Bekijk volle/desktop versie : Vinden vaders/moeders het fijn als trouwkandidaat kijkt naar zijn/haar dochter?



26-06-2012, 14:09
Je weet zelluf broers en ooms vinden het niet leuk als een wildvreemde boy loert op straat als je voorbijloopt, maar hoe zit het met trouwkandidaten?

Wat als ik bij meisje (ik hoop dat het bij meisjes blijft) op bezoek ben, praat met familie en mijn familie is dr bij, en dan staat meisje op en loopt naar de keuken (goed meisje dus), kijkn dan ouderen naar mij, hoe ik zal reageren? Of ik mijn ogen neersla (zwakke man), of als ik nou blijft staren naar dr achterkant (viespeuk, sterke man?)

Ik snap niet wat ik dan zou moeten doen Ik denk dat ik naar een jongen ga kijken ofzo

26-06-2012, 14:20


Je mag wel kijken. Niet staren of kwijlen waardoor dat opvalt bij andere. Als je intentie oprecht is en je wilt trouwen mag je best naar je toekomstige kijken.

26-06-2012, 14:26
, moest wel ff lachen.
Ze zouden je volgens mij zoiezo niet in huis nemen als ze je geen 'goeie' jongen vonden. Zolang 't maar niet onrespectvol wordt, en dat je haar blijft aangapen.

26-06-2012, 14:33
Geen gemakkelijke situatie..

26-06-2012, 14:33



Citaat door Nadorlady010:
Je mag wel kijken. Niet staren of kwijlen waardoor dat opvalt bij andere. Als je intentie oprecht is en je wilt trouwen mag je best naar je toekomstige kijken.
Ik moet dan mijn oprechte bek oefenen en mijn kwijlbekkie verbouwen

26-06-2012, 14:36

Citaat door MelkIsPerfect:
Ik moet dan mijn oprechte bek oefenen en mijn kwijlbekkie verbouwen
a wah! vraag haar broer om jouw kwijlbekkie te verbouwen.

26-06-2012, 15:12
Gewoon naar me toe kijken kan wel. Maar ik zou het ook persoonlijk niet fijn vinden als hij de hele tijd loopt te staren en kwijlen naar mijn achterlijf. Is gewoon niet netjes. Zowel voor mijn familie en voor mij.