Bekijk volle/desktop versie : beste mannen HELP!!!



Pagina's : [1] 2 3

25-06-2012, 17:00

Citaat door misses.hadika:
Ik heb een verzoek aan alle mannen die altijd zo stoer praten over xxxxxx enzoo.

Ik ben verloofd en ga na de ramadan trouwen. Natuurlijk wil ik dat de huwelijksnacht geweldig gaat zijn en hier heb ik hulp nodig.

WAT VINDEN MANNEN ECHT LEKKER???
.

25-06-2012, 17:06


Citaat door misses.hadika:
Ik heb een verzoek aan alle mannen die altijd zo stoer praten over xxxxxx enzoo.

Ik ben verloofd en ga na de ramadan trouwen. Natuurlijk wil ik dat de huwelijksnacht geweldig gaat zijn en hier heb ik hulp nodig.

WAT VINDEN MANNEN ECHT LEKKER???
Verwacht op je huwelijksnacht geen goddelijke seks. Je zult aan elkaar moeten wennen.

25-06-2012, 17:13

Citaat door Yvess:
De ideale vrouw is een prinses in de keuken, een goede moeder voor de kinderen en een slet in bed.

25-06-2012, 17:20

Citaat door Cacaokopje:
De ideale vrouw is een prinses in de keuken, een goede moeder voor de kinderen en een slet in bed.
echt he
Ben nog niet zo geweldig in de keuken

25-06-2012, 17:24


Citaat door Yvess:
echt he
Ben nog niet zo geweldig in de keuken

Je kan werken aan je standjes in de keuken en daarna je "kook" techniek verbeteren

25-06-2012, 17:29

Citaat door Cacaokopje:
Je kan werken aan je standjes in de keuken en daarna je "kook" techniek verbeteren

Citaat:

.

25-06-2012, 17:41

Citaat door Yvess:
.

Dan kun je nu wel beginnen aan het slagroom kloppen.

25-06-2012, 17:44

Citaat door Yvess:
met zijns taafmixer?

uhuh.

25-06-2012, 17:47
Laat ik je een waarschuwing geven. Heel veel mannen verwachten schaamte bij een vrouw en willen geen perverse dingen. Wees dus geen 'slet', want niemand wil kinderen op aarde zetten met een slet als moeder.

Degene die jou vertelt dat hij een slet in bed wil moet je eens vragen wat hij doet aan het geloof. En of hij zou wensen dat een zwager hetzelfde zoekt in zijn zus. Alle posities zijn toegestaan, maar hou het bij het toegestane en overdrijf niet. Als je meer wilt weten over de details kun je getrouwde dames vragen om te weten hoe de nacht kan verlopen. Wat jouw man graag heeft kun je hem vragen, binnen het toegestane uiteraard. Hou altijd in gedachte dat je de vrouw bent die zijn kinderen gaat dragen, hij wil niet dat zijn kinderen opgroeien met vrouw die geen remmen heeft. Ook al doet hij je in eerste instantie anders denken.

25-06-2012, 17:47
valt het je ook op dat ts alle oude topics opsnort?

25-06-2012, 17:48

Citaat door Narrator:
Laat ik je een waarschuwing geven. Heel veel mannen verwachten schaamte bij een vrouw en willen geen perverse dingen. Wees dus geen 'slet', want niemand wil kinderen op aarde zetten met een slet als moeder.

Degene die jou vertelt dat hij een slet in bed wil moet je eens vragen wat hij doet aan het geloof. En of hij zou wensen dat een zwager hetzelfde zoekt in zijn zus. Alle posities zijn toegestaan, maar hou het bij het toegestane en overdrijf niet. Als je meer wilt weten over de details kun je getrouwde dames vragen om te weten hoe de nacht kan verlopen. Wat jouw man graag heeft kun je hem vragen, binnen het toegestane uiteraard. Hou altijd in gedachte dat je de vrouw bent die zijn kinderen gaat dragen, hij wil niet dat zijn kinderen opgroeien met vrouw die geen remmen heeft. Ook al doet hij je in eerste instantie anders denken.
Elke man wil dat zijn vrouw alle remmen los laat in bed..

25-06-2012, 17:49

Citaat door Yvess:
valt het je ook op dat ts alle oude topics opsnort?

uhuh. Ik dacht dat het weer droog was en niet nat

25-06-2012, 17:50


Citaat door Yvess:
Elke man wil dat zijn vrouw alle remmen los laat in bed..
Niet de eerste keer maar daarna zeker!

25-06-2012, 17:53

Citaat door Cacaokopje:
Niet de eerste keer maar daarna zeker!
eerste keer moet je vergeten, uit je leven wissen..
tenzij het geen pijn deed

25-06-2012, 18:14

Citaat door Yvess:
Elke man wil dat zijn vrouw alle remmen los laat in bed..
Ik weet niet wat voor mannen jij kent. Maar je verkondigt keiharde onzin.
Ik ben een jonge man en ik ken getrouwde mannen.

http://www.duakracht.nl/huwelijk-islam/huwelijksnacht-islam

Je wast jezelf, je bidt 2 rakaat en verricht smeekbedes.

Geslachtsgemeenschap in het huwelijk is op de juiste manier een goede daad:
Abu Dharr: de Profeet Muhammad, moge Allah hem zegenen en vrede geven, zei, “Jullie zullen zelfs wanneer jullie geslachtsgemeenschap met jullie vrouwen hebben de beloning voor sadaqa verdienen.” De sahaba zei, “Zullen we werkelijk beloond worden voor het tevredenstellen van onze fysieke verlangens?” Hij antwoordde, “Als jullie haram geslachtsgemeenschap hebben, zullen jullie een zonde begaan; zo ook, als je halal geslachtsgemeenschap hebt, zullen jullie beloond worden.” Imam an-Nawawi zei, “Deze hadith laat duidelijk zien dat toegestane daden daden van gehoorzaamheid worden als er een goede intentie achter is; geslachtsgemeenschap wordt een daad van aanbidding wanneer het vergezeld word door een van de volgende goede intenties; in vriendelijkheid jouw vrouw gezelschap houden, zoals Allah ta’ala heeft opgedragen; hopen om als resultaat van de geslachtsgemeenschap goed en rechtschapen nageslacht te hebben; jouw kuisheid en die van jouw vrouw bewaken; helpen om haram lustvolle blikken of gedachten te voorkomen, of haram geslachtsgemeenschap, en iedere andere goede intentie.

Shaytaan heeft het liefst dat je je overgeeft aan begeerten, want dan ben je een makkelijke prooi.

Het is niet goed gesteld met de gedachten van bepaalde dames op dit forum.

Pagina's : [1] 2 3