Bekijk volle/desktop versie : Man in Syrie doodgemarteld, zeer schokkende video

27-06-2012, 09:47
c

27-06-2012, 09:59

Ik heb de al gezien. Vreselijk gewoon. Op et eind zie je dat zijn kaak helemaal gebroken is. Inna lillah wa inna ilayhi raji3oen.Je vraagt je af waar het hart van die beulen is! Wat een weerzin voel ik. Is de mens echt tot zoiets laags vervallen? Zelfs dieren doen dit niet! Moge Allah subhana wa ta'ala die man een plekje in het paradijs schenken ameen.

27-06-2012, 10:20
Meskien....om zijn leven te redden eerde hij nog Assad...

Hun tijd is geslagen....Allah heeft niet voor niets Joden een plaats gegeven in het Midden Oosten....zodat ze Arab leiders een harde les kunnen leren.

Wat mij betreft, bom die gasten de Hel in...

27-06-2012, 10:26

Citaat door Indimaj:
Meskien....om zijn leven te redden eerde hij nog Assad...

Hun tijd is geslagen....Allah heeft niet voor niets Joden een plaats gegeven in het Midden Oosten....zodat ze Arab leiders een harde les kunnen leren.

Wat mij betreft, bom die gasten de Hel in...
Dus accepteer die joden nou maar daar in het Midden Oosten.

27-06-2012, 10:30

Citaat door Simcha:
Dus accepteer die joden nou maar daar in het Midden Oosten.
Joden kunnen prima mensen zijn. echter zionisten, waar jij toe behoort en dus kinder moordenaars is een ander verhaal. Die zijn net zo erg als die dictators...

27-06-2012, 10:44

Citaat door Indimaj:
Joden kunnen prima mensen zijn. echter zionisten, waar jij toe behoort en dus kinder moordenaars is een ander verhaal. Die zijn net zo erg als die dictators...
Marokkanen kunnen ook prima mensen zijn, alleen de zakkenwassers waar jij toe behoort en dus kindermoordenaars is een ander verhaal. Die zijn net zo erg als al die andere huftertjes...

27-06-2012, 10:51

Citaat door Simcha:
Marokkanen kunnen ook prima mensen zijn, alleen de zakkenwassers waar jij toe behoort en dus kindermoordenaars is een ander verhaal. Die zijn net zo erg als al die andere huftertjes...
Marokkanen vermoorden niet stelselmatig vrouwen en kinderen pakken land af van anderen en daar zelfs een regerings beleid op nahouden zoals Zionisten doen oetlul

27-06-2012, 10:52

Citaat door Indimaj:
Marokkanen vermoorden niet stelselmatig vrouwen en kinderen pakken land af van anderen en daar zelfs een regerings beleid op nahouden zoals Zionisten doen oetlul
dat zeg ik ook niet oelewapper

28-06-2012, 20:06
Ik heb er niet naar gekeken en wil het ook niet zien.
Hasbouna Allah wa ni3ma wakil, la hawla wala quwata illa billah.

Moge Allah de dader(s) hun volle straf geven in de dunya en agira.
En de man die als martelaar is gestorven zal zijn plekje in de djanna krijgen.

Ik kan echt niet tegen zulke beelden ='(