Bekijk volle/desktop versie : WIe kan haar man ook achter het behang plakken?



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

26-06-2012, 12:12
Even mijn hart luchten.
Ik ben in 2008 getrouwd, niet uit liefde maar uit een bepaalde sociale druk..ergernissen begonnen toen al. Ik heb 2000euro bij betaald voor bruiloft terwijl de afspraak was dat hij dit zou betalen. Ringen zelf betaald, huwelijksreis zelf betaald, negaffa zelf betaald. Hij is erg gierig en zuinig en verwacht dat ik alles betaal, dat viel me dag 1 al op. Verder heel onzeker vraagt bij elk witwasje advies aan broers ondanks dat hij 9 jr illegaal in NL heeft gewoond en gewerkt. Hij heeft moeite met mijn levensstijl. Ik sport graag houd mijn sociale contacten bij en doe vrijwilligerswerk. Hij heeft geen bezigheden, is niet ambitieus en heeft geen vrienden en verwacht van mij hetzelfde. Hij had een baantje maar dat hield snel op en zat hij weer 1 jaar thuis. Omdat ik me dood ergerde en hij geen baan zocht heb ik voor hem gereageerd op magazijnwerk of productiewerk..gelukkig kon hij op uitzendbasis aan de slag bij een distributiecentrum. Het geld wat hij daar verdient spaart hij op, waarvoor is me een raadsel. Enige wat hij betaald is zijn ziekenfonds, en met hoge uitzondering een kleine boodschap bij de Lidl of aldi. Niet zo lang heeft hij een “turkenbak” gescoord -oude mercedes 190- om de simpele reden dat hij dan geen belasting hoeft te betalen en deze auto erg zuinig is. Hij koopt met moeite wat voor zich zelf, alleen als het goedkoop is of in de aanbieding. Voor onze dochter (2)koopt hij sporadisch wat maar ook goedkoop en/of in de aanbieding. Niet zo lang geleden heeft hij gesnuffeld in mijn spullen en ook in mijn facebookaccount. Domweg omdat ik vergeten was af te melden. Daar heeft hij alle berichten gelezen en trof ook een bericht aan van een Antilliaanse oud-collega aan die overigens homo is. Nu beweert hij bij hoog en bij laag dat ik op negers val en een relatie zou hebben gehad met deze jongeman! Hij kan niet begrijpen dat iemand contact heeft met mannelijke collega’s/vrienden zonder daar iets mee te hebben gehad. Ik kook van woede en ben op dit moment 20 wk zwanger van ons tweede dochter. In plaats dat hij zich bezighoudt met zijn gezin is hij op zoek naar voor hem nog meer bewijs dat ik iets heb met een neger heb. Vertrekken uit huis wil hij niet, daar heeft hij het veel te goed voor. Ik heb hem al eerder buiten laten staan en de deur op slot gedaan maar iedere keer stond hij jankend te smeken of hij naar binnen mocht en dat hij nooit meer zo belachelijk zou gedragen.

Ik ben er nu helemaal klaar mee en wil na de bevalling in november er een einde aan breien. En nee, het komt niet door mijn hormonen en nee, ik ben niet altijd even makkelijk..maar hij kost me zoveel negatieve energie dat er geen andere optie voor mij is. Ik zie -behalve de kids- geen reden om bij deze holbewoner te blijven.
Vraag me af of er dames zijn die hetzelfde hebben meegemaakt? En hoe dit is verlopen of hebben aangepakt. Graag alleen serieuze reacties, zit niet te wachten op medelijden of beschuldigingen. Maar gewoon praktische tips…adviezen

26-06-2012, 12:17


Ja ... uh .... wow. Veel succes. Moge Allah jou de Sabr geven.

26-06-2012, 12:20
Je komt voor jezelf op en gelijk heb je. Iemand die sneaky zo met jullie omgaat, verdient je indd niet. Is voor mij raadsel waarom hij zo gierig doet en zo gierig met jullie omgaat? Hij is de verantwoordelijke voor jullie, hij moet zorgen dat jullie eten hebben en drinken en warmte. Waarom moet jij en man spelen en vrouw? Hij moet zijn ballen laten zien en goed zijn voor jullie?

Ik krijg steekwoorden als, sparen voor marokko, huis in marokko? heeft hij wel al nederlandse papieren of nog niet? kijk dit allemaal na meid en inchallah komt het goed.

26-06-2012, 12:25
Dat is idd het ergste van alles..ik heb mijn zaakjes goed op orde! Alles draait dankzij mij(dit is ECHT zonder overdrijven) en dan nog is het niet genoeg. Ik heb sterk de indruk dat hij niet zo goed overweg kan met een onafhankelijke dame die alles zelf doet en hem nauwelijks tot niet nodig heeft...Nu probeert hij via een andere weg mij zogenaamd neer te halen...

26-06-2012, 12:26


Getrouwd uit sociale druk?

26-06-2012, 12:26
Als het voor jou al vanaf dag 1 duidelijk was, waarom dan aan kinderen beginnen? Behda wachten tot je zeker bent van je huwelijk?

26-06-2012, 12:32

Citaat door .Slaapkopje.:
Getrouwd uit sociale druk?
marokkaanse meiden geven altijd externe factoren de schuld van hun eigen falen.

26-06-2012, 12:33
waarom kinderen? tja..je wil iemand toch een kans geven omdat je zelf ook niet perfect bent. Er zijn periodes geweest dat het goed ging en ik goede hoop had..maar dat zijn er helaas maar weinig..

26-06-2012, 12:39
Allah y 3awnek hbiba.
Doe wat jou het beste lijkt voor jou zelf en voor je kinderen.

26-06-2012, 12:39

Citaat door Parel26:
Even mijn hart luchten.
Ik ben in 2008 getrouwd, niet uit liefde maar uit een bepaalde sociale druk..ergernissen begonnen toen al. Ik heb 2000euro bij betaald voor bruiloft terwijl de afspraak was dat hij dit zou betalen. Ringen zelf betaald, huwelijksreis zelf betaald, negaffa zelf betaald. Hij is erg gierig en zuinig en verwacht dat ik alles betaal, dat viel me dag 1 al op. Verder heel onzeker vraagt bij elk witwasje advies aan broers ondanks dat hij 9 jr illegaal in NL heeft gewoond en gewerkt. Hij heeft moeite met mijn levensstijl. Ik sport graag houd mijn sociale contacten bij en doe vrijwilligerswerk. Hij heeft geen bezigheden, is niet ambitieus en heeft geen vrienden en verwacht van mij hetzelfde. Hij had een baantje maar dat hield snel op en zat hij weer 1 jaar thuis. Omdat ik me dood ergerde en hij geen baan zocht heb ik voor hem gereageerd op magazijnwerk of productiewerk..gelukkig kon hij op uitzendbasis aan de slag bij een distributiecentrum. Het geld wat hij daar verdient spaart hij op, waarvoor is me een raadsel. Enige wat hij betaald is zijn ziekenfonds, en met hoge uitzondering een kleine boodschap bij de Lidl of aldi. Niet zo lang heeft hij een “turkenbak” gescoord -oude mercedes 190- om de simpele reden dat hij dan geen belasting hoeft te betalen en deze auto erg zuinig is. Hij koopt met moeite wat voor zich zelf, alleen als het goedkoop is of in de aanbieding. Voor onze dochter (2)koopt hij sporadisch wat maar ook goedkoop en/of in de aanbieding. Niet zo lang geleden heeft hij gesnuffeld in mijn spullen en ook in mijn facebookaccount. Domweg omdat ik vergeten was af te melden. Daar heeft hij alle berichten gelezen en trof ook een bericht aan van een Antilliaanse oud-collega aan die overigens homo is. Nu beweert hij bij hoog en bij laag dat ik op negers val en een relatie zou hebben gehad met deze jongeman! Hij kan niet begrijpen dat iemand contact heeft met mannelijke collega’s/vrienden zonder daar iets mee te hebben gehad. Ik kook van woede en ben op dit moment 20 wk zwanger van ons tweede dochter. In plaats dat hij zich bezighoudt met zijn gezin is hij op zoek naar voor hem nog meer bewijs dat ik iets heb met een neger heb. Vertrekken uit huis wil hij niet, daar heeft hij het veel te goed voor. Ik heb hem al eerder buiten laten staan en de deur op slot gedaan maar iedere keer stond hij jankend te smeken of hij naar binnen mocht en dat hij nooit meer zo belachelijk zou gedragen.

Ik ben er nu helemaal klaar mee en wil na de bevalling in november er een einde aan breien. En nee, het komt niet door mijn hormonen en nee, ik ben niet altijd even makkelijk..maar hij kost me zoveel negatieve energie dat er geen andere optie voor mij is. Ik zie -behalve de kids- geen reden om bij deze holbewoner te blijven.
Vraag me af of er dames zijn die hetzelfde hebben meegemaakt? En hoe dit is verlopen of hebben aangepakt. Graag alleen serieuze reacties, zit niet te wachten op medelijden of beschuldigingen. Maar gewoon praktische tips…adviezen
leuk interessante verhaal.
verschillende levenstijl heeeft jullie huwelijk doen breken,
zoals je zei je hebt een andere kijk op het leven , wat zich meer
buitenhuis begeeft in plaats dat je je zou richten binnenhuis om
je huwelijk een impuls te geven,maar zo ver denkt een gemiddelde
marokkaanse niet.

maar zoals altijd , een narcisitsche geval waarbij jou gevoelens op
eerste plaats komt in plaats die van je gezin vooral je kids die moeten
opgroeien in een gebroken gezin waarbij de moeder er weer op los gaat.
(wie weet met je antiliaanse homo vriendje die "toevallig" bi is.)

26-06-2012, 12:41
Allah y 3awnek hbiba.
Doe wat jou het beste lijkt voor jou zelf en voor je kinderen.

26-06-2012, 12:42
Daarom heb ik een bloedhekel aan gierige mensen. Kan ik echt niet tegen! Maar gelijk scheiden is geen optie. Probeer erover te praten met hem. Als dat niet lukt in het bijzijn van ouders. Ghair inschallah.

26-06-2012, 12:44


Dank voor je reactie..maar zoals ik al in mijn laatste allinea aangaf..zit niet te wachten op jouw vooroordeel...meneer/mevrouw Hana-zuki!

26-06-2012, 12:45
Elk verhaal heeft twee kanten, alleen jou kant van het verhaal heb ik vraagtekens bij?

Volgens mij wil je gewoon van je vent af, zodat je kan doen wat je wilt en meer niet. Dat gevoel krijg IK als ik jou verhaal lees.

26-06-2012, 12:45
Sorry hoor die facebook vriendjes van je KAN ECHT NIET! Ongeacht nationliteit!
Daarnaast geef je hem van alles de schuld, en ben jij hier de slachtoffer terwijl je hem gewoon moet wijzen op zijn plichten.
Hem aangeven dat HIJ de vaste lasten MOET betalen, en dat hij niet zo gierig moet doen.
Ik zie geen reden voor een scheiding, JIJ bent diegene die maatregelen moet nemen en zoals je al zei heeft hij niks anders dan jou en de kinderen dus ik weet zeker dat hij zal veranderen.
succes

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6