Bekijk volle/desktop versie : Allemaal vakantiegangers :huil:



Pagina's : [1] 2

28-06-2012, 19:59
Wie ziet er allemaal vakantiegangers met dakkoffers vertrekken en gaat zelf niet?
Ik wordt er helemaal depri van...
Iedereen id familie gaat, en de straten beginnen zich te legen

Ook ben ik net beginnen werken dus echt vakantie zit er niet in dubbel

28-06-2012, 20:00


Ik niet hoor, heb belangrijkere dingen te doen dan vakantie. Woon in Antwerpen, meer dan genoeg die hier blijven, geen enkele lege straat, dus dat iedereen-is-weg-gevoel gaat niet komen

28-06-2012, 20:12
woon ook in a'pen.
maar alsnog eens je ouders en familie/ vrienden weg zijn

28-06-2012, 20:17
Niet zo aanstellen, voor je het weet is iedereen terug. Je werkt, dus zoveel zul je er neit van meekrijgen, de dagen zullen voorbij vliegen.

28-06-2012, 20:20


Misschien stel ik me idd aan. Achjah alles gaat voorbij, die twee maanden zullen voorbij vliegen (hoop ik)

28-06-2012, 20:22
ik gaaaa en kan niet wachttttennnnnnnnn


solllyyy

28-06-2012, 20:27
3afrita!
Ik zou ook gaan, maar heb uiteindelijk contract getekend.
Wel draai ik overuren die ik nadien als verlof mag opnemen.
Maar mij gaat het meer om me familie die vertrekt en dan nog eens de ramadan die ik alleen door zal brengen. Me man zal er ook niet altijd zijn wegens avondwerk.
ENNNNNN zelfs me schoonfamilie zal er nie zijn

28-06-2012, 20:31

Citaat door _Lelie__:
3afrita!
Ik zou ook gaan, maar heb uiteindelijk contract getekend.
Wel draai ik overuren die ik nadien als verlof mag opnemen.
Maar mij gaat het meer om me familie die vertrekt en dan nog eens de ramadan die ik alleen door zal brengen. Me man zal er ook niet altijd zijn wegens avondwerk.
ENNNNNN zelfs me schoonfamilie zal er nie zijn
inscha alllah ga jij gauwww op vakantiee

28-06-2012, 20:32
ik niet ; vandaag besefte ik dat nog meer ; het was echt warm misschien 30° ofzo ; dan had ik zoiets van in bled is het nu ook zo warm ; neen dank u

kan teveel warmte echt niet verdragen maar ik heb zo eerder de indruk dat turken wel gaan maar vele marokkaanse vriendinnen van me gaan niet ; voor je het weet is de zomer alweer voorby ; gewoon effe doorbyten & hou je bezig met iets ; vorige zomer had ik besloten om me eens uit te leven in de keuken met nieuwe receptjes enzo ; kdenk dat ik dat deze jaar weer ga doen inchallah

gewoon lekker bezig blyven

28-06-2012, 20:33
me

Ik ben zo depri! Ik wil ook gaan!

28-06-2012, 20:40

Citaat door StreetChic:
ik niet ; vandaag besefte ik dat nog meer ; het was echt warm misschien 30° ofzo ; dan had ik zoiets van in bled is het nu ook zo warm ; neen dank u

kan teveel warmte echt niet verdragen maar ik heb zo eerder de indruk dat turken wel gaan maar vele marokkaanse vriendinnen van me gaan niet ; voor je het weet is de zomer alweer voorby ; gewoon effe doorbyten & hou je bezig met iets ; vorige zomer had ik besloten om me eens uit te leven in de keuken met nieuwe receptjes enzo ; kdenk dat ik dat deze jaar weer ga doen inchallah

gewoon lekker bezig blyven
Inderdaad met die warmte van vandaag kreeg ik dus echt zoooo-geen-zin-in Marokko

28-06-2012, 20:43

Citaat door amira00:
inscha alllah ga jij gauwww op vakantiee

Ik hoop t ook voor mezelf


Citaat door StreetChic:
ik niet ; vandaag besefte ik dat nog meer ; het was echt warm misschien 30° ofzo ; dan had ik zoiets van in bled is het nu ook zo warm ; neen dank u

kan teveel warmte echt niet verdragen maar ik heb zo eerder de indruk dat turken wel gaan maar vele marokkaanse vriendinnen van me gaan niet ; voor je het weet is de zomer alweer voorby ; gewoon effe doorbyten & hou je bezig met iets ; vorige zomer had ik besloten om me eens uit te leven in de keuken met nieuwe receptjes enzo ; kdenk dat ik dat deze jaar weer ga doen inchallah

gewoon lekker bezig blyven

Ayemaa als ik van werk kom ben ik echt doodmoe maar goed idee, misschien zal ik eens bij couzina hoekje kijken

Citaat door nicemarokina:
me

Ik ben zo depri! Ik wil ook gaan!
ik weet hoe het voelt!

28-06-2012, 20:44


Gaan jullie dan niet naar de zee in marokko?
Ik zwem met n lange broek en lange tuniek, stof dat heel snel droogt.
Nou je krijgt me niet uit het water!
Hele dag strand en in de avond naar buiten waaaaaaaaaaa3

Hier zijn alle winkels om 18u gesloten, wat ga je dan nog doen

29-06-2012, 18:47
ik ben net klaar met examens, en nu komt dat gevoel echt naar voor idd, iedereen met hun fb statussen blegh ik haat ze!!
ik moet nog werk gaan zoeken, dus nu gt het saai worden deze dagen ,

ik mis marokko!! traan traan

29-06-2012, 18:57
hier nog eentje dus!

Zag net buren van mij met hun dakkoffers vertrekken, ze gaan samen met twee andere wagens...
Het is echt leuk onderweg stoppen, samen eten, andere mensen om je heen enz.

AAAgh rot belgieek

Pagina's : [1] 2