Bekijk volle/desktop versie : St.Tropez here I come!



Pagina's : [1] 2

27-06-2012, 10:03
Wij hebben een vakantievilla met privé zwembad daar gehuurd

Wie is er al daar geweest? Wat kan je er allemaal doen? Zijn er leuke winkels, marktjes... Wij vrouwen denken alleen maar aan shoppen

27-06-2012, 10:06


bsa7tk! kan je wat meer vertellen, prijzen en de afstand vanaf hier enzo?

27-06-2012, 10:13

Citaat door gewoonik82:
bsa7tk! kan je wat meer vertellen, prijzen en de afstand vanaf hier enzo?
Allah ja3teek sahha

Prijs was last-minute: 1455 euro voor één week, luxe villa met een groot verwarmd zwembad. Volgens mij is het ongeveer een 1200 km rijden. De kust ligt een half uurtje van de villa

27-06-2012, 10:17

Citaat door Classylady:
Allah ja3teek sahha

Prijs was last-minute: 1455 euro voor één week, luxe villa met een groot verwarmd zwembad. Volgens mij is het ongeveer een 1200 km rijden. De kust ligt een half uurtje van de villa
Ah qua prijs valt het wel mee ! echt lekker, wij zijn ook op zoek naar iets wat we kunnen gaan doen in de vakantie, we komen er nog niet uit. ik keek net op de site booking.com en ik kwam eigenlijk op 2 nachten voor zo'n bedrag, dat vind ik te duur, maar voor een weekje is het echt heerlijk!

27-06-2012, 10:39


St. Tropez geweldig, kijk dit noem ik nou eens lekker op vakantie gaan
Shop till you drop
Genietze

27-06-2012, 10:47

Citaat door gewoonik82:
Ah qua prijs valt het wel mee ! echt lekker, wij zijn ook op zoek naar iets wat we kunnen gaan doen in de vakantie, we komen er nog niet uit. ik keek net op de site booking.com en ik kwam eigenlijk op 2 nachten voor zo'n bedrag, dat vind ik te duur, maar voor een weekje is het echt heerlijk!
Normaal gingen we dit jaar nergens naartoe gaan, mijn kindjes zijn nog klein en ben een beetje bang wat da zal geven.Maar jah de kriebels hé

Waar wil je naartoe meid?
Ik heb graag privacy om me heen, dus zo een vakantievilla met een eigen verwarmd zwembad is gewoon ideaal.

Last minutes zijn meestal een stuk goedkoper, gewoon goed kijken ... InchaAllah vind je iets leuks

27-06-2012, 10:48

Citaat door CostaDelSol:
St. Tropez geweldig, kijk dit noem ik nou eens lekker op vakantie gaan
Shop till you drop
Genietze
Ben je er al geweest? Wat raad je mij aan

27-06-2012, 10:50

Citaat door Classylady:
Normaal gingen we dit jaar nergens naartoe gaan, mijn kindjes zijn nog klein en ben een beetje bang wat da zal geven.Maar jah de kriebels hé

Waar wil je naartoe meid?
Ik heb graag privacy om me heen, dus zo een vakantievilla met een eigen verwarmd zwembad is gewoon ideaal.

Last minutes zijn meestal een stuk goedkoper, gewoon goed kijken ... InchaAllah vind je iets leuks
We hebben echt totaal geen idee waar we naartoe willen, frankrijk, duitsland , belgie, dit zijn toch de landen die we kunnen doen, we hebben een kind, dus ik zat meer te kijken naar een pretpark in het buitenland met overnachting. Maar gisteren had mijn man het er weer over een ergens een villa te huren met een zwembad, haha we komen er echt gewoon niet uit.

27-06-2012, 11:15
Heerlijk, besaha!

27-06-2012, 11:51

Citaat door gewoonik82:
We hebben echt totaal geen idee waar we naartoe willen, frankrijk, duitsland , belgie, dit zijn toch de landen die we kunnen doen, we hebben een kind, dus ik zat meer te kijken naar een pretpark in het buitenland met overnachting. Maar gisteren had mijn man het er weer over een ergens een villa te huren met een zwembad, haha we komen er echt gewoon niet uit.
Disneyland, heeeeel leuk voelde mij net een klein meisje toen ik daar was

27-06-2012, 11:56
Ow heerlijk! En supermooi weer dus geniet ervan! Ik ben zelf niet in St. Tropez geweest, maar in Nice, Cannes en Monaco

27-06-2012, 12:47

Citaat door Classylady:
Disneyland, heeeeel leuk voelde mij net een klein meisje toen ik daar was
Disneyland zijn we inmiddels al 2 keer geweest! het blijft leuk, maar we willen nu wat anders.

27-06-2012, 12:55


Welke seizoen zijn jullie naar disney gegaan? Ik was gegaan in de zomer een keer geweest en vond het totaal niet leuk.

27-06-2012, 13:13

Citaat door Jst_s:
Welke seizoen zijn jullie naar disney gegaan? Ik was gegaan in de zomer een keer geweest en vond het totaal niet leuk.
eigenlijk zijn we beide keren in de kerstvakantie geweest, dan heb je die parade erbij, het was wel koud, maar ik vond het wel heel leuk en mijn zoontje heeft de dag van zijn leven daar gaat het mij om, we hebben niet alleen disney gedaan in die periode, we hebben ook Parijs bezocht. ik vond het wel de moeite waard.

27-06-2012, 13:18

Citaat door gewoonik82:
eigenlijk zijn we beide keren in de kerstvakantie geweest, dan heb je die parade erbij, het was wel koud, maar ik vond het wel heel leuk en mijn zoontje heeft de dag van zijn leven daar gaat het mij om, we hebben niet alleen disney gedaan in die periode, we hebben ook Parijs bezocht. ik vond het wel de moeite waard.
Ik heb meer het gevoel dat het lag aan de seizoenen! In de zomer zal ik je het niet snel aanraden! Kinderen zullen het daar geweldig vinden alles is daar zo sprookjes! Deed me ook echt denken aan de efteling maar disney is 10 keer zo groter. Alles is daar ook zo sprookjesachtig.

Denk dat ik dit keer rond de kerst ga en dan kan ik echt me conclusie trekken.

Pagina's : [1] 2