Bekijk volle/desktop versie : Ik heb ze besteld!!!! Ik kan niet wachten!!!!



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17

26-06-2012, 23:12
Ik heb net mijn

Clip in hair extensions besteld bij luxery for princesses

ik heb de Princess Super Deluxe Hair (180 gram) set besteld!!



Ik kan niet wachten ik heb de kleur dark brown-black besteld 1b



binnenkort prachtig lang haar

Extra aanpassing! Al die islaam goed bedoelde mag niet haram reacties, we weten het al! Die zijn nu al een paar keer geplaatst dus bespaar je de moeite

26-06-2012, 23:12


Jeeej!! Komt het door m'n blogpost of kende je ze al?

26-06-2012, 23:13
Maar het blijft nep, ga je dat er ook bij zeggen? Ken zoveel meiden die er altijd over liegen.

26-06-2012, 23:15
Je weet dat het haram is?


What is the ruling on women wearing hair extensions?

Praise be to Allaah.

Women are forbidden to add extensions to their hair, whether they are made of hair or anything else, if they could be mistaken for hair, because of the reports that have been narrated concerning that.


Fataawa al-Lajnah al-Daa’imah, 5/193

http://islamqa.info/en/ref/1186/extensions

26-06-2012, 23:16



Citaat door Imane_Arab:
Jeeej!! Komt het door m'n blogpost of kende je ze al?
Onder andere, ik wou ze al heel erg lang maar ik stelde het altijd uit ik hield me altijd voor dat ik aankomende weekend naar z'n afro winkel zou gaan en ze dan zou gaan kopen

Ik heb veel over die site gelezen en toen ik ze bij jou zag was ik om en dacht nu of nooit

Ik zat net me oude fotos te bekijken met prachtig lang haar, en kreeg opeens een steek in me hart voor ik het wist zat ik achter de pc en had ik ze besteld

26-06-2012, 23:16
Voor het geval je het nog niet wist, mijn lieve zuster in de islam, Allah vervloekt de vrouwen die nep haar dragen.

26-06-2012, 23:17

Citaat door moslimaatjuh09:
Je weet dat het haram is?


What is the ruling on women wearing hair extensions?

Praise be to Allaah.

Women are forbidden to add extensions to their hair, whether they are made of hair or anything else, if they could be mistaken for hair, because of the reports that have been narrated concerning that.


Fataawa al-Lajnah al-Daa’imah, 5/193

http://islamqa.info/en/ref/1186/extensions
ja ik weet het dus is je mag het weer weg halen

26-06-2012, 23:17
Vind het zo nep & cheap ogen.

26-06-2012, 23:17

Citaat door Masgouta:
Onder anderen ik wou ze al heel erg lang maar ik stelde het altijd uit ik hield me voor dat ik altijd aankomende weekend naar zo afro winkel ging en dan ze zou kopen

Ik heb veel over die site gelezen en toen ik ze bij jou zag was ik om en dacht nu of nooit

Ik zat net me oude fotos te bekijken met prachtig lang haar en kreeg een steek in me hard voor ik het wist zat ik achter te pc en had ik ze besteld
Leuk!! Lang haar is inderdaad echt prachtig, veel plezier ermee!

26-06-2012, 23:18

Citaat door Bora.:
Maar het blijft nep, ga je dat er ook bij zeggen? Ken zoveel meiden die er altijd over liegen.
ja waarom niet ik heb kort haar op mijn schouders zeg maar dus men zal heus wel weten want ik ga ze niet elke dag dragen en als iemand erna vraagt zie ik geen reden om te liegen

26-06-2012, 23:18

Citaat door Masgouta:
ja ik weet het dus is je mag het weer weg halen
Sorry lieverd maar ik haal t niet weg.,.
misschien dat anderen die hetzelfde als jou willen doen wel hiervan afzien door de fatwa..

26-06-2012, 23:19
Voor het geval je dit nog niet wist;

Humayd ibn ‘Abd al-Rahmaan ibn ‘Awf reported that he heard Mu’aawiyah ibn Abi Sufyaan at the time of Hajj, standing on the minbar and holding a piece of hair that had been seized by his guards, saying: “Where are your scholars? I heard the Messenger of Allaah (peace and blessings of Allaah be upon him) forbidding this kind of thing and saying that Bani Israa’eel were destroyed when their women started to use such things.” Abu Hurayrah (may Allaah be pleased with him) reported that the Prophet (peace and blessings of Allaah be upon him) said: “Allaah has cursed the woman who adds false hair and the woman who has this done, and the woman who tattoos and the women who has this done.” (Reported by al-Bukhaari, 5477).

26-06-2012, 23:20



Citaat door Imane_Arab:
Leuk!! Lang haar is inderdaad echt prachtig, veel plezier ermee!
Dankje het wordt alleen een puzzel stuk om ze aan te brengen hahahahaha ben totaaaal niet handig met die dingen

heb pas geleden 3 a 4 weken terug een krultang gekocht hahaha. Hij heeft eerst 3 weken op de zelfde plek op de tafel gelegen zonder het aan te raken toen een week geleden dacht ik laat ik het eens proberen nou ik kon er niet mee omgaan en kreeg er geen krul is dus legde ik het maar weer weg

Resultaat alsnog niet gebruikt en het ligt nu ergens onder me bed

26-06-2012, 23:23

Citaat door Masgouta:
Dankje het wordt alleen een puzzel stuk om ze aan te brengen hahahahaha ben totaaaal niet handig met die dingen

heb pas geleden 3 a 4 weken terug een krultang gekocht hahaha. Hij heeft eerst 3 weken op de zelfde plek op de tafel gelegen zonder het aan te raken toen een week geleden dacht ik laat ik het eens proberen nou ik kon er niet mee omgaan en kreeg er geen krul is dus legde ik het maar weer weg

Resultaat alsnog niet gebruikt en het ligt nu ergens onder me bed
Hahaha, maar deze clip ins zijn echt supereasy hoor.. Het kan gewoon echt niet fout gaan. Hoe meer je het gebruikt des te behendiger je er in wordt.

26-06-2012, 23:25
je verspilt je geld gewoon ; ik had deze ook gehad nou ik vond het waardeloos ; een kapper had me deze aangesmeerd voor 50 euro omdat ik 2 kleuren wou maar ze toen niet durfde te kleuren & ik 3agouna trapte nog in die praatjes ; heb ze 1 of 2 dagen gebruikt daarna vlogen ze in prullenmand ; als je toch extensions wilt kun je dan beter de gewone laten invlechte met je echt haar ; deze blyven tenminste wel goed zitten

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17