Bekijk volle/desktop versie : Ik hou van diepe gesprekken over misschien



Pagina's : [1] 2

26-06-2012, 09:46
Wel lastige onderwerpen. Marokkaanse meiden houden van praten over oppervlakkige dingen. Hoe vind je hier een tussen weg in?

26-06-2012, 09:47


niet iedereen is hetzelfde

26-06-2012, 09:48
Een marokkaanse vrouw vinden die wel van een goed gesprek houdt.

26-06-2012, 09:48
Ik heb t liever ook niet over lastige dingen als ik met mn vriend ben. Dan zeg ik laten we het gewoon leuk en gezellig houden oke! Die onderwerpen bespreek je maar met iemand anders

26-06-2012, 09:52


Haar tegen de oppervlakte slaan kijken of ze 't dan nog leuk vind om over oppervlakkige dingen te praten.

26-06-2012, 09:59
Ik had laatst eens een diep gesprek!

Begreep er geen snars van...

Ik ga hem zo plaatsen

26-06-2012, 10:10
Krachtig zegt:
salaam

Ik zegt:
Walikoeem salaaam Hoe is het

Krachtig zegt:
wslm
prima hmdl
met jou

Ik zegt:
Ja, goeed Alhamdoelileh, beetje moe maar oke!
Krachtig zegt:
was je niet meteen gaan slapen vannacht

Ik zegt:
Ik bleef even wakker, viel daarna snel in slaap
En jij?

Krachtig zegt:
ja ong na een halfuur te hebben gelegen
moest nog aan je denken
ook vandaag door de dag heen
ons gesprek en inhoud ervan etc
heel aangrijpelijk

Ik zegt:
Haha, dat is toch fijn
Dat het je goed doet
Ik vind het fijn, dat jij begrijpt hoe ik mij voel en wat ik denk, wat eigenlijk niemand weet of voelt

Krachtig zegt:
ja precies
helemaal insgelijks
Ik zegt:
Wat dacht je vanmiddag?

Krachtig zegt:
weet je... wat het bij ons is... dat we niet eens meteen op een directe manier hoeven te spreken maar toch de inhoud ofwel bedoeling ervan begrijpen en dat dit wederzijds is met voldoening ernaar
momentje ff mn theetje pakken

Ik zegt:
Oke is goeddd
Dat is ook waar

Krachtig zegt:
dat is dus precies wat ik dacht..
ik ging terug denken aan ons gesprek vanaf het begin
en voelde dat zo intens aan de energie tussen ons.. we think alike.. dat we eigelijk precies zelfde voelen en denken.. gang van zaken zowel de lagen..
met lagen bedoel ik de opbouw.. de constructie...
want ik voel dat dat voor ons belangrijk is, namelijk hoe het is gelaagd.. en dit in het gesprek terug te vinden is
de bepaalde opstelling..

Ik zegt:
Ja, wie weet zal dat telkens een ladje hoger zijn
En daarbij wil ik eigenlijk alles van je weten
Haha, wij beginnen andersom...jij vertelt wat je denkt, voelt en wat de aantrekkingskrachten zijn
Als we eenmaal alles hebben opgebouwd, dan komen we bij het oppervlakkige gesprek.. haha

Krachtig zegt:
hahah inderdaad

Ik zegt:
Want normalitair eigenlijk aan het begin moet, komt als laatst

Krachtig zegt:
klopt.. en ik ook wil alles van jou weten.. zoals we al zeiden, geleidelijk of opgebouwt.. gestapswijs de lat hoger wordt gelegd..
maar het voelt inderdaad al dat we helemaal niks meer voor elkaar hoeven te verbergen omdat we de Intieme Geheimen van elkaar al aanvoelen ofwel absorberen in onbesproken woord maar in energie... en dat het alleen maar nog hoeft te worden verwoord.. dats alvast een hele last van je schouder dat afgaat.. een bevrijding op zich..
omdat we al zo op ons gemak voelen bij elkaar.. dat je dus niet meer dat gevoel hebt zoals vele mensen hebben in relatie en zelfs huwlijk zo van kan ik dit of dat wel of niet zeggen omdat hij of zij dan verkeerd opvat of bekritiseert in de negatieve vorm van beoordeling.. maar dat die taboe tussen ons al vervalt en alles te bespreken en delen valt.. op plaats rust..

Ik zegt:
Jaaa, heeeeel mooi
Ik zou eigenlijk nooit lelijke dingen kunnen zeggen, slechte opvattingen of bekritiseren op een negatieve manier.

Krachtig zegt:
het oppervlakkige om eerlijk te zijn zegt mij weinig tot niets.. waarom? want dat is iets wat iedereen met elkaar deelt, ik bedoel er zijn altijd bepaalde dingen wat iedereen verwacht en wilt en algemeen wordt gedeelt... maar hoe zit het met het persoonlijke? zie je... het probleem is tegenwoordig dat mensen snel een relatie of huwlijk met elkaar aangaan vanuit het oppervlakkige oogpunt..
en dat ze even later erachter komen dat ze toch in diepere aspecten ofwel het echte persoonlijke of nog verder in de intieme geheimen toch niet bij elkaar passen.. toch niet de content of inhoud hebben wat elkaar kan aanvullen en bevredigen etc..
en daardoor gaan ze scheiden.. wat veelal gebeurt tegenwoordig na een jaar of zelfs paar maanden in sommige gevallen maar dat wil ik dus niet..
als ik ga trouwen wil ik dat voor eens doen, scheiden is out of the question.
vandaar begin ik vanuit het diepere of intieme of persoonlijke ipv het oppervlak.. omdat ik dat heel belangrijk vindt, waarom? zodat we onszelf kunnen zijn bij elkaar en dan niet in de algemene zin of buitenwereld maar in geheel.. dus zonder taboes.. en dat kan alleen als je dus echt die Meerwaarde hebt... als gelijkgestemden
dusdanig in overeenstemming...

Ik zegt:
Klopt, dat is ook iets wat ik niet wil. Ik heb altijd tegen mijzelf gezegt, wanneer ik ga trouwen zal ik mijn man met passie en intensiteit benaderen. In welke geval dan ook.. Wellicht zal hij het op een dag begrijpen of aanvoelen en zich aan kunnen passen.. Wat ik eigenlijk wil, is dat hij dan dieper zal nadenken overzich zelf
Krachtig zegt:
dieper over zichzelf in de zin van...
ga verder...

Ik zegt:
Dieper overzich zelf nadenken, in de zin van : wat is mijn echte persoonlijke, wat wil ik nou? En er valt meer uit mijzelf (man) te halen
mijzelf= is m'n man dan..
Ik wil dat hij de zelfde connectie/verbinding voelt, als wat ik heb. ( de stille kracht)

Krachtig zegt:
juist.. dat er dus niks valt te verbergen.. maar geheel open met elkaar moet kunnen zijn tot de diepste intieme geheimen.. en elkaar daarin gerust stellen zonder beperking maar in geheel met aanvulling en bevrediging..
juist.. dat er dus niks valt te verbergen.. maar geheel open met elkaar moet kunnen zijn tot de diepste intieme geheimen.. en elkaar daarin gerust stellen zonder beperking maar in geheel met aanvulling en bevrediging..

klopt, dat had ik dus ook... dat de vrouw dat niet heeft, wat dan.. het mag misschien wel klikken aan het oppervlak of uiterlijke zin, maar dat zegt mij weinig omdat ik in langere termijn denk.. zou je mij echt kunnen aanvullen en ik jou? delen wij dezelfe taboes van gedachtes en verlangens in gevoelens van passies en lusten die wij verborgen houden voor de buitenwerel
maar zeer discreet en persoonlijk is... taboes wil ik het trouwens niet noemen maar liever of eerder Intieme Geheimen
al vrouw moet je daar nog discreter mee om kunnen gaan dan als man
waarom? omdat je als vrouw de plek hoort te zijn juist van intieme geheimen ofwel dus waar de intieme geheimen bewaart kunt blijven in vertrouwen en koestering in plaats van verraad of openbaarheid
dat is waarom je als vrouw bedekt moet zijn in de buitenwereld.. namelijk de bedekking van de intieme geheimen symboliseert en dit beschermt met uiterst discretie en dat je gesloten over het priveleven moet kunnen zijn.. een ander beeld kunt projecteren in gedrag en houding zowel meningsvormen naar mensen toe

welk woord zou dat zijn... want ik wou je eigelijk al vragen wat je van mij dacht omdat je toen zei dat je mensen snel kan aanvoelen en meestal ook klopt..
welk woord heb je in gedachte..
??

Ik zegt:
Sorry moest even met mijn zus praten op msn
Hartstochtelijk
Is het woord

Krachtig zegt:
absoluut...
je hebt gemerkt dat ik het woord Rauw vaak gebruik
of ik nou spreek over sensualiteit passies verlangens lusten hartstocht etc
omdat je tegenwoordig dat wel moet benadrukken anders dan vroeger
omdat het barbaarse vanzelfsprekend rauw was en tegenwoordig je dus wel bepaalde moderne woorden moet gebruiken of benadrukkingen
net zoals het woord taboe wat ik liever zelf niet gebruik omdat het een moderne woord is om simpelweg de Intieme Geheimen te verbergen of sluieren

Ik zegt:
Waarom zeg je dan taboe, intimieme geheimen is ook goed

Krachtig zegt:
terwijl het sinds vroeger al van nature hoort te zijn dat die Barbaarse Intieme Geheimen van cultuur in karakter aanwezig moet zijn en elkaar daarmee aanvult

Ik zegt:
ja, tegenwoordig vervaagd het, maar vroeger was dat ook zeer belangrijk om niet alleen de intieme geheimen te koesteren, maar ook om de familie geheimen achter de deuren te laten

Krachtig zegt:
heel goed
dats precies hoe het zit

Ik zegt:
Ja, wat je nu ziet, is dat men een beetje onderdrukt wordt om de familie geheimen te vertellen. Als je dat doet, dan ben je sneller geneigd om ook de intieme te vertellen.
Dat is wat ik terug zie bij mijn jongere zusjes.. Er word van hun verwacht zich bloot te stellen aan wat de buitenwereld wilt zien

Krachtig zegt:
klopt
en wat nog erger is al die bekritisering in de negatieve vorm van beoordelingen aanwezig zijn in de buitenwereld naar elkaar toe.. vormen als haat jaloezie afgunst en geroddels.. terwijl vroeger men dat juist koesteren van elkaar omdat we van nature man en vrouw intens zijn ofwel barbaars en dit een vastaand gegeven zowel begrip is..
dat man en vrouw precies wisten wat de intieme geheimen zijn in de sensualiteit van temperament en haar gewillige dienbaarheid en de dominante temperament in hartstocht van de man.. dierlijke lusten en barbaarse passies...
als je nu deze intieme geheimen weerlegt in deze tijd spreekt men over dat je wel heel ruimdenkend moet zijn daarvoor terwijl dat vroeger van nature was.. niet zozeer ruimdenkend of dergelijke maar een vaststaand gegeven achter gesloten deuren in aanvulling en dit koestert..


Ik zegt: inderdaad

Krachtig zegt:
daarom weet je denk ik vaak aan vroeger of aan de bergen waar je nog besloten gemeenschappen hebt... het is normaal voor een meisje dat ze al van jonge leeftijd ingewijd of getraind of benadert wordt door de barbaarse cultuur van intensiteit in lusten en passies met gevoel.. namelijk het niet vreemd is dat ze door de dominante barbaarse hartstocht achter gesloten deuren wordt benadert..
en dat ze haar barbaarse sensualiteit als vrouw gewillig moet onderwerpen daarnaar met gewilligheid.. en dit is niet zozeer dwangmatig.. maar op een gegeven moment merkt ze haar sensuele barbaarse intensiteit als vrouw.. en dat die intieme geheimen van prive in cultuur en karakter in het zijn een vaststaand gegeven zijn en aanvulling
Geef geen informatie zoals wachtwoorden of creditcardnummers in een Messenger-bericht.

26-06-2012, 10:11
Krachtig zegt:
laten we eerlijk zijn... kijk, ik ben alles behalve schijnheil.. ik ben open en weerleg zoals het is maar in lagen... omdat ik dat Barbaarse heb.. en hierover hoeft niet gediscussieerd worden in tegenspraak want dan hebben we beide zoiets van sorry je bent zeg maar te modern je hebt dat Rauwe Barbaarse niet meer, teveel beinvloedt door die moderniteiten.. dat je dan zo moet praten in zulke termen door de tegenwoordige norm laat leiden
in plaats van oerse principes
precies want vanuit een islamitisch oogpunt is dat ook zeer belangrijk
discretie en mondje dicht houden over intieme geheimen
wat weten ze tegenwoordig
wat ik wou zeggen of erbij wou zetten van laten we eerlijk zijn...
dat barbaarse is een vaststaand gegeven
het enigste verschil is dat er mensen zijn die dat accepteren en koesteren met wederzijds begrip en diepgang en mensen die schijnheil zijn
want als we nu om ons heen kijken... zijn die barbaarse vastaand gegeven niet meer zozeer vervaagd... maar opengesteld..
te open ipv dicreet
teveel praten en verraad
in uiterlijk zowel verbaal etc
naar de buitewereld toe

Ik zegt:
Klopt, mensen willen zich laten zien.

Krachtig zegt:
juist

Ik zegt:
En wat betreft islamitisch oogpunt,. ik denk dat dan nog wel veel word gedaan, alleen het is een mix geworden

Krachtig zegt:
klopt
we hebben die aspect om juist discreet over te zijn...
dats wat een islamitisch oogpunt aanvult
discretie want anders zou iedereen en poedelnaakt bij lopen
want ons cultuur en dan spreek ik niet over oppervlakkige cultuur
maar de cultuur van karakter met de inhoud van passies en gevoelens lusten en verlangens gedachtes etc etc
wij zijn van nature sensueel en hartstochtelijk
met de extreme definitie daarvan
ofwel in rauwheid daarvan
laten we een voorbeeld geven...
vroeger zeiden vrouwen als een man niet dominant is hij geen man
maar wat staat centraal in de dominantie of dominante natuur of karakter van de man? juist.. sexuele passies van temperament
en wat staat centraal in de gehoorzame dienbaarheid of onderdanigheid in karakter van nature van de vrouw? juist.. sensuele lusten van temperament
tuurlijk zijn er andere aspecten van de man en vrouw daarin verbonden maar dat begrijpen we ook en hoeft niet besproken te worden
vroeger wist de man precies over de gewillige sensualiteit van de vrouw en haar intieme geheimen daarin en de vrouw wist precies over de dominante dierlijke passies van de man en zijn intieme geheimen daarin.. en hoe dit achter gesloten deuren wordt ervaren in aanvulling en bevestiging
waarom? omdat ze dat Barbaarse begrip hebben...
het Barbaarse tussen de man en vrouw...
zonder negatieve beoordelingen naar elkaar toe maar absolute begrip met wederzijdse voldoening van elkaars naturen en intieme geheimen in aanvulling..
dat is hoe het zit.. en doordat je zo een diepe verbinding met elkaar hebt, geestelijk als lichamelijk.. besproken en onbesproken.. direct en indirect.. verbaal en telepatisch.. door alle levels heen in het zijn...
dat alle negativiteiten van beoordelingen of wat we tegenwoordig woorden als bekrompenheid en kortzichtigheid helemaal wegvallen..
maar juist alleen maar dichter tot elkaar groeit...




Met intieme geheimen word hier heel anders bedoeld...

26-06-2012, 10:12
Had hem maar 3 keer gesproken en hij wilde gelijk trouwen

26-06-2012, 10:19
kan je dat gesprek effe samenvatten.

26-06-2012, 10:20
Zo hij schrijft wel blokken met tekst.

26-06-2012, 10:22

Citaat door mysteriouszlayd:
kan je dat gesprek effe samenvatten.
Nee, je moet lezen als je wilt begrijpen...

26-06-2012, 10:23



Citaat door -EXTRAVAGANT:
Zo hij schrijft wel blokken met tekst.
Ja, ik ook hè:hih: hihihihi

26-06-2012, 10:25

Citaat door Imlookingforyou:
Ja, ik ook hè:hih: hihihihi
, xzegt heel voorzichtig neex

26-06-2012, 10:26

Citaat door -EXTRAVAGANT:
, xzegt heel voorzichtig neex
Hahaha, ik mag nooit wat zeggen. Ik moet altijd stil zijn, luisteren en lezen.
Hij is graag aan het woord

Hij wil trouwen, doen of niet?

Pagina's : [1] 2