Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Neus



Pagina's : [1] 2

07-12-2004, 10:19

Citaat door appie60:
Salam,

Ik heb sinds mijn geboorte een grote neus.
Ik wil die laten weghalen(neuscorrectie )
Hebbe meerdere mensen dit laten doen?
Ik wil graag steun :chef:
Zelfs als ik shoarma eet blijft de saus op mijn neus hangen
Maja ik heb de mogelijkheid om dan iets nieuws op te bouwen enneh..is een keer goed shoarna te eten

signing off Appie60
.

07-12-2004, 11:20


Laat het gewoon zo, je bent wie je bent

en anders maar geen shoarmasaus meer eten he

07-12-2004, 13:07

Citaat door appie60:
Salam,

Ik heb sinds mijn geboorte een grote neus.
Ik wil die laten weghalen(neuscorrectie )
Hebbe meerdere mensen dit laten doen?
Ik wil graag steun :chef:
Zelfs als ik shoarma eet blijft de saus op mijn neus hangen
Maja ik heb de mogelijkheid om dan iets nieuws op te bouwen enneh..is een keer goed shoarna te eten

signing off Appie60
Nee... Dat is typisch Marokkaans zo een grote neus

07-12-2004, 13:15
Je hebt wat van Allah gekregen wat je Onverandert terug moet geven.

dus geen neuscorecties Dat is Haram

17-01-2005, 22:50



Citaat door Boebelar:
Je hebt wat van Allah gekregen wat je Onverandert terug moet geven.

dus geen neuscorecties Dat is Haram
Ik vind dat als ze er echt mee zit dat ze het dan gewoon kan laten doen, maar wel goede info nemen en zeker niet bij iemand gaan die het voor heel goedkoop doet. En voor de mensen die zeggen dat ze het maar moet accepteren dat is makkelijker gezegd dan gedaan, want zij is degene die ermee zit en anderen niet. En plastische chirurgie bestaat toch ook niet voor niks anders was het ook niet op aarde en zolang ze er niemand kwaad mee doet is er niks slechts aan als zij zich er beter door zou voelen. En jullie doen toch ook aan besnijdenissen eigenlijk zou dat dan toch ook dan niet mogen, want dat is dan ook dooor allah gegeven, of niet soms. Meid als je het echt wilt en je weet zeker dat je prettiger in je vel gaat zitten dan zou ik het gewoon doen als ik jou was, want niemand anders gaat er voor jou mee zitten zelfs god niet hoor en hij zal heus niet streng zijn voor zoiets gek mensen durven anderen te vermoorden en zijn niet eens bang, dus waarom zou jij dan niet iets mogen doen wat jou misschien een heel stuk blijer maakt en je dus niet meer verdrietig hoeft te voelen + je doet er niemand anders kwaad mee. Veel suc6 verder met wat je ook gaat doen.

17-01-2005, 23:11
Ik vind dat je onveranderd je graf in moet dus niet met een neppe neus je graf in....
Leer van je zelf te houden hoe je bent en kijk naar de mooie dingen aan je zelf en focus je niet te veel op je neus! ALLAH IS GROOT!

18-01-2005, 00:30

Citaat door FASHIONATA:
Ik vind dat je onveranderd je graf in moet dus niet met een neppe neus je graf in....
Leer van je zelf te houden hoe je bent en kijk naar de mooie dingen aan je zelf en focus je niet te veel op je neus! ALLAH IS GROOT!
Als je je graf in gaat ben je ook allang verandert, zoals ouder zijn enzo dus kan je je neus net zo goed wel veranderen als je er blij mee wordt want dat is dan iets waar je mee leeft en heeft niks te maken met je graf in gaan. en het wordt geen neppe neus tenzij het net als die v. michael jackson wordt, het blijft gewoon hetzelfde alleen wat kleiner. En als je iets lelijk aan jezelf vind dan betekent het niet dat je niet v .je eigen houdt je vindt alleen iets niet mooi aan jezelf, ik bedoel het is heus niet zo dat je niks om jezelf geeft hoor, want dat zou raar zijn, want je wilt toch neem ik aan dat het goed met jezelf gaat enzo dus waarom denk je dat iemand niet om zichzelf zou geven als diegene niet tevreden is met zichzelf,want houden van jezelf is niet hetzelfde als iets niet mooi vinden aan jezelf. En misschien is die neus datgene wat haar misschien lelijk maakt hoe mooi de andere dingen ook zullen zijn, maar je neus zit in het midden van het gezicht dus valt ook als eerste op, tenzij het niet heel erg groot is ofzo. Maar nu leeft ze toch dus gaat ze toch niet wachten tot ze haar graf in gaat, wat heeft ze daar nou aan als ze er in levende lijve mee zit dat haar neus te groot is, volgens mij niks hoor, want ze leeft toch met die neus en als je in je graf gaat dan pas ziet niemand je meer, dus slaat het niet echt ergens op. Dus gewoon doen als je zeker weet dat het je blijer zal maken, want anderen kunnen makkelijke praatjes hebben en nog zoveel ervan vinden, maar jij bent degene die er mee zit en niet zij.

18-01-2005, 10:22
Ewa safie hoeveel mensen hebben er een grote neus?Allah heeft je geschapen zoals je nu bent,aanvaard en wees blij dat je gezond bent mana klagen over een grote neus!shame on you



Greetz hafsa

18-01-2005, 10:33

Citaat door Tmazoet:
ik wil er nog aan toevoegen dat een grote neus helemaal niet mis uitziet bij een jongen, dus laat het gewoon zo. Ik zeg je 1 ding je gaat ontzettende spijt krijgen als je het doet. Het veranderd niet alleen je hele gezicht maar je loopt ook risicos dat je niet meer goed kan ruiken of dat het misluikt. En dat laatste heeft een vriend van mij gehad. Hij heeft vorig jaar een neuscorrectie gedaan en het is gewoon mislukt. Hij heeft nu een scheve neus en hij ziet er niet meer uit zoals we hem kennen, het lijkt een heel ander persoon en ik zeg je dat hoe hij voor de neuscorrectie uitzag veel mooier was. Hij heeft ook ontzettende spijt nu, dus doe AUBBBB niet zoiets doms als die jongen. Maar uiteindelijk lig t de beslissing in jou handen en mocht je het wel willen doen dan wens ik je veel succes!!!. En hoop ik dat het heel mooi word. Maar hou ook in je achterhoofd dat Enrique Iglesias ook dacht dat hij mooier zou worden als hij zn moedervlek weg zou halen, niet dus!!!. Het was juist zijn kenmerk en dat is nu weg.... erg jammer dus. Misschien is jou grote neus ook wel jou kenmerk. EN is die leuke neus van je wel moeders grote neus.
groetjesssssssssssssssssssssssssss
Maar een vlekje is iets klein en een grote neus niet en zolang ze het maar niet zoals michael jackson laat doen zal het er vast niet lelijker gaan uitzien.

18-01-2005, 10:45

Citaat door hafsaaaatje:
Ewa safie hoeveel mensen hebben er een grote neus?Allah heeft je geschapen zoals je nu bent,aanvaard en wees blij dat je gezond bent mana klagen over een grote neus!shame on you



Greetz hafsa
Ja maar als je niet tevreden bent met je neus kan het uiteindelijk zo zijn dat je gezondheid er ook onder zal lijden want meestal is het zo dat als je je v. buiten niet goed voelt dat dat v .binnen ook zo is, omdat iets v. buiten je niet lekker zit. En wat heeft gezondheid er nou mee te maken, want heel veel anderen hebben een kleine neus en zijn ook gezond dus dat zou betekenen dat hun dan dubbel geluk hebben. En plastische chirurgie is er dus voor als je iets niet mooi is dat je je dan kan laten opereren, nou hoef je natuurlijk niet te overdrijven dat als je bijv. normale ogen hebt dat je ze dan wilt laten vergroten ofzo, omdat je dat mooier zou vinden, nee dat hoeft ook weer niet, maar een grote neus hebben is toch iets anders vooral bij een meisje, bij een jongen maakt het misschien niet zoveel uit. En het is makkelijker gezegd dan gedaan om tegen anderen te zeggen om hun eigen te aanvaarden, want zij zijn degenen die met hun gevoelens moeten rondlopen en iemand anders niet. En een grote neus hebben betekent niet dat je erover klaagt, want als je dat hebt is het gewoon zo + je hebt mensen die vaker overdrijven bijv. dat hun haar niet goed zit ofzo terwijl dat niet zo is of dat ze zich zo ziek voelen terwijl ze dan misschien maar alleen een beetje buikpijn hebben ofzo en een grote neus is iets waar je mee blijft lopen en gaat dus niet zomaar de volgende dag over zoals bijv. maar een klein beetje buikpijn hebben, want zoiets kan bij sommige mensen heel diep zittten als er iets niet goed is aan hun uiterlijk, vooral als ze er nog misschien bij gepest worden.

27-01-2005, 22:29
Ja wanneer is een neus echt groot? Meestal past een neus wel bij een gezicht.

27-01-2005, 23:19
Precies blijf wie je bent!
Niets aan je zelf veranderen, iedereen is en blijft uniek.

Wa Salamoe Alaikoem

27-01-2005, 23:30


Ayema wat heb ik gelachen om jou!!
niks, aan doen meid. Laat het zo

P.s Voor de gene die zei is typisch marokaanse neus.. Waar heb je dat vandaan? Ik ben 100% marokaans en heb hamdoelilah een klein neusje.

27-01-2005, 23:47

Citaat door miss_chaimae:
Ayema wat heb ik gelachen om jou!!
niks, aan doen meid. Laat het zo

P.s Voor de gene die zei is typisch marokaanse neus.. Waar heb je dat vandaan? Ik ben 100% marokaans en heb hamdoelilah een klein neusje.
haha,
precies er bestaat niets typisch.
Een typische Marokaanse neus dus ook niet.
Dank Allah datje een klein neusje hebt

Wa Salamoe Alaikoem

28-01-2005, 00:00
niet doen ..! je weet dat het haram is ..wees blij wat allah je gegeven heeft ..

Pagina's : [1] 2