Bekijk volle/desktop versie : Nummer 2 die in Qatar gaat voetballen :)



Pagina's : [1] 2 3

28-06-2012, 00:05
Die hoef ik ook niet meer te zien bij Almountakhab ... ook al scoort die 10 keer per wedstrijd



Benatia mag de nieuwe captain worden

28-06-2012, 00:07


hahahahah ...hij gaat lekker cashen

28-06-2012, 00:13

Citaat door Les-far-rabat:
Die hoef ik ook niet meer te zien bij Almountakhab ... ook al scoort die 10 keer per wedstrijd



Benatia mag de nieuwe captain worden
Yessss, eindelijk dat werd tijd nu kunnen grote talenten zoals labyad, fettouhi eens kans krijgen

28-06-2012, 00:16
als die gerets nog steeds uit de zandbank gaat oproepen ... dan stop ik met kijken naar deze elftal

28-06-2012, 00:27



Citaat door Les-far-rabat:
als die gerets nog steeds uit de zandbank gaat oproepen ... dan stop ik met kijken naar deze elftal
nou volgens mij is de zandbak competitie wel sterker dan de Botola.

28-06-2012, 00:32
Mooie stap voor Kharja. De laatste spelers van de 2004 generatie verdwijnen langzaam uit beeld. Wie moet zijn plek innemen bij het Marokkaanse elftal?

28-06-2012, 00:38

Citaat door Infamous..:
Mooie stap voor Kharja. De laatste spelers van de 2004 generatie verdwijnen langzaam uit beeld. Wie moet zijn plek innemen bij het Marokkaanse elftal?
Fettouhi, Labyad, Jahouh, M.Berrabeh, EL Ahmadi, EL Adoua, EL Bakkali, Belhanda enzovoorts.
Genoeg spelers die goed genoeg zijn om zijn positie te kunnen innemen.

28-06-2012, 00:44

Citaat door moroccaan:
nou volgens mij is de zandbak competitie wel sterker dan de Botola.


ja qua geld ... de gemiddelde leeftijd van die competities daar is 31.... Othmane Al-assas speelt ook bij Al-Gharafa bijna 40 jaar ofzo en is daar de beste speler zegt denk ik wel genoeg ....

zelfs Abouchrouane die geen basis had 2 jaar geleden bij raja ... speelt daar nu ...

SAFRI ken je die nog ? speelt nog steeds daar

28-06-2012, 00:45

Citaat door Buurmattie:
Fettouhi, Labyad, Jahouh, M.Berrabeh, Belhanda enzovoorts.
Genoeg spelers die goed genoeg zijn om zijn positie te kunnen innemen.
Kharja is een controlerende mid. velder. Labyad,Belhanda zijn iets aanvallenders.
El Ahmadi zou een goede vervanger zijn voor Kharja.

28-06-2012, 00:51

Citaat door Buurmattie:
Fettouhi, Labyad, Jahouh, M.Berrabeh, EL Ahmadi, EL Adoua, EL Bakkali, Belhanda enzovoorts.
Genoeg spelers die goed genoeg zijn om zijn positie te kunnen innemen.
Fettouhi heeft in mijn ogen nog helemaal niks bewezen. Berrabeh wordt al een tijdje niet meer opgeroepen en vind ik niet zo heel speciaal. Zo een Jahouh is nog jong en dat kan zeker wel een grote aanwinst worden.

28-06-2012, 01:10
Tfoe man. Gerets gaat echt niet stoppen met Kharja op te roepen. Klote wollah, hij zal er gewoon bij zitten ik weet het zeker.

28-06-2012, 01:15
Wat een flikker. Wanneer die in de vorm van z'n leven zit bij Marokko gaat ie dit doen. Kowed man.

28-06-2012, 01:21



Citaat door MounEB:
Wat een flikker. Wanneer die in de vorm van z'n leven zit bij Marokko gaat ie dit doen. Kowed man.
Gun hem zijn transfer, we moeten hem ook niet belangrijker gaan maken dan hij is. Als Gerets hem blijft oproepen hebben we wel een probleem, weer dat Safri verhaal van begin af aan maar aan de andere kant denk ik dat niet.

28-06-2012, 01:26
Die Gerets , zal hem wel blijven oproepen . Kijk maar een Hermach , die man bakt er niks van . Blijft er ook maar bij zitten .

Nee , Gerets mag van mij gelijk ontslagen worden

28-06-2012, 01:29

Citaat door MounEB:
Tfoe man. Gerets gaat echt niet stoppen met Kharja op te roepen. Klote wollah, hij zal er gewoon bij zitten ik weet het zeker.


Gerets weet zelf niet wat die doet ... die man zit er fucking 2,5 jaar ... Vahid (trainer van algerije) zit er nu een jaar of minder en ze hebben al een team.

Gerets 1 keer roept die Mrani 90 jaar oud , dan weer die kromme hermach ... dan weer die dikzak van El-arabi ... dan weer laat die paar spelers thuis ... dan speelt die weer met Kantari dan weer met El-Kaoutari dan weer belmaalem hij weet echt totaal niet wat die doet ...

van mij mocht hij ze spullen na gambia al pakken en naar België gaan

Pagina's : [1] 2 3