Bekijk volle/desktop versie : gepeste vrouw krijgt half miljoen



22-06-2012, 22:22
NEW YORK - Amerikanen doneren massaal geld om Karen Klein (68) een hart onder de riem te steken. De Amerikaanse vrouw werd een internethit door een gefilmde scheldpartij. Ze begeleidde een schoolbus en werd daar door de leerlingen minutenlang beledigd. Vrijdag was al 537.000 dollar binnengekomen, omgerekend 470.000 euro.

De inzamelingsactie was gestart op de website Indiegogo.com. De initiatiefnemers hoopten op 5000 dollar voor „de vakantie van haar leven”, maar het bedrag ligt nu al 100 keer zo hoog.
Het filmpje waarop Klein wordt getreiterd, was dinsdag op videowebsite YouTube gezet. Kinderen van 12 en 13 jaar oud maken haar minutenlang uit voor 'vetzak' en 'bitch'. Een van de kinderen vraagt hoeveel haar tas kost „want ik wil weten hoe arm je bent”.

Karen Klein (68) dacht een rustig ritje in de bus te kunnen maken. Maar dat liep anders toen een paar asociale rotjochies dezelfde kant op moesten. De groep begon haar te stangen en uit te dagen. Een van de jongens claimde te weten wat het adres van de vrouw was. Daarbij vermeldde hij langs te willen komen om seksuele handelingen te verrichten en haar te bestelen. Een ander zei: "Je bent zo dik."
Een derde scholier maakte de pijnlijkste opmerking. Hij vertelde Klein dat ze waarschijnlijk geen familie had omdat ze allemaal zelfmoord hebben gepleegd. "Ze wilden niet in je buurt zijn." Die zin moet de oude dame recht in het hart hebben geraakt; Kleins oudste zoon maakte 10 jaar geleden een einde aan zijn leven.
De oude dame breekt wanneer een van de jongens haar begint te slaan met een boek. Ze barst in tranen uit. Klein, die werkt als monitor op de schoolbus in Greece, zegt op een gegeven moment tegen haar belagers: "Ik ben ook een mens met gevoelens. Ik zou niet zo behandeld moeten worden."

Filmpje:

http://www.telegraaf.nl/buitenland/12410640/__Half_miljoen_voor_gepeste_oma__.html

Arme vrouw

22-06-2012, 22:48


ik zag het net op tv idd

22-06-2012, 22:48
please pest mij en neem het op!

22-06-2012, 22:57

Citaat door sjamsoe:
please pest mij en neem het op!
hahah, dat zei ik net ook tegen mijn man; dit gaat vast een trend worden op youtube; zielige mensen die geld gedoneerd moeten krijgen.

22-06-2012, 23:12



Citaat door Amira_1986:
ik zag het net op tv idd

JA, verschrikkelijk. Vervolgens werd ze ook nog is belaagd door een jochie die er met een boek begon te slaan. Het moet niet gekker worden

Citaat door sjamsoe:
please pest mij en neem het op!
Dat dacht ik ook

23-06-2012, 00:27
Maar waarom hebben ze geld voor haar verzameld? Omdat ze arm is of?

23-06-2012, 00:39
Geduld loont.

23-06-2012, 01:05

Citaat door Xaviera:
Geduld loont.
Letterlijk

23-06-2012, 01:09

Citaat door .CoCo.:
Maar waarom hebben ze geld voor haar verzameld? Omdat ze arm is of?

De initiatiefnemers hoopten op 5000 dollar voor „de vakantie van haar leven.

Citaat door Xaviera:
Geduld loont.
Zij is het levende bewijs er van.

23-06-2012, 01:29
Ah meskiena, woorden kunnen echt zo fel als een mes steken.

23-06-2012, 02:24
ik gun het haar van harte, ze zat alleen maar te kijken en bleef zo rustig

ik had die kids er allemaal uitgegooid tfoee

23-06-2012, 02:48
Sukkels
Meskiena ze bleed idd. zo rustig, en toch maar die steken opvangen,

23-06-2012, 02:55


zo lelijk en dik is zij niet 70% van de Nederlandsebevolking lijkt op haar ze is normaal

23-06-2012, 18:38

Citaat door girlmagreb:
Sukkels
Meskiena ze bleed idd. zo rustig, en toch maar die steken opvangen,


Ja, precies ik kreeg al woedeaanvallen toen ik het filmpje zag.

Citaat door Username01:
zo lelijk en dik is zij niet 70% van de Nederlandsebevolking lijkt op haar ze is normaal


Citaat door 2011mama:
meskiena
Die sukkeltjes moeten gwn een heropvoeding krijgen. Belachelijk als je in staat bent om iemand op zo een manier pijn te doen.

23-06-2012, 18:39

Citaat door AbouRfissa:
ik gun het haar van harte, ze zat alleen maar te kijken en bleef zo rustig

ik had die kids er allemaal uitgegooid tfoee
Ja, maar ze kan weinig doen tegen zoveel kids te gelijk. Agh zoals een andere lid al zei geduld loont. Ze kreeg er wel een half miljoen voor terug