Bekijk volle/desktop versie : Wie gaat er ook vasten vanaf morgen??



Pagina's : [1] 2

23-06-2012, 21:34
Ik ga inshaAllah morgen beginnen tot er met donderdag en aanstaande zaterdag weer hervatten inshaAllah...!

(Maand shabaan)

23-06-2012, 21:39


Goed van jou!
Allah yetaqebel!

Ik kan helaas morgen niet beginnen, overstroming

23-06-2012, 21:41

Citaat door Maisammm:
Goed van jou!
Allah yetaqebel!

Ik kan helaas morgen niet beginnen, overstroming
vergeet niet je zwemvest aan te trekken:

23-06-2012, 21:42

Citaat door Maisammm:
Goed van jou!
Allah yetaqebel!

Ik kan helaas morgen niet beginnen, overstroming
Ameen 3okbar li koul muslimin....

Hoezo overstroming toch niet je riolering in het huis?

23-06-2012, 21:43



Citaat door sensitivewomen:
Ameen 3okbar li koul muslimin....

Hoezo overstroming toch niet je riolering in het huis?

23-06-2012, 21:44

Citaat door praktischeblut:
Heb ik iets gemist??

23-06-2012, 21:46

Citaat door sensitivewomen:
Heb ik iets gemist??
mij dacht ik:

23-06-2012, 21:57

Citaat door sensitivewomen:
Ik ga inshaAllah morgen beginnen tot er met donderdag en aanstaande zaterdag weer hervatten inshaAllah...!

(Maand shabaan)
SA3datk! Allah ita9abl. Ik moest nog 1dag inhalen en dit had ik maandag gedaan, ik heb t echt geweten. Ik ben er 2 dagen erg ziek van geweest. Ik had met magreb ook helemaal niks kunnen eten, misselijk duizelig hartkloppingen. Ik ben ook zwanger dus misschien komt t ook daardoor. Ik weet echt niet hoe ik t ga doen met de ramadan, moge Allah mij en alle anderen de kracht geven, ameen.

23-06-2012, 22:05

Citaat door praktischeblut:
vergeet niet je zwemvest aan te trekken:

Bedankt voor de tip! Ben goed voorbereid



Citaat door sensitivewomen:
Ameen 3okbar li koul muslimin....

Hoezo overstroming toch niet je riolering in het huis?

Nee nee lieve meid, bedoel de maandelijkse overstroming van de vrouw you know

23-06-2012, 22:12

Citaat door gewoonik82:
SA3datk! Allah ita9abl. Ik moest nog 1dag inhalen en dit had ik maandag gedaan, ik heb t echt geweten. Ik ben er 2 dagen erg ziek van geweest. Ik had met magreb ook helemaal niks kunnen eten, misselijk duizelig hartkloppingen. Ik ben ook zwanger dus misschien komt t ook daardoor. Ik weet echt niet hoe ik t ga doen met de ramadan, moge Allah mij en alle anderen de kracht geven, ameen.
Ameen...

Meid wat erg nou hoe ga je het doen met de ramadan als je ziek wordt Allahihfad van het vasten? InshaAllah zal Allah on kracht geven....Ik heb het eten ook erg afgebouwd afgelopen maanden..maar toch gaat het Allah 3alem zwaar worden vooral water is een probleem van mij..ik drink echt veel niet normaal...en mijn stoelgang is ook niet optimaal...en ben bang dat tijdens het vasten het erger wordt....Ik zou graag een tip van leden willen wat ik tegen deze probleem eventueel kan doen..

23-06-2012, 22:13

Citaat door Maisammm:
Bedankt voor de tip! Ben goed voorbereid



Nee nee lieve meid, bedoel de maandelijkse overstroming van de vrouw you know
Oh okè haha....nou zodra je weer fris bent kan je inshaAllah gaan vasten..het is hele belangerijke maand..

23-06-2012, 22:14

Citaat door sensitivewomen:
Ameen 3okbar li koul muslimin....

Hoezo overstroming toch niet je riolering in het huis?


[B]Ja overstroming in haar lichaam...oftewel rode loper.

Maar dan al zou ze een echte overstoming in haar huis hebben zie ik niet de reden om niet te vasten

Ik ga inchallah maandag beginnen.[/B]

23-06-2012, 22:18



Citaat door sensitivewomen:
Ameen...

Meid wat erg nou hoe ga je het doen met de ramadan als je ziek wordt Allahihfad van het vasten? InshaAllah zal Allah on kracht geven....Ik heb het eten ook erg afgebouwd afgelopen maanden..maar toch gaat het Allah 3alem zwaar worden vooral water is een probleem van mij..ik drink echt veel niet normaal...en mijn stoelgang is ook niet optimaal...en ben bang dat tijdens het vasten het erger wordt....Ik zou graag een tip van leden willen wat ik tegen deze probleem eventueel kan doen..
Ik weet echt niet hoe ik dat zal doen meid, ik ga het in ieder geval wel proberen, als ik weer dezelfde klachten krijg is t voor mij onmogelijk om te vasten. Maar inshallah zal t niet zo ver komen , inshallah zal ik de hele maand ramadan vasten

23-06-2012, 22:21

Citaat door sensitivewomen:
Ameen 3okbar li koul muslimin....

Hoezo overstroming toch niet je riolering in het huis?

23-06-2012, 22:24

Citaat door sensitivewomen:
Oh okè haha....nou zodra je weer fris bent kan je inshaAllah gaan vasten..het is hele belangerijke maand..


Insha Allah meid!
Veel succes!

Pagina's : [1] 2