Bekijk volle/desktop versie : Vakantieplannen



Pagina's : [1] 2

22-06-2012, 17:03
Wat zijn de plannen voor de zomervakantie? Ik lees hier op 't forum al dat veel mensen deze dagen vertrekkenxik zal jullie missen!!x, had niet eens door dat op bepaalde plekken in Nederland al vakantie was.

We zullen hier gaan bijhouden wie wanneer vertrekt, leuk idee he.

So shoot!

22-06-2012, 17:06


Als ik ga is dat InshAllaah over twee weken,op een donderdag! Ik ga jouw ook missen

22-06-2012, 17:07
Naar Marokko gaan.., hoe kunnen mensen dit vakantie noemen?

22-06-2012, 17:11

Citaat door is_lam:
Als ik ga is dat InshAllaah over twee weken,op een donderdag! Ik ga jouw ook missen


Dat is al bijna! Leuk, naar Marokko? Hoelang blijf je weg en ga je daar Ramadan houden?

Citaat door alucardd:
Naar Marokko gaan.., hoe kunnen mensen dit vakantie noemen?
Ik had 't over vakantieplannen, kan overal zijn.
Maar ik vind Marokko wel echt leuk om te bezoeken, verlang ieder jaar naar de vakantie. Heb nog niet echt een ander ver land bezocht, maar zou alsnog al is 't maar voor 2 weken even naar Marokko willen.

Niet zo negatief alucard Ga je weer naar Thailand?;o

22-06-2012, 17:16



Citaat door crazygirl8291:
Dat is al bijna! Leuk, naar Marokko? Hoelang blijf je weg en ga je daar Ramadan houden?


Ik had 't over vakantieplannen, kan overal zijn.
Maar ik vind Marokko wel echt leuk om te bezoeken, verlang ieder jaar naar de vakantie. Heb nog niet echt een ander ver land bezocht, maar zou alsnog al is 't maar voor 2 weken even naar Marokko willen.

Niet zo negatief alucard Ga je weer naar Thailand?;o
Marokko is een kutland, rust is daar ver te zoeken

Geen idee waar ik heenga en of ik ergens heenga, maar mocht ik gaan dan wordt het een leuk land, maybe Thailand again

22-06-2012, 17:20

Citaat door alucardd:
Marokko is een kutland, rust is daar ver te zoeken

Geen idee waar ik heenga en of ik ergens heenga, maar mocht ik gaan dan wordt het een leuk land, maybe Thailand again
Zelfs 't onrustige, de drukte hoort bij Marokko Ik kom op bepaalde plekken heerlijk tot rust iig.

Leuk, enig idee wanneer of zie je 't wel?

22-06-2012, 17:23

Citaat door crazygirl8291:
Zelfs 't onrustige, de drukte hoort bij Marokko Ik kom op bepaalde plekken heerlijk tot rust iig.

Leuk, enig idee wanneer of zie je 't wel?
Waar? Zelfs in de bergen lopen die berggeiten je te rellen, walou rust, nergens!

Ik heb echt nog geen idee

22-06-2012, 17:26

Citaat door alucardd:
Waar? Zelfs in de bergen lopen die berggeiten je te rellen, walou rust, nergens!

Ik heb echt nog geen idee
Jawel, in de bergen waar m'n ouders vandaan komen kan ik heerlijk tot rust komen. In de tuin zonnen met een goed boek, dat is een deel van m'n vakantie. Niks berggeiten, die zie ik alleen als ik ergens naartoe reis. Dus niet zo negatief, anders neem ik je mee om je Marokko eens te laten zien;o

Saai hoor

22-06-2012, 17:27

Citaat door crazygirl8291:
Jawel, in de bergen waar m'n ouders vandaan komen kan ik heerlijk tot rust komen. In de tuin zonnen met een goed boek, dat is een deel van m'n vakantie. Niks berggeiten, die zie ik alleen als ik ergens naartoe reis. Dus niet zo negatief, anders neem ik je mee om je Marokko eens te laten zien;o

Saai hoor
Je probeert me gewoon te strikken, mij meenemen en dan moet ik wel met je trouwen.., sneaky hoor

22-06-2012, 17:31

Citaat door alucardd:
Je probeert me gewoon te strikken, mij meenemen en dan moet ik wel met je trouwen.., sneaky hoor
!
Ik mag toch wel een beetje reclame maken voor m'n land?;o

22-06-2012, 17:36

Citaat door crazygirl8291:
!
Ik mag toch wel een beetje reclame maken voor m'n land?;o
Ik ben er te vaak geweest, mij hoef je echt niks over dat kutland te vertellen hoor

Vooralsnog vertrouw ik het niet, ik houd mij bij mijn eerdere standpunt, jij wil mij strikken, punt

22-06-2012, 17:44
Nederland voor de derde keer op rij
Maar ik ga denk ik voor volgende kerstvakantie iets fantastisch doen dus nu gaan sparen In Sha Allah.

22-06-2012, 17:48


Ik blijf gewoon in kikkerland. Poor me.

22-06-2012, 17:51

Citaat door alucardd:
Ik ben er te vaak geweest, mij hoef je echt niks over dat kutland te vertellen hoor

Vooralsnog vertrouw ik het niet, ik houd mij bij mijn eerdere standpunt, jij wil mij strikken, punt


Ik vind je gelijk minder aardig
Wat jij wilt

Citaat door _Chapina:
Nederland voor de derde keer op rij
Maar ik ga denk ik voor volgende kerstvakantie iets fantastisch doen dus nu gaan sparen In Sha Allah.


Je kan je daar dan iig op verheugen incha Allah. Hoop dat 't weer hier een beetje zal meewerken.

Citaat door Nymphadora:
Ik blijf gewoon in kikkerland. Poor me.
Erg jammer ja. Maar ook voor jou hoop ik dat 't weer wat lekkerder zal zijn dan nu;o

22-06-2012, 17:53
Ik blijf in Nederland en vind het wel relax. Dan heb ik een rustige vakantie.

Pagina's : [1] 2