgekraakt na de wedstrijd england-italie terwijl hij niet eens slecht speelde. vandaag kan hij zijn bek houden

28-06-2012, 21:34



Citaat door R0ffa:
Rene van der gijp lacht hem uit maar vindt hem wel een goede voetballer.

Die johan derksen heeft hem afgekraakt na de wedstrijd england-italie terwijl hij niet eens slecht speelde. vandaag kan hij zijn bek houden
Renee praat puur over zn voetbal kwaliteit, die Johan Derksen alleen maar afkraken enzz

28-06-2012, 21:35
Derksen moet je niet eens serieus nemen. Hij vind iemand een slechte speler op basis van zijn privé leven enzo.

28-06-2012, 21:36

Citaat door clichy_Riffie:
Renee praat puur over zn voetbal kwaliteit, die Johan Derksen alleen maar afkraken enzz
Klopt ben benieuwd wat die snor vandaag zegt haha zal me niet verbazen als hij dit zegt: 'nou ja twee schoten die toevallig ingaan en er wordt zeer zwak verdedigt en voor de rest heeft hij niets van gebakken'

28-06-2012, 21:39

Citaat door R0ffa:
Klopt ben benieuwd wat die snor vandaag zegt haha zal me niet verbazen als hij dit zegt: 'nou ja twee schoten die toevallig ingaan en er wordt zeer zwak verdedigt en voor de rest heeft hij niets van gebakken'
Haha ik hoop dat Genee hem op aanspreekt, hij flasht die snorreman altijd over zn uitspraken

28-06-2012, 21:40
tering perez vuile racist altijd negatief over balotteli ,kijken wat ie nu zegt hahahha

28-06-2012, 21:40
die tweede goal...jeh raket

28-06-2012, 21:42
HEERLIJKE 2e goal zit zoveel frustratie in man man man

hij heeft zoveel kritiek gekregen velen wouden zelfs di natale in de spits maar hij bewijst dat hij nr 1 is

28-06-2012, 21:42
derksen moet zn bek houden over bepaalde dingen.
laatste tijd zit hij er vaak naast met zn praatjes.

28-06-2012, 21:44



Citaat door PSVamzy.:
tering perez vuile racist altijd negatief over balotteli ,kijken wat ie nu zegt hahahha
[video=youtube;dNH-jF7WXDM]http://www.youtube.com/watch?v=dNH-jF7WXDM[/video]

Perez hahaha, hoor wat hij hier zegt, doe alles uit en je pc speakers hard of laptop..