Bekijk volle/desktop versie : Zusterdag 1 juli



Pagina's : [1] 2

22-06-2012, 23:13


24-06-2012, 21:51


zusterdag maar dan een man als spreker? waarom geen vrouw is toch voor vrouwen die dag.

25-06-2012, 00:21
Toneelstukje en anasheed??????? Wie heeft dit verzonnen?

25-06-2012, 00:23
SJonge jonge, klaag klaag klaag

mevrouw klaag graag

25-06-2012, 00:26


wat is dit nu precies precies precies????

25-06-2012, 00:28
Wat bedoel je precies precies precies?

25-06-2012, 00:30

Citaat door Um_Yahya:
Wat bedoel je precies precies precies?
ik bedoel precies precies op de lezing na want is begrijpelijk wat een lezing is zeg maar maar dat toneelstukje en die quiz ensheuw wat is dat precies en hoe is dit georganiseerd en door wie en waarom en waar wordt het gehouden zie een adres maar is dit een moskee buurthuis of wat??

en natuurlijk als laatste het is een zusterdag dus hoe wordt die lezing gegeven zit de man in een andere ruimte en heeft de ruimte met dames erin boxen ofsheuw???


dat precies precies precies

25-06-2012, 00:42

Citaat door nisrineke2:
ik bedoel precies precies op de lezing na want is begrijpelijk wat een lezing is zeg maar maar dat toneelstukje en die quiz ensheuw wat is dat precies en hoe is dit georganiseerd en door wie en waarom en waar wordt het gehouden zie een adres maar is dit een moskee buurthuis of wat??

en natuurlijk als laatste het is een zusterdag dus hoe wordt die lezing gegeven zit de man in een andere ruimte en heeft de ruimte met dames erin boxen ofsheuw???


dat precies precies precies
Kijk dat is wat duidelijker. Goede vragen

UIt mijn ervaring, zit je in een vrouwenruimte van de moskee. En hoor je door de boxen (soms met tv beeld) de lezing. Hier gaat t dus over akhlaaq van de zusters.
Nou dan kan het zo zijn dat ze zusters een toneelstukje hebben geoefend en die dan uitvoeren in de vrouwen ruimte. En anasheed dan zijn het gewoon zusters die gaan zingen.
De rest moet je maar van de TS horen.

25-06-2012, 19:36

Citaat door Elhamdoelilaah:
Toneelstukje en anasheed??????? Wie heeft dit verzonnen?
Het zijn kleine meiden die een toneelstukje gaan spelen en daarna een nasheed zingen. Verder doet het er niet toe wie dat heeft verzonnen.

26-06-2012, 15:45

Citaat door Um_Yahya:
Kijk dat is wat duidelijker. Goede vragen

UIt mijn ervaring, zit je in een vrouwenruimte van de moskee. En hoor je door de boxen (soms met tv beeld) de lezing. Hier gaat t dus over akhlaaq van de zusters.
Nou dan kan het zo zijn dat ze zusters een toneelstukje hebben geoefend en die dan uitvoeren in de vrouwen ruimte. En anasheed dan zijn het gewoon zusters die gaan zingen.
De rest moet je maar van de TS horen.
meen je deze tvbeeld k denk dat ik blij ben dat ik de moskee al sinds jaar en dag niet meer bezoek dubbel

26-06-2012, 15:56

Citaat door nisrineke2:
meen je deze tvbeeld k denk dat ik blij ben dat ik de moskee al sinds jaar en dag niet meer bezoek dubbel

wat een idiote reactie, net zoals meerdere van jouw reacties

26-06-2012, 15:58
wie erheen wil is welkom, wie wil klagen houdt zijn mond maar.
Zijn er eindelijk zusters die het leuk en leerzaam willen maken voor andere zusters, krijgen we zulke domme reacties te horen..

26-06-2012, 15:58



Citaat door Accessoires:

wat een idiote reactie, net zoals meerdere van jouw reacties
wat jij idioot vindt zal de geschiedenisboeken niet vullen dussss NIET belangrijk

26-06-2012, 15:59

Citaat door nisrineke2:
wat jij idioot vindt zal de geschiedenisboeken niet vullen dussss NIET belangrijk
nee, jouw reacties wel dan

26-06-2012, 16:03

Citaat door Accessoires:
nee, jouw reacties wel dan
ga jij nu maar je dag vullen met je duizend en 1 accounts en mijn reacties zijn jouw probleem niet je bent niet belangrijk...



Pagina's : [1] 2