Bekijk volle/desktop versie : Italy-Deutschland



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

28-06-2012, 20:40
Italy me amore schop die schweinen naar die scheiBe land


wat denk jij??

spannend, ik ga kijken, jullie ook

28-06-2012, 21:07


italy...italy...

28-06-2012, 21:26
haha, niemand kijkt volgens mij voetbal meer

2-0 voor Italy

28-06-2012, 21:29
duitsland krijgt dikke ta7eth van italie

28-06-2012, 21:30


juistem maaltje inoe..Die scheiBe schweine gehen sie hause (of zoiets)

28-06-2012, 21:34

Citaat door NoLoveNoCry:
juistem maaltje inoe..Die scheiBe schweine gehen sie hause (of zoiets)
zu hause is het

vind het wel grappig, duitsland was vroeger altijd een land wat bekend stond als angstaanjagend, horror, en hell als je tegenover hun kwam te staan tijdens voetbal togha tekwden zajsen di amaan zoals ze dat zo mooi in het berbers zeggen

28-06-2012, 21:37
Je moet Balotelli zijn levensverhaal lezen. Echt triest miskine. Zijn echte Ganeze ouders woonde ook in Italie hij was als kind vaak ziek en ze waren arme immigranten. Ze konden de ziekenhuisrekeningen niet betalen en instanties hebben toen Mario toevertrouwd aan een Italiaans gezin ter adoptie (Allah ou a3lam hoe dat is gegaan of vrijwillig of onder dwang je weet nooit in die tijd waren Italianen nog ergere rascisten dan nu) Daarna kreeg hij op zijn 18de pas burgerschap en zijn Italiaanse naam.

28-06-2012, 21:47

Citaat door maaltje:
zu hause is het

vind het wel grappig, duitsland was vroeger altijd een land wat bekend stond als angstaanjagend, horror, en hell als je tegenover hun kwam te staan tijdens voetbal togha tekwden zajsen di amaan zoals ze dat zo mooi in het berbers zeggen
oohh ja zu hause ja..mijn duits is niet meer wat het was..was er best goed in eerlijk is eerlijk

emenie awatma ienoe, emene3sen

28-06-2012, 21:48

Citaat door LaMarroqui:
Je moet Balotelli zijn levensverhaal lezen. Echt triest miskine. Zijn echte Ganeze ouders woonde ook in Italie hij was als kind vaak ziek en ze waren arme immigranten. Ze konden de ziekenhuisrekeningen niet betalen en instanties hebben toen Mario toevertrouwd aan een Italiaans gezin ter adoptie (Allah ou a3lam hoe dat is gegaan of vrijwillig of onder dwang je weet nooit in die tijd waren Italianen nog ergere rascisten dan nu) Daarna kreeg hij op zijn 18de pas burgerschap en zijn Italiaanse naam.
heeee jouw heb ik lang niet meer hier zien huppelen..
leuk om je weer te zien awatma ienoe



@balotelli, prachtige mooie twee doelpunten gemaakt, vettttt

28-06-2012, 21:48

Citaat door NoLoveNoCry:
oohh ja zu hause ja..mijn duits is niet meer wat het was..was er best goed in eerlijk is eerlijk

emenie awatma ienoe, emene3sen
mijn leraar duits dacht dat ik regelmatig in duitsland kwam en er wellicht familie had wonen, zo goed sprak ik volgens hem duits, terwijl ik tot de dag van vandaag nog nooit in duitsland ben geweest

kinem zjnoen yek?

28-06-2012, 21:49
ow jullie kijken ook! woow italia ya3ni niet verwacht hoor! En spanje zit in de finale!!!!

ik verveelde me stierlijk tijdens de 2 dagen-geen-voetbal....hoe moet ik deze zomer doorkomen?

28-06-2012, 21:51

Citaat door LaMarroqui:
Je moet Balotelli zijn levensverhaal lezen. Echt triest miskine. Zijn echte Ganeze ouders woonde ook in Italie hij was als kind vaak ziek en ze waren arme immigranten. Ze konden de ziekenhuisrekeningen niet betalen en instanties hebben toen Mario toevertrouwd aan een Italiaans gezin ter adoptie (Allah ou a3lam hoe dat is gegaan of vrijwillig of onder dwang je weet nooit in die tijd waren Italianen nog ergere rascisten dan nu) Daarna kreeg hij op zijn 18de pas burgerschap en zijn Italiaanse naam.
de media maken hem heel vaak belachelijk meskin, ik wist wel dat ergens dat hij het moeilijk heeft gehad...maar ach, nu zijn ze wel stil want he's the man today, 2 goals!

28-06-2012, 21:54


ajoww ajowww, die schweine komen in actie...
Duitsland mag echt niet door van mij, serieus!!

ik ga em echt flippen

28-06-2012, 21:55

Citaat door NoLoveNoCry:
ajoww ajowww, die schweine komen in actie...
Duitsland mag echt niet door van mij, serieus!!

ik ga em echt flippen
ajaw ajaw als je maar niet gaat tandenknarsen

28-06-2012, 21:55

Citaat door diamond_princes:
ow jullie kijken ook! woow italia ya3ni niet verwacht hoor! En spanje zit in de finale!!!!

ik verveelde me stierlijk tijdens de 2 dagen-geen-voetbal....hoe moet ik deze zomer doorkomen?
off course kijken we
ja echt he, ik ga me ook vervelen, GTST loopt de hele zomer door, misschien is dat iets voor je??

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8