Bekijk volle/desktop versie : 2 Marokkanen uit Breda omgekomen op de E19 1 Marokkaan zwaar gewond!



Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 [8]

03-07-2012, 17:40
jewwisperer jij bent dus een van degenen die de kwaliteit van het forum verlaagt en waarover leden als rijmaran klagen

Laat dat

03-07-2012, 17:47



Citaat door Moker__Oujdi:
jewwisperer jij bent dus een van degenen die de kwaliteit van het forum verlaagt en waarover leden als rijmaran klagen

Laat dat
dikke zibinzijntagna ik ben juist die gene die zeikmaraan en zijn hatelijke soort aanpakt op dit forum middels een koekje van eigen deeg


wil je mij pesten moet je zelf er ook tegen kunnen

val je de islam aan val je mij persoonlijk aan

en is die rat niet meer dan een smerige kafir die hier de islam en de moslims komt bashen


geloof mij dat de kwaliteit van dit forum als een raket omhoog zal schieten als dit soort islamhaters hier niet meer komen bashen


leuk die zeikmasraan eerst moslims tegen hun scheen trappen en als ze dan terug trappen gaat ie jankend naar de meester om huillie huillie te doen

03-07-2012, 17:48

Citaat door contaconduire:
Natuurlijk hoor, dat belerende vingertje steeds maar in 1 richting duwen.
we weten waar jij het liefst jou vingertje in stop 6jr en jonger was het toch

04-07-2012, 01:06

Citaat door Sjeikie:
Het is niet omdat jou pa dat met je doet,dat ik dat ook doe. Neen hoor, zij die hardste roepen over pedofilie zijn de misbruikten.
Jij mag dat probleemloos zeggen, een niet-Marokkaan moet die onzin slikken, dat is een Marokkaanse mentaliteit soms?
Maar hoe dan ook, je hebt Eddy aan je kant.. soort zoekt soort.
jij bent vast een pedo.

18-07-2012, 22:50



Citaat door Simcha:
Soms zou je willen dat hun God wat rechtvaardiger was en andere in die auto had laten zitten.
bijvoorbeeld een paar genocide plegende terror joden ???

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 [8]