Bekijk volle/desktop versie : Erdogan dreigt Syrië met militair antwoord

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9

26-06-2012, 11:56
c

26-06-2012, 12:10

syrie wordt kapot gemaakt van alle kanten.....

m.a.w. het westen is ermee bezig om syrie kapot te krijgen! op zo een goedkoop mogelijke manier!

26-06-2012, 12:21

Citaat door just4u:
syrie wordt kapot gemaakt van alle kanten.....

m.a.w. het westen is ermee bezig om syrie kapot te krijgen! op zo een goedkoop mogelijke manier!
Dat syrië kapot wordt gemaakt, ben ik het met je eens. Maar vergeet je niet de mensen die nu door Assad en co dagelijks worden vermoord

26-06-2012, 12:28

Citaat door Yas_Mi_Ne:
Dat syrië kapot wordt gemaakt, ben ik het met je eens. Maar vergeet je niet de mensen die nu door Assad en co dagelijks worden vermoord
dat zijn rebellen.....
oproermakers die mss betaald worden door de CIA

ik geloof helemaal niks van de rebellen!

26-06-2012, 12:33

Citaat door just4u:
dat zijn rebellen.....
oproermakers die mss betaald worden door de CIA

ik geloof helemaal niks van de rebellen!
Oh, die dode vrouwen en kinderen zijn ook rebellen natuurlijk. En al die filmpjes die worden getoond zijn in scene gezet. Ik snap het.

26-06-2012, 13:26
De Turkse strijdkrachten zullen iedere schending van het Turkse grondgebied door de Syriërs beantwoorden. Dit heeft Turkse premier Recep Tayyip Erdogan dinsdag gezegd.

Erdogan zei dat het Turkse luchtruim de laatste tijd al vijf maal door Syrische helikopters is geschonden en dat Ankara tot dusverre heel terughoudend is geweest. Hij zei ook dat de Syriërs het onbewapende Turkse RF-4E verkenningsvliegtuig dat vrijdag werd neergehaald doelbewust hebben neergeschoten. Het ging om een puur vijandige daad, aldus de premier.

De internationale gemeenschap waaronder Marokko veroordeelde de daad maar dringt bij Turkije toch aan om een politieke oplossing te zoeken.

26-06-2012, 13:53

Citaat door Leipe_hollander:
als je het snapt, ga dan strijden met die aardappel hoofd van je
Ik heb een gizzoe kop, maar ik beloof je. Zal met mijn maxi rok en al ten strijde trekken tegen de onderdrukkers: cool:

26-06-2012, 13:55
ik heb veel respect voor erdogan en gul, maar hier slaan ze echt de plank mis....
hier laten ze wat mij betreft zien dat het pussies zijn...

2 jaar geleden werden 9 turkse activisten vermoord door israel... nooit maar iets mee gedaan (behalve het slappe dreigen en de sancties)

en nu willen ze ineens hun harige ballen laten zien omdat er 2 turkse militairen zijn vermoord nadat zij de soevereiniteit van een land hebben geschonden dat in opperste staat van paraatheid is... keur het af...maar het is vragen om problemen.

ben het vaak met de turken eens, maar hier zijn ze echt stom aan het meeblaffen met het westen

26-06-2012, 13:55
rusland en iran maken turkije af dus ze moeten opassen

26-06-2012, 13:57

Citaat door massin_:
ik heb veel respect voor erdogan en gul, maar hier slaan ze echt de plank mis....
hier laten ze wat mij betreft zien dat het pussies zijn...

2 jaar geleden werden 9 turkse activisten vermoord door israel... nooit maar iets mee gedaan (behalve het slappe dreigen en de sancties)

en nu willen ze ineens hun harige ballen laten zien omdat er 2 turkse militairen zijn vermoord nadat zij de soevereiniteit van een land hebben geschonden dat in opperste staat van paraatheid is... keur het af...maar het is vragen om problemen.
ben het vaak met de turken eens, maar hier zijn ze echt stom aan het meeblaffen met het westen
Harige ballen?

26-06-2012, 13:59

Citaat door Yas_Mi_Ne:
Harige ballen?
en dat is ook het enige wat jij eruit pikt he

ik vond dat wel gepast om te zeggen

26-06-2012, 14:00
Zo de pauze zit er bijna op.

26-06-2012, 14:05

Misschien is het een idee om een 'vredesflotilla' richting Tartus te sturen...

26-06-2012, 14:05

Citaat door massin_:
en dat is ook het enige wat jij eruit pikt he

ik vond dat wel gepast om te zeggen

Volgende keer wat beter op je woorden letten. Hier zijn nette dames die van zulke woordjes worden
Haha gepast zegt ie ook nog.

26-06-2012, 14:08

Citaat door darki:
rusland en iran maken turkije af dus ze moeten opassen

Rusland zal zeker niets ondernemen tegen een NAVO-lid zulke escalatie is zelf voor Putin te veel van het goede.
Wat Iran zal doen is onduidelijker. Maar als Iran Turkije aanvalt, wordt art 5 van het NAVO-verdrag geactiveerd door de Turken.

Dus "afmaken" dat betwijfel ik tenzeerste.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9