Bekijk volle/desktop versie : Dalal heeft mij wakker gemaakt...



Pagina's : [1] 2

24-06-2012, 11:24
Zoals jullie allen bij het zien van mijn nick rond dit tijdstip zullen denken (vzv jullie willen meegaan in deze eigendunk), hij is vroeg op, überhaupt voor een zondag. Dat klopt. Rond een uur of negen werd mijn kleine cinderella wakker en probeerde een cruesli-ontbijtje voor zichzelf te maken. Ze heeft denk ik een goeie 3 minuten voor het bed gestaan, voordat ze eindelijk wat moed bij elkaar had geraapt om me zachtjes aan te tikken. Ik was namelijk soort van wakker en hoorde haar kleine voetstapjes door het huis lopen. Anyway...ze maakte me wakker, omdat ze niet bij de melk kon.

Daarna hebben we samen ontbeten en zijn we even naar buiten gegaan om catch te spelen.

I feel like the greatest wèwè in the wurld.

24-06-2012, 11:33


Freaking cute. Me want a little cinderella too! Instead of that, i live with monsters in house. The ones who will shout at me, just to wake me up.

24-06-2012, 11:35

Citaat door Separate.:
Freaking cute. Me want a little cinderella too! Instead of that, i live with monsters in house. The ones who will shout at me, just to wake me up.
Oh deze kan er ook wel wat van Ze is alleen te lief om in de hoek te zetten

24-06-2012, 11:37

Citaat door Separate.:
Freaking cute. Me want a little cinderella too! Instead of that, i live with monsters in house. The ones who will shout at me, just to wake me up.
Believe me, als ze te lang en te vaak je slaap dwarsbomen wordt het niet meer leuk.
Mijn nichtje sliep vorig jaar 10 dagen bij mij in bed.
10 dagen was ik onderslaapt (ondervoed haha)

24-06-2012, 11:39



Citaat door Pi3rce:
Oh deze kan er ook wel wat van Ze is alleen te lief om in de hoek te zetten
Mijn nichtje krijgt sinds een halfjaar ook straf in de hoek als ze na 3 waarschuwingen nog niet luistert,
weet je wat die gek deed.
Ze was aan het spelen met dora (pop), maar dora wilde niet goed zitten (ze viel telkens om). Na heel wat gebrabbel in haar eigen taal (mijn nichtje), pakte ze dora op, liep naar de hoek en legde haar daar neer en keek heel afkeurend naar Dora.
5 seconden later, pakt ze dora op en knuffelt haar.

Slim kind, maa sha Allah

Hoe oud is je dochtertje?

24-06-2012, 11:40

Citaat door Woe7wer:
Mijn nichtje krijgt sinds een halfjaar ook straf in de hoek als ze na 3 waarschuwingen nog niet luistert,
weet je wat die gek deed.
Ze was aan het spelen met dora (pop), maar dora wilde niet goed zitten (ze viel telkens om). Na heel wat gebrabbel in haar eigen taal (mijn nichtje), pakte ze dora op, liep naar de hoek en legde haar daar neer en keek heel afkeurend naar Dora.
5 seconden later, pakt ze dora op en knuffelt haar.

Slim kind, maa sha Allah

Hoe oud is je dochtertje?
Hahaha wat adorabel.

4 jaartjes...ik ga denk ik echt emotioneel worden als ze na de zomer naar school gaat.

24-06-2012, 11:46

Citaat door Pi3rce:
Hahaha wat adorabel.

4 jaartjes...ik ga denk ik echt emotioneel worden als ze na de zomer naar school gaat.
Cute he.

Nee, als het goed is is je dochtertje al thuis als je van je werk komt, toch?
Of moet je het kind dan ophalen van de creche, waar is mams?

24-06-2012, 11:49

Citaat door Pi3rce:
Oh deze kan er ook wel wat van Ze is alleen te lief om in de hoek te zetten
Ahw. Het is je zusje, toch? Het is me niet gegund om van die vertroetelende, kleine zusjes/broertjes te hebben.

24-06-2012, 11:49

Citaat door Woe7wer:
Cute he.

Nee, als het goed is is je dochtertje al thuis als je van je werk komt, toch?
Of moet je het kind dan ophalen van de creche, waar is mams?
Ik werk thuis, dus kan haar altijd brengen en ophalen. Dus das wel chill.

Elders.

24-06-2012, 11:49

Citaat door Separate.:
Ahw. Het is je zusje, toch? Het is me niet gegund om van die vertroetelende, kleine zusjes/broertjes te hebben.
Nee haha daughter.

24-06-2012, 11:53

Citaat door Pi3rce:
Ik werk thuis, dus kan haar altijd brengen en ophalen. Dus das wel chill.

Elders.
Volledig gezag?

Oh, ja dan ga je haar wel om je heen missen inderdaad.
Als ik nu bij mijn zus ben en haar oudste dochtertje (2jr) is bij haar oma of tante. Dan mis ik gewoon de sfeer in huis bij mijn zus.
Maar ergens zal het ook wel wennen en zie je dat je meer aan je eigen werk toe komt.

24-06-2012, 11:55

Citaat door Woe7wer:
Volledig gezag?

Oh, ja dan ga je haar wel om je heen missen inderdaad.
Als ik nu bij mijn zus ben en haar oudste dochtertje (2jr) is bij haar oma of tante. Dan mis ik gewoon de sfeer in huis bij mijn zus.
Maar ergens zal het ook wel wennen en zie je dat je meer aan je eigen werk toe komt.
Laatste week van elke maand.

Ja, even 8 uurtjes pauze is ook wel lekker, anders kom ik idd niet aan mn werk

24-06-2012, 11:57



Citaat door Woe7wer:
Believe me, als ze te lang en te vaak je slaap dwarsbomen wordt het niet meer leuk.
Mijn nichtje sliep vorig jaar 10 dagen bij mij in bed.
10 dagen was ik onderslaapt (ondervoed haha)
Maar dat is toch leuk? Ze zijn zo klein en kwetsbaar. Met hen wil ik gewoon de hele nacht door blijven gieren en spelen. Staking om te slapen gewuun!

24-06-2012, 11:59

Citaat door Pi3rce:
Nee haha daughter.
Oh, een kleine versie van Pierce dus, haha.

24-06-2012, 11:59

Citaat door Pi3rce:
Laatste week van elke maand.

Ja, even 8 uurtjes pauze is ook wel lekker, anders kom ik idd niet aan mn werk
Reden voor dat je haar maar zo weinig ziet? Of is het genoeg voor jou?
Vooral als ze straks naar school gaat, zul je haar nog minder zien. Dit is voor jou een reden (indien je haar vaker wilt) om aan te geven dat je de omgangsregeling wilt veranderen, omdat je dochtertje nu naar school gaat, om 7/8 uur op bed ligt, zul je haar minder zien, dus wil je om de week omgang met haar.
(ik bemoei me met ander mans zaken he? excuses)

Pagina's : [1] 2