Bekijk volle/desktop versie : Ritme baby van 7 wkn??????? Sorry dat ik elke keer een nieuwe topic open!!



23-06-2012, 23:34
Hallo dames,

Mijn baby is nog steeds erg onrustig s'avonds. valt echt het vroegst 3 uur in slaap. overdag valt het wel mee gelukkig. Ik vraag me af of ik mijn baby nu al moet/kan leren wanneer ie moet slapen enz!!

Nu voed ik mijn baby op verzoek, ondanks dat er gezegd word om de drie uur, maar mijn moeder gevoel zegt gewoon doe op verzoek. Dat gaat elhamdullilah goed(naar mijn gevoel). baby slaapt het vroegst 3 uur in de nacht, dan word ie rond 5 uur wakker voed ik hem rond half 7 weer in slaap. daarna slaapt ie tot 8 uur soms 9 uur dat verschilt. En na de ochtendvoeding ga ik hem douchen daarna slaapt hij rond 10/11 uur weer 2 uurtjes.

s'middags nog een kleine dutje, eigenlijk verschilt dat wel eens. hoe moet ik het nu aanpakken, ik wil het zo graag leren allemaal ik stress er echt om. Wie kan mij zeggen hoe ik alles moet aanpakken, hoe hollanders het doen bevalt me niet echt? ik geef volledig borstvoeding. af en toe wil ik bijvoeden, zodat hij ook tegen kunstvoeding kan, maar hij pakt de fles maar niet en vind de voeding vreselijjjjjkkkkkkkkk vies!?

Wie wilt kan me helpen, ik moet het echt leren allemaal want na de vakantie ga ik beginnen met werken en dan moet ik wel weten hoe ik het moet aanpakken, dat hij een ritme opbouwt etc. ik denk dat ik wel duidelijk genoeg ben toch?

Dames nogmaals sorry dat ik steeds een ander topic open, maar ik heb echt ervaringen van anderen nodig

24-06-2012, 12:20



Citaat door bijnamama:
Hallo dames,

Mijn baby is nog steeds erg onrustig s'avonds. valt echt het vroegst 3 uur in slaap. overdag valt het wel mee gelukkig. Ik vraag me af of ik mijn baby nu al moet/kan leren wanneer ie moet slapen enz!!

Nu voed ik mijn baby op verzoek, ondanks dat er gezegd word om de drie uur, maar mijn moeder gevoel zegt gewoon doe op verzoek. Dat gaat elhamdullilah goed(naar mijn gevoel). baby slaapt het vroegst 3 uur in de nacht, dan word ie rond 5 uur wakker voed ik hem rond half 7 weer in slaap. daarna slaapt ie tot 8 uur soms 9 uur dat verschilt. En na de ochtendvoeding ga ik hem douchen daarna slaapt hij rond 10/11 uur weer 2 uurtjes.

s'middags nog een kleine dutje, eigenlijk verschilt dat wel eens. hoe moet ik het nu aanpakken, ik wil het zo graag leren allemaal ik stress er echt om. Wie kan mij zeggen hoe ik alles moet aanpakken, hoe hollanders het doen bevalt me niet echt? ik geef volledig borstvoeding. af en toe wil ik bijvoeden, zodat hij ook tegen kunstvoeding kan, maar hij pakt de fles maar niet en vind de voeding vreselijjjjjkkkkkkkkk vies!?

Wie wilt kan me helpen, ik moet het echt leren allemaal want na de vakantie ga ik beginnen met werken en dan moet ik wel weten hoe ik het moet aanpakken, dat hij een ritme opbouwt etc. ik denk dat ik wel duidelijk genoeg ben toch?

Dames nogmaals sorry dat ik steeds een ander topic open, maar ik heb echt ervaringen van anderen nodig
Hè k zou als k jou was niet druk om maken, m'n Kids sliepen pas vanaf 3 maanden s'nachts door en m'n Zoontje pas vanaf een jaar die kwam ook nog soms zelfs 2x om te drinken. Bij bv hebben ze gewoon gauw honger maar zie dat niet als een nadeel wees trots dat de bv lukt hamdl en geniet er gewoon van t is zo voorbij. Wat je kan doen als je kindje 4 maanden is kolven en beetje rijstebloem in flesje doen hopelijk slaapt die dan langer door. Wat je ook kan proberen om de baby bij je in bed te leggen en slaap je verder maar behalve als je daar goed gevoel bij hebt, k vond t ook altyd Zo eng maar zo sliep k gewoon door. Leg de baby hoog en liefst jij een eigen deken jou man ook een aparte want hij kan in z'n slaap de deken omhoog trekken en wij als moeders letten daar meer Op. Succes xx

24-06-2012, 12:28

Citaat door bijnamama:
Hallo dames,

Mijn baby is nog steeds erg onrustig s'avonds. valt echt het vroegst 3 uur in slaap. overdag valt het wel mee gelukkig. Ik vraag me af of ik mijn baby nu al moet/kan leren wanneer ie moet slapen enz!!

Nu voed ik mijn baby op verzoek, ondanks dat er gezegd word om de drie uur, maar mijn moeder gevoel zegt gewoon doe op verzoek. Dat gaat elhamdullilah goed(naar mijn gevoel). baby slaapt het vroegst 3 uur in de nacht, dan word ie rond 5 uur wakker voed ik hem rond half 7 weer in slaap. daarna slaapt ie tot 8 uur soms 9 uur dat verschilt. En na de ochtendvoeding ga ik hem douchen daarna slaapt hij rond 10/11 uur weer 2 uurtjes.

s'middags nog een kleine dutje, eigenlijk verschilt dat wel eens. hoe moet ik het nu aanpakken, ik wil het zo graag leren allemaal ik stress er echt om. Wie kan mij zeggen hoe ik alles moet aanpakken, hoe hollanders het doen bevalt me niet echt? ik geef volledig borstvoeding. af en toe wil ik bijvoeden, zodat hij ook tegen kunstvoeding kan, maar hij pakt de fles maar niet en vind de voeding vreselijjjjjkkkkkkkkk vies!?

Wie wilt kan me helpen, ik moet het echt leren allemaal want na de vakantie ga ik beginnen met werken en dan moet ik wel weten hoe ik het moet aanpakken, dat hij een ritme opbouwt etc. ik denk dat ik wel duidelijk genoeg ben toch?

Dames nogmaals sorry dat ik steeds een ander topic open, maar ik heb echt ervaringen van anderen nodig
Je baby is nog klein. Dat hij 's nachts wakker wordt om te eten is heel normaal. Na een paar maanden slaapt hij vanzelf de nachten door.
Wat ik wel zou doen is de gordijnen open laten (dat doe ik nog steeds) dan zal hij op een gegeven moment het verschil tussen dag en nacht herkennen.

24-06-2012, 13:07
Doe hem s'nachts in bad ipv van overdag. Door bad worden ze relax en rustig en vallen ze sneller en langer in slaap.
Een speentje kan ook wel helpen.