Bekijk volle/desktop versie : Deze rubriek kan echt slecht zijn voor de vrouwen van deze fora..



Pagina's : [1] 2

28-06-2012, 19:35
Mensen vertellen misschien 10 procent van hun verhaal hier en je ziet iedereen al zeggen ja ga scheiden, ja ik zou dat niet pikken. Alles is zo makkelijk, mensen zetten elkaar juist aan tot scheiden tot achterdochtigheid. Ik vind het sowieso abnormaal dat vrouwen hun huwelijks problemen, en alle anderen dingen omtrent prive hier op het internet zetten.
Wat thuis gebeurd hoort tussen de muren te blijven zo voorkom je problemen en gezeik.

Enige wat je hier krijgt is geroddel en slecht praten over de Mannen en schoonfamilie e.d.

Wat levert het op ? Je weet dat een van de ergste dingen die een vrouw kan doen is praten met andere over haar eigen man. ( helemaal erg ff alles openbare op een openbare forum).

Vraag jezelf dan eens af waarom het heir steeds erger wordt, omdat men steeds verder van zn geloof gaat handelen.

28-06-2012, 19:37


Als iets niet lukt met jouw man, of je vind iets niet prettig wat betreft de familie hoor je dat met hem te bespreken en niet met de dames hier op het forum ookal is je intentie oh zo onschuldig.

En dan heb je ook nog gescheiden vrouwen die overal stoken om te gaan scheiden van hun man. Vele die een topic openen gaan zich berusten op datgene wat er reageert in de topic.

En nu niet komen aanvallen, zie gewoon de feiten onder ogen ga eens de topics hier langs.

28-06-2012, 19:53
Je hebt helemaal gelijk!
Hoe kunnen buitenstaanders nou over jouw huwelijk oordelen zonder alles en dan bedoel ik ook echt alles te hebben gezien of gehoord? Oordelen kunnen slechts 2 personen de man en de vrouw die erin zitten verder niemand zelfs familie niet. De buitenwereld zal het alleen maar meer opfokken

28-06-2012, 19:56
daarom noem ik het ook een "broedplaats"

28-06-2012, 20:02



Citaat door trouwmas:
Je hebt helemaal gelijk!
Hoe kunnen buitenstaanders nou over jouw huwelijk oordelen zonder alles en dan bedoel ik ook echt alles te hebben gezien of gehoord? Oordelen kunnen slechts 2 personen de man en de vrouw die erin zitten verder niemand zelfs familie niet. De buitenwereld zal het alleen maar meer opfokken


De mensen kennen enkel slechts een deel van het verhaal, ze kennen familie niet omstandigheden niet situatie niet.

Ze horen ik heb problemen of me man is in avond niet thuis, Ja gelijk scheiden tzz mannen van vandaag. Ook vele vrouwen hier worden gedwongen om argwaan te krijgen bij alles en iedereen.

Wollah dit is zo slecht het maakt datgene juist erger en erger wat de shaitaan juist wilt.

Ik herinner me een hadith, waarin Iblies zn beste djins riep, een van zn beste djins was diegene die onheil en onrust veroorzaakt tussen een man en vrouw.

En wat ze hier doen is dat alleen maar aanwakkeren

28-06-2012, 20:04
En dan zullen we nog maar zwijgen over de mannen die hier ronddraaien terwijl ze damn goed weten dat deze rubriek "De wereld van de Marokkaanse VROUW" heet..

Alatief

28-06-2012, 20:05

Citaat door no-name:
daarom noem ik het ook een "broedplaats"


Jij die hier als enige man actief is zal het wel begrijpen.

Je ziet mannen echt niet klagen over hun vrouwen, of dit en dat ja ze gaat vreemd ja ze doet dit. Vrouwen zijn toch diegene die klagen die achterdochtig zijn die roddelen. Dit is ook een van de redenen waarom de Profeet ons vertelde waarom vele vrouwen het hellevuur ingaan.

28-06-2012, 20:06

Citaat door Yasmina_b:
En dan zullen we nog maar zwijgen over de mannen die hier ronddraaien terwijl ze damn goed weten dat deze rubriek "De wereld van de Marokkaanse VROUW" heet..

Alatief


Inhoudelijk reageren. Die trucjes van afkraken doe je maar ergens anders.

28-06-2012, 20:10

Citaat door Adamtjuh:
Inhoudelijk reageren. Die trucjes van afkraken doe je maar ergens anders.
Ok, ik stel je een vraag en jij antwrd eerlijk.

Wat doe jij op een vrouwenrubriek?

28-06-2012, 20:11

Citaat door Yasmina_b:
Ok, ik stel je een vraag en jij antwrd eerlijk.

Wat doe jij op een vrouwenrubriek?


Advies is universeel, wat maakt het klikken naar een bepaalde rubriek nou uit ? Toegankelijk voor een ieder

Jou Meester naar wie jij zal gaan als jij daar ligt te rotten onder de grond, die verplicht het ons om mensen aan te sporen tot het goede en het slechte te verbieden. Maar wat jij doet is mij aanvallen en mij de mond proberen te snoeren

28-06-2012, 20:13
check j ehoek

28-06-2012, 20:14

Citaat door Adamtjuh:
Adhoebillah ga weg jij iblies

Advies is universeel, wat maakt het klikken naar een bepaalde rubriek nou uit ? Toegankelijk voor een ieder
Ondanks het feit dat het specifiek voor VROUWEN is?
Ga spelen ah

En Iblies? Dat zeg je niet tegen mij? Dat zeg je als je jezelf in de spiegel ziet

Je ziet de splinter in een ander, maar de balk in jezelf niet..
Goed bezig jongen, bazzzz

28-06-2012, 20:16



Citaat door Yasmina_b:
Ondanks het feit dat het specifiek voor VROUWEN is?
Ga spelen ah

En Iblies? Dat zeg je niet tegen mij? Dat zeg je als je jezelf in de spiegel ziet

Je ziet de splinter in een ander, maar de balk in jezelf niet..
Goed bezig jongen, bazzzz


Een ieder is een zondaar, dan kunnen we de koran beter weggooien, want niemand zal voldoen aan jou kriteria, doorn in jezelf zien en dan naar ander ?

Er is geen een persoon die heilig is, maar toch verplicht Allah swt ons, Sterker wanneer een moslim mensen massaal hun geloof ziet verlaten en niks doet, zal hij moeten boete voor hun zondes hoe vind je die ?

Geldt jou kriteria dan nog..

28-06-2012, 20:30

Citaat door Adamtjuh:
Mensen vertellen misschien 10 procent van hun verhaal hier en je ziet iedereen al zeggen ja ga scheiden, ja ik zou dat niet pikken. Alles is zo makkelijk, mensen zetten elkaar juist aan tot scheiden tot achterdochtigheid. Ik vind het sowieso abnormaal dat vrouwen hun huwelijks problemen, en alle anderen dingen omtrent prive hier op het internet zetten.
Wat thuis gebeurd hoort tussen de muren te blijven zo voorkom je problemen en gezeik.

Enige wat je hier krijgt is geroddel en slecht praten over de Mannen en schoonfamilie e.d.

Wat levert het op ? Je weet dat een van de ergste dingen die een vrouw kan doen is praten met andere over haar eigen man. ( helemaal erg ff alles openbare op een openbare forum).

Vraag jezelf dan eens af waarom het heir steeds erger wordt, omdat men steeds verder van zn geloof gaat handelen.
http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=4315872

28-06-2012, 20:51

Citaat door Sharpy:
http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=4315872


Mensen dachten ooit van nee scheiden nooit, dat zou hell betekenen, nu ze zien dat iedereen scheidt, is het het eerste waar de vrouw aan denkt bij kleine ruzie. Scheiden ! niet weten wat voor impact dit op haar leven en de kinderen gaat hebben.

De profeet benadrukte scheiden is het allerlaatste redmiddel, tegenwoordig is het het eerste redmiddel, vele kijken naar elkaar.

Pagina's : [1] 2