Bekijk volle/desktop versie : Taxichauffeur Marokko overleden tijdens vervoer toeristen



Pagina's : [1] 2

25-06-2012, 14:10
Een taxichauffeur is tussen Essaouira en Safi om het leven gekomen toen hij de macht over het stuur verloor en met hoge snelheid tegen een boom knalde.





Naast de dood van de chauffeur raakten twee Spaanse toeristen zwaargewond. Een van hen moest met spoed te helikopter naar het ziekenhuis Ibn Tofail in Marrakech gebracht worden. De situatie van de andere toerist is 'stabiel' maar de medische hulpdiensten hebben de toerist voor de zekerheid naar het Mohammed V ziekenhuis in Safi gebracht. Daar hebben hulpverleners van de afdeling traumatologie bijstand geboden.

Het ongeval was volgens de lokale autoriteiten te wijten aan te hard rijden waardoor de chauffeur de controle kwijtraakte.

25-06-2012, 15:19



Citaat door Redactie:
Een taxichauffeur is tussen Essaouira en Safi om het leven gekomen toen hij de macht over het stuur verloor en met hoge snelheid tegen een boom knalde.





Naast de dood van de chauffeur raakten twee Spaanse toeristen zwaargewond. Een van hen moest met spoed te helikopter naar het ziekenhuis Ibn Tofail in Marrakech gebracht worden. De situatie van de andere toerist is 'stabiel' maar de medische hulpdiensten hebben de toerist voor de zekerheid naar het Mohammed V ziekenhuis in Safi gebracht. Daar hebben hulpverleners van de afdeling traumatologie bijstand geboden.

Het ongeval was volgens de lokale autoriteiten te wijten aan te hard rijden waardoor de chauffeur de controle kwijtraakte.
Ik wil niet generaliseren, maar die taxi's daar moet je echt vermijden.

25-06-2012, 15:24
Ik zag het op het nieuws... inna lillahi wa inna ilayhi raji3oen.
En sterkte en beterschap voor de toeristen.

25-06-2012, 15:25

Citaat door JohnHoward:
ja hoor meteen een helikopter voor de oud kolonisator. wat als die vent geen reisverzekering heeft wie draait op voor de helikopter ziekenhuis kosten? toch niet de belastingbetaler? schandalig !!!


Een beetje ongepaste reactie dit... jammer.

25-06-2012, 15:28



Citaat door JohnHoward:
ja hoor meteen een helikopter voor de oud kolonisator. wat als die vent geen reisverzekering heeft wie draait op voor de helikopter ziekenhuis kosten? toch niet de belastingbetaler? schandalig !!!

dit was ook mijn gedachte wat er op kwam bij me, ik lees regelmatig het nieuws in marokko en dan lees je weer de zoveelste dodelijke ongeluk met zwaargewonden, alleen je hoort nooit dat er een helikopter erbij wordt gehaald voor die arme drommels, voor die verdomde Spanjaarden weer wel, alsof hun levens meer waard is dan van een marokkaan, bah

25-06-2012, 15:29

Citaat door truebeauty:
Een beetje ongepaste reactie dit... jammer.
hij slaat de spijker op zijn kop, het is van de zotte,

25-06-2012, 15:30

Citaat door deVerdeler:
Ik wil niet generaliseren, maar die taxi's daar moet je echt vermijden.
klopt, ze overschatten zich schromelijk heb ik gemerkt, alleen hoe moet je jezelf verplaatsen als je daar op vakantie gaat en geen auto hebt? Helaas moet het dan wel

25-06-2012, 21:22
Titel kan beter zijn spanjaarden zwaargewond tijdens dodenrit

25-06-2012, 21:34
Wonder dat de overige niet overleden zijn, aangezien ik nooit een gordel in een taxi heb gezien. Maar ja, is het je dag, dan is het je dag... Zo niet, dan komt die dag vast nog wel...

25-06-2012, 21:36

Citaat door berbersportief:
die mensen doen hun best toch
en komen die kanker hoeren hier op site ze3ma tof praten, ga dan naar hollywood kanker hoeren, en je kont geven voor een ritje, is zijn el makteb
verlopen viskut


Doe is wat minder schelden. Zou je ook zo tekeer gaan als je aan die ziekte zou lijden...?

25-06-2012, 21:40

Citaat door berbersportief:
denkende scheinheilige flikker


Zou jij eens moeten doen a tigsi

26-06-2012, 02:23
soubhannalah wat erg! ina lilah waina lirazieon



26-06-2012, 03:16


taxichauffeurs in Marokko zijn de engste gevallen ooit. Daar draait het allemaal om tijd en snel race om meer klanten op een dag te vervoeren. Echt afschuwelijk. Heb twee jaar terug ook zo een ernstige ongeluk gezien, onderweg richting naar huis. Alhoceima.


26-06-2012, 09:08
Nu ben ik al een tijdje niet in dat land geweest... maar rijden daar niet alle taxi's alsof ze het leven moe zijn. De truc daar is volgens mij extra betalen om langzamer te laten rijden.

26-06-2012, 14:30
jaah hij denkt ik rij ff snel dan gelijk andere rit erbij ewa dat krijg je ervan.


Pagina's : [1] 2