Bekijk volle/desktop versie : Een dagje Rotterdam*

27-06-2012, 11:56
As Salaam Ou'laykoum WarahmatouAllah

Graag had ik een paar inlichtingen gevraagd aan jullie.
x Hoe noemt de grootste moskee van Rotterdam?
x Hoe geraak je daar vanuit het station?
x Welke bus, tram, Etc.. moet ik nemen om naar het centrum te gaan (winkels)? Aan het station
x Waar kunnen we lekker gaan eten?
x Zijn er nog plekken dat we zeker nog moeten gaan bezichtigen?

BarakAllah ou Fiekoum voor jullie hulp

Ma'aa Salamaa!

27-06-2012, 12:58

x moske Asalaam, deze is nieuw, en ze geven ook khutba in het NL, moet wel zeggen vrouwen kant is nie helemaal af, maar een hele mooie moske machallahx

x Neem tram 25 of 20 richting zuid (haltexbeijerlandselaan) of tram 23 richting zuid (halte varkenoord er uit)

x Je hoeft niks tenemen, je kan vanaf station zo naar centrum lopen.

x je kan wokken in de stad of anders lekker eten bij Andeloes (kruiskade, niet ver vanaf station)

x Uhmm niet echt eigenlijk hahah, misschien Euromast of dierengarde blijdorp haha vet leuk( met mooi weer)

27-06-2012, 22:06
Kan je mij ook het adres geven waar ik Islamitische spulletjes kan halen oa. Hoofddoeken, Jilbaabs,...

JazakAllah!

28-06-2012, 00:01

Citaat door OumChamseDien:
Kan je mij ook het adres geven waar ik Islamitische spulletjes kan halen oa. Hoofddoeken, Jilbaabs,...

JazakAllah!
Salaam wa3alikom
Dat kan sis, bij de halte waar jij gaat uit stappen voor de moske, daar is een winkelstraat (beijerlandselaan).

Je hebt daar 2 winkels, de ene heet 'boekhandel Anour' en de andere is iets verder op en pas geopend daar weet ik de naam niet van

Je kan in beide winkels alles vinden wat je zoekt