Bekijk volle/desktop versie : MounEB, kom eens : Fc Utrecht legt Yassin Ayoub vast tot 2016



26-06-2012, 00:08
FC Utrecht legt groot talent annex Europees kampioen vast tot medio 2016
Maandag, 25 juni 2012 om 18:45

Yassin Ayoub maakt de overstap van FC Utrecht A1 naar het eerste elftal van de club uit de Domstad. FC Utrecht heeft het contract van de talentvolle middenvelder opengebroken en verlengd tot de zomer van 2016. Ayoub is een exponent van de Utrechtse jeugdopleiding en speelt ook met grote regelmaat in vertegenwoordigende elftallen van Oranje. In 2011 werd Ayoub Europees kampioen Onder-17.

"Wij zijn trots op Yassin", zegt Hoofd Spelerszaken en Scouting Edwin de Kruijff op de clubsite van FC Utrecht. "Een groot talent dat een natuurlijke drang heeft om zich verder te ontwikkelen. Yassin is een creatieve speler met een goede wedstrijdmentaliteit en een uitstekend spelinzicht. Diverse clubs in binnen- en buitenland hengelden naar zijn diensten. Ayoub ziet echter in dat hij bij FC Utrecht nog niet is uitgeleerd en dat hij bij ons de kans krijgt zich verder te ontwikkelen en zich op termijn te etaleren in de Eredivisie."

De achttienjarige Ayoub is blij met het vertrouwen dat hij krijgt van FC Utrecht. "Dit is een prachtige club, met een mooi stadion. Ik kan niet wachten om daar mijn debuut te maken en veel wedstrijden te gaan spelen. Uit het meerjarige contract spreekt veel vertrouwen, dat streelt mij. In de voorbereiding krijg ik de kans om mij te bewijzen tegenover de technische staf van het eerste elftal. Ik ga die kans pakken, daar ben ik van overtuigd."

26-06-2012, 00:09


Fc Utrecht weet hoe het met Mocro's moet omgaan, volgend jaar is hij dus te bewonderen in het eerste..

26-06-2012, 00:16
haha wollah ik heb met die gast gepraat via xbox toen die bij suley was haha echt een aardige gast hoop dat hij het maakt insallah!

26-06-2012, 00:16
Ismaël Aissati verkracht

26-06-2012, 00:17


Ja, tbark'allah toch. Hij was gisteren nog bij mij in de speeltuin. Hij zei al tegen me dat ie bij de A-selectie zou zitten. , hij hoopt dat Mulenga weggaat zodat ie nummer acht kan krijgen.

26-06-2012, 00:19

Citaat door MounEB:
Ja, tbark'allah toch. Hij was gisteren nog bij mij in de speeltuin. Hij zei al tegen me dat ie bij de A-selectie zou zitten. , hij hoopt dat Mulenga weggaat zodat ie nummer acht kan krijgen.
Mulenga gaat niet weg... Hij zei ik blijf bij Utrecht.
Die gast heeft er vorig seizoen uitgelegen, hij wil zich bewijzen. Zijn laatste wedstrijd was die 6-4 overwinning tegen Ajax, was toch de beste man toen.

Maar ik heb die Yassin weleens zien voetballen, kan er wel wat van hoor. Zeker beter dan Kali. Veel betere handelingssnelheid

26-06-2012, 00:21

Citaat door marmita-lover:
Mulenga gaat niet weg... Hij zei ik blijf bij Utrecht.
Die gast heeft er vorig seizoen uitgelegen, hij wil zich bewijzen. Zijn laatste wedstrijd was die 6-4 overwinning tegen Ajax, was toch de beste man toen.

Maar ik heb die Yassin weleens zien voetballen, kan er wel wat van hoor. Zeker beter dan Kali. Veel betere handelingssnelheid
Ja. Bescheiden jongen ook, Masha'Allah. Hij wordt vaak als verdedigende middenvelder opgesteld maar hij zegt liever op tien te spelen. Ghair Incha'Allah, moge Allah hem doen slagen zowel hier als in het hiernamaals.

26-06-2012, 00:21
-------------------Mulenga------------Gerndt---------------------
Vd Gun---------------------Ayoub------------------------Duplan
---------------------------Martensson-----------------------------
Bulthuis------------Wuytens----Vd Hoorn--------Bovenberg
------------------------------Ruiter----------------------------------


Neemt gewoon plek over van Asare als hij weggaat
En dan alle assists op Mulenga en Gerndt die er samen 35 inprikken

26-06-2012, 00:31
Heeft hij ooit iets gezegd over zijn keuze tussen Marokko en nl

26-06-2012, 00:32

Citaat door Taarabt:
Heeft hij ooit iets gezegd over zijn keuze tussen Marokko en nl
Niet belangrijk

Dit gaat om Fc Utrecht niet om Marokko of Nederland

26-06-2012, 00:38

Citaat door marmita-lover:
Niet belangrijk

Dit gaat om Fc Utrecht niet om Marokko of Nederland
Het is gewoon een vraag bro, of jij het belangrijk vind of niet interesseert me niet.

Mocht iemand toch weten of hij ooit wat heeft gezegd over zijn keuze. Dan hoor ik het graag.

26-06-2012, 00:53

Citaat door Taarabt:
Het is gewoon een vraag bro, of jij het belangrijk vind of niet interesseert me niet.

Mocht iemand toch weten of hij ooit wat heeft gezegd over zijn keuze. Dan hoor ik het graag.
Ik zag hem vorig jaar op euro sport bij die wk van nederland onder 17 volgens mij dus hij speelt in de jeugd elftal voor NL.
Hopen in de toekomst dat die naar marokko komt

26-06-2012, 00:53



Citaat door PSVamzy.:
Precies.

26-06-2012, 01:03

Citaat door Taarabt:
Heeft hij ooit iets gezegd over zijn keuze tussen Marokko en nl
hij zegt me de laatste tijd dat hij voor marokko gaat kiezen. wat je in de media leest over zijn keuze is bullshit, zegt ie.

27-06-2012, 13:20