Bekijk volle/desktop versie : Ultraorthodoxe joden opgepakt voor 'Hitler bedankt'



26-06-2012, 10:51
De politie in Israël heeft drie ultraorthodoxe joden aangehouden in verband met de bekladding van het holocaustmonument Yad Vashem in Jeruzalem en twee legermonumenten.





De verdachten hebben bekend antizionistische graffiti te hebben aangebracht op de monumenten, aldus de politie dinsdag.Naast de woorden 'Hitler, bedankt voor de Holocaust' viel op het holocaustmonument onder meer ook de mededeling 'Joden, wordt wakker, het kwaadaardige zionistische regime beschermt ons niet, het brengt ons in gevaar' te lezen. Een leus was ondertekend met 'ultraorthodox jodendom'.
Veel ultraorthodoxe joden zijn fel antizionistisch. De huidige joodse staat is in strijd met hun geloofsovertuiging. Zij geloven namelijk dat pas na de komst van de messias een joodse staat mag worden gesticht.

26-06-2012, 11:04


de zionisten gaan eigenlijk onderuit door hun eigen bevolking. het moet intern kapot gemaakt worden! ik ben trots op de ultra orthodoxe joden!


26-06-2012, 23:37
Zionisme is geen religie maar een ideologie uitgevonden door de Ashkenazi joden
in het westen gedurende de 2de wereld oorlog..


26-06-2012, 23:54
JERUZALEM - De politie in Israël heeft acht Israëliërs gearresteerd die worden verdacht van lidmaatschap van een neonazistische organisatie. De neonazi's, in de leeftijd van 16 tot 21 jaar, hebben het gemunt op religieuze joden, drugsverslaafden en immigranten, aldus de politie zondag

Israeli society is replete with racism and violence regardless of this group. In Israel, neo-Nazi groups of the type uncovered now have no chance of becoming a "trend," not only because in Israel and among Jews there is particular revulsion in the face of Nazi associations, but also because Israeli racism already has another broad and popular target – the Arab population, whether in the occupied territories or in Israel proper.

http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=1563598&

[video=youtube;ezXm9jkukBo]http://www.youtube.com/watch?v=ezXm9jkukBo[/video]

26-06-2012, 23:56


Benlacheenlijk.

27-06-2012, 00:01

Citaat:
'Hitler, bedankt voor de Holocaust'
Rare joden ..

27-06-2012, 00:11

Citaat door Hooligan.:
echte Joden
Echte joden doen dit niet.

27-06-2012, 00:13

Citaat door Hooligan.:
Echte Joden weten wat er speelt en laten zich niet meeslepen door die Duivelse Zionisten.
Veel joden in nederland zijn dan ook niet voor de politiek van israel.

27-06-2012, 14:53
de daad als het gaat om de monumenten bekladden ben ik tegen want het gaat om vermoorde mensen maar heb je het over het verzet tegen zionisme dan ondersteun ik ze


27-06-2012, 16:02

Citaat door cd_:
vind het alle 2 wel een goeie actie
Dat zegt dan iets over jou als persoon. Misschien kan je wel mod worden hier.

27-06-2012, 16:41

Citaat door cd_:
holocaust is fake vraag aan me ultraorthodxe joodse vrienden
Ik begrijp niet wat je wil zeggen.