Bekijk volle/desktop versie : 2 Walibi kaartjes voor een spotprijsje!



28-06-2012, 00:05
Salaam alaikom allen,

Niet zo lang geleden heb ik via vakantieveilingen 2 kaarten gewonnen voor pretpark Walibi. Helaas kan ik niet gaan waardoor ik genoodzaakt om de kaarten weg te doen. De kaarten zijn per stuk €17,- en zijn geldig tot en met 30 juni!!

Wie ow wiee, de eerste bieder mag de kaarten overkopen!!

28-06-2012, 00:08


haha 30 juni is zaterdag al.

Succes

28-06-2012, 00:13
Ik ga vrijdag na walibi, waar woon jij ?

28-06-2012, 00:22

Citaat door Yasmiinaa_B:
Ik ga vrijdag na walibi, waar woon jij ?

Insha'Allaah, de kaarten kunnen in Amsterdam opgehaald worden of nadat je het geld hebt overgemaakt kan ik de kaarten direct naar je mailen. Wat jij betrouwbaar, slim, handig en verstandig vindt!



Citaat door BruidjeJuni2011:
haha 30 juni is zaterdag al.

Succes
Neeeeeee, echt:O!!
Haha i know, but thanks for the reminder, shokran!

28-06-2012, 00:26



Citaat door filmster_jamila:
Insha'Allaah, de kaarten kunnen in Amsterdam opgehaald worden of nadat je het geld hebt overgemaakt kan ik de kaarten direct naar je mailen. Wat jij betrouwbaar, slim, handig en verstandig vindt!




Neeeeeee, echt:O!!
Haha i know, but thanks for the reminder, shokran!
Jaaaa ik zeg het alleen maar hoor. Ik zou wel naar walibi willen gaan maar heb al plannen voor zaterdag

Graag gedaan

28-06-2012, 00:30

Citaat door BruidjeJuni2011:
Jaaaa ik zeg het alleen maar hoor. Ik zou wel naar walibi willen gaan maar heb al plannen voor zaterdag

Graag gedaan
Haha i know meid!
Jaaaaa, ik had zelf graag willen gaan vooral voor dat mooi prijsje.
Echt balen wallah, nu hopen dat ik iemand anders blij kan maken en die mij weer kan verlossen van de kaarten haha..
Maar hoe belangrijk zijn de gemaakte plannen haha nee grappie.. Je kan ook vrijdag gaan of misschien dat je iemand kent die de kaarten wel wilt overkopen..................

28-06-2012, 00:34

Citaat door filmster_jamila:
Haha i know meid!
Jaaaaa, ik had zelf graag willen gaan vooral voor dat mooi prijsje.
Echt balen wallah, nu hopen dat ik iemand anders blij kan maken en die mij weer kan verlossen van de kaarten haha..
Maar hoe belangrijk zijn de gemaakte plannen haha nee grappie.. Je kan ook vrijdag gaan of misschien dat je iemand kent die de kaarten wel wilt overkopen..................
Ja dat snap ik. Ik hoop wel dat je ze voor zaterdag kunt verkopen.
Kun je ze ook op marktplaats zetten? maar ja de kans dat iemand reageert is ook niet groot voor zaterdag.
Ja belangrijk shoppen voor vakantie. Enige weekend dat het kan

Haha nee lukt echt niet. I zou het echt niet weten.

28-06-2012, 00:48

Citaat door BruidjeJuni2011:
Ja dat snap ik. Ik hoop wel dat je ze voor zaterdag kunt verkopen.
Kun je ze ook op marktplaats zetten? maar ja de kans dat iemand reageert is ook niet groot voor zaterdag.
Ja belangrijk shoppen voor vakantie. Enige weekend dat het kan

Haha nee lukt echt niet. I zou het echt niet weten.
Insha'Allaah, hoop het ook!!
Ik heb ook op marktplaats een advertentie geplaatst, maar kans dat daar iemand reageert is nihil.. But you never know!

Haha nee oke, heeeeeeel erg jammer voor moi