Bekijk volle/desktop versie : voorspellende droom of freaky droom?



07-12-2004, 13:42
de dagen voor de moord op pimmetje....droomde ik dat ik zijn nek doorsneed...
para..
ik deed alsof ik vriendje-vriendje met hem was...en had hem met een list het bos in gekregen...
ik moest iets graven en we deden dit samen...(hij wilde me tenslotte helpen als vriend) en toen het diep genoeg was klom ik eruit...en ik sneed pimmetje zijn nek door...dumpte hem en gooide alle zand weer terug..

HELP HELP HELP...
wie kan me helpen?
welke hulpverlening kan mij helpen?

07-12-2004, 13:47


meen je dat nou?
ik had vlak voor de moord op fortuyn opeens last van migraine.
en vlak voor de moord op theo, nee toen had ik niks. maar ik was wel een maand daarvoor door een kat (die ik had overgereden) in m'n hand gebeten. Zou dat wat met elkaar te maken hebben?

rare droom heb jij... heb je ook nog sexuele handelingen met hem gehad, want dan ben je echt ziek.

07-12-2004, 13:50

Citaat door Ben-Hadj:
meen je dat nou?
ik had vlak voor de moord op fortuyn opeens last van migraine.
en vlak voor de moord op theo, nee toen had ik niks. maar ik was wel een maand daarvoor door een kat (die ik had overgereden) in m'n hand gebeten. Zou dat wat met elkaar te maken hebben?

rare droom heb jij... heb je ook nog sexuele handelingen met hem gehad, want dan ben je echt ziek.
wow dus je had een aanval?
klinkt wel X-files achtig...
of het wat te maken heeft weet ik ook niet..
bij theo had ik helemaal niets....
ik had geen sexuele handelingen..maar wel een heel sterke haatgevoelens jegens pim..
maar ja...die beelden van mijn droom toen zijn nog glashelder in mijn geheugen...
heel stom...het deed me ook wel wat..want ik schrok er heel erg van...
ik ben tegen geweld en ben zeker zelf niet geweldadig...
daarom verbaasde het me zo erg...

07-12-2004, 13:58
Mischien had je een telepathische ervaring samen met volkert? Het schijnt te kunnen dat je mensen in dromen bewust tegen kunt komen. Boedistische monikken hebben veel over dromen bestudeerd, het is ook mogelijk om wakker te worden in een droom en zo de hele loop ervan naar je eigen zeggen te wijzigen. Maar dat kost maanden oefenen.

Je hebt ook dromen die nachmerries heten, mischien had jij die?
Ik had laatst ook een rare droom. Ik droome dat ik in de trein zat en dat er toen allemaal arrabische mannen met wapens de trein geizelden. Natuurlijk was het mijn droom , dus ik had ook de hoofdrol. De droom hielt op toen ik de trein uit stapte, nadat ik alle terroristen of had dood geschoten of hun nek omgedraaid.

Ik ben zelf ook niet geweldadig, toch raar dat je in een droom zo gedetaileerd mee maakt hoe je zonder emotie iemand af maakt.

07-12-2004, 14:02



Citaat door Ben-Hadj:
Mischien had je een telepathische ervaring samen met volkert? Het schijnt te kunnen dat je mensen in dromen bewust tegen kunt komen. Boedistische monikken hebben veel over dromen bestudeerd, het is ook mogelijk om wakker te worden in een droom en zo de hele loop ervan naar je eigen zeggen te wijzigen. Maar dat kost maanden oefenen.

Je hebt ook dromen die nachmerries heten, mischien had jij die?
Ik had laatst ook een rare droom. Ik droome dat ik in de trein zat en dat er toen allemaal arrabische mannen met wapens de trein geizelden. Natuurlijk was het mijn droom , dus ik had ook de hoofdrol. De droom hielt op toen ik de trein uit stapte, nadat ik alle terroristen of had dood geschoten of hun nek omgedraaid.

Ik ben zelf ook niet geweldadig, toch raar dat je in een droom zo gedetaileerd mee maakt hoe je zonder emotie iemand af maakt.
Ik heb altijd dromen waarin ik iemands hoofd afhak met een samoerai zwaard. Maar dat komt denk ik omdat ik in het dagelijks leven me inbeeld hoe ik een irritant persoon z'n hoofd afhak met een samoerai zwaard...

07-12-2004, 14:03
Ja en ik zit denk ik in de trein me de hele tijd af te vragen wat ik zu doen als die gekaapt werd.

07-12-2004, 14:10

Citaat door Ben-Hadj:
Ja en ik zit denk ik in de trein me de hele tijd af te vragen wat ik zu doen als die gekaapt werd.
dan vraag ik me af hoe je zou reageren als ik tegenover je zou komen zitten

08-12-2004, 11:49
meer mensen met voorspellende of freaky dromen?

08-12-2004, 12:26

Citaat door Carolus:
Ik droom er wel eens van dat Marokkanen eens een beetje relaxed met hun geloof omgaan........beetje relativerende grappen erover maken enzo...

Maar ja, dromen zijn bedrog....helaas.
en wat versta jij onder beetje relaxed?

08-12-2004, 12:46

Citaat door wackdack:
meer mensen met voorspellende of freaky dromen?
Ik droomde da er vrede op aarde was.......behoorlijk freaky nie waar?

09-12-2004, 11:22

Citaat door metalex79:
Ik droomde da er vrede op aarde was.......behoorlijk freaky nie waar?
nee hoor dat is een droom met een diepverborgen wens die je wegdrukt ...
maar in je slaap komt ie naar boven..