Bekijk volle/desktop versie : Na hoe lange tijd ben je getrouwd met je partner !!!



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

22-06-2012, 16:14
Beste dames en heren,

Graag zou ik willen weten na hoe lange tijd je met je partner bent gaan trouwen.
Ik hoor van sommige meiden dat ze jaren met hun vriend of vriendin zijn gegaan voor ze zijn gaan trouwen.

En van sommige dat ze naar al een paar weken verloofd waren.
Hoe moet je aan een jongen aangeven dat je niet aan een relatie denkt.

Maar dat je gewoon serieus wilt trouwen, en hoeveel tijd moet ik hem geven???
Ik hoop dat jullie mijn kunnen helpen!!

Alvast bedank

22-06-2012, 16:24


6 maandjes...

22-06-2012, 16:26
het laatste wat je moet doen is hem gaan smeken met je te trouwen.. dat moet zijn initiatief zijn, ipv hopeloos over te komen..
na 6 maandjes vroeg hij mij ten huwelijk, ik was verrast.. had zelf nooit geen woord erover gerept.. we hadden wel altijd gesprekken over toekomst, kids, romantisch leven..

wat is getrouwd zijn toch heerlijk.. hmdlah

22-06-2012, 16:30

Citaat door Msemna:
het laatste wat je moet doen is hem gaan smeken met je te trouwen.. dat moet zijn initiatief zijn, ipv hopeloos over te komen..
na 6 maandjes vroeg hij mij ten huwelijk, ik was verrast.. had zelf nooit geen woord erover gerept.. we hadden wel altijd gesprekken over toekomst, kids, romantisch leven..

wat is getrouwd zijn toch heerlijk.. hmdlah
Wie probeer je te overtuigen, jezelf?

22-06-2012, 16:31


Dank je wel voor je reactie,
En allah kemoel koem bigier..



Citaat door Msemna:
het laatste wat je moet doen is hem gaan smeken met je te trouwen.. dat moet zijn initiatief zijn, ipv hopeloos over te komen..
na 6 maandjes vroeg hij mij ten huwelijk, ik was verrast.. had zelf nooit geen woord erover gerept.. we hadden wel altijd gesprekken over toekomst, kids, romantisch leven..

wat is getrouwd zijn toch heerlijk.. hmdlah

22-06-2012, 16:32

Citaat door bloem74:
Dank je wel voor je reactie,
En allah kemoel koem bigier..
ameen schat.. ben nu bijna jaartje getrouwd,, heerlijk...

jij ook he allah ikemel belgair.. ben je al verlooft ?

22-06-2012, 16:33

Citaat door 3rossaTetouania:
1 week.
dus uitgehuwelijkt?

22-06-2012, 16:38
Nee ik ben nog niet verloofd, Heb wel een helle leuke jongen leren kennen sinds 6 weken.
En het klikt enorm met hem. We praten veel over de toekomst en hij wilt ook graag touwen.

Alleen mijn probleem is dat mijn moeder een paar maanden geleden overleden is Allah Rahma.
Waardoor ik nu niet wil of kan trouwen.

Ik ga volgende week naar Marokko voor 4 weken ins allah,
En was van plan om daarna met hem hem te praten over mijn hand te komen vragen.
Of is dat te snel??



Citaat door Msemna:
ameen schat.. ben nu bijna jaartje getrouwd,, heerlijk...

jij ook he allah ikemel belgair.. ben je al verlooft ?

22-06-2012, 16:39

Citaat door nadia2007:
Ik ben uitgehuwelijkt..
aan je neef... ach ja er moet toch iemand die hand van je eens vragen..

22-06-2012, 16:39

Citaat door Msemna:
dus uitgehuwelijkt?

Nee, ik heb hem gesmeekt mijn hand te komen vragen, daarom na 1 week al.

22-06-2012, 16:40

Citaat door 3rossaTetouania:
Nee, ik heb hem gesmeekt mijn hand te komen vragen, daarom na 1 week al.
Ze denkt alleen zij heeft het getroffen

22-06-2012, 16:42

Citaat door bloem74:
Nee ik ben nog niet verloofd, Heb wel een helle leuke jongen leren kennen sinds 6 weken.
En het klikt enorm met hem. We praten veel over de toekomst en hij wilt ook graag touwen.

Alleen mijn probleem is dat mijn moeder een paar maanden geleden overleden is Allah Rahma.
Waardoor ik nu niet wil of kan trouwen.

Ik ga volgende week naar Marokko voor 4 weken ins allah,
En was van plan om daarna met hem hem te praten over mijn hand te komen vragen.
Of is dat te snel??
o lieverd toch, MOGE ALLAH SWT jouw moeder haar graf verruimen en haar plek schenken in de hoogste hemel der hemelen .. ameeeen

nee is niet te snel schat.. beter halal houden en Allah swt tevreden stellen dan haram praktijken en hem als vriendje houden ..
vertrouw allah swt en allah ikemelek belghair..

maar kijk eerst wel naar zijn deen, aglaak, hoe is hij met zijn ouders, werkt ie , heeft ie een huis..

22-06-2012, 16:43



Citaat door 3rossaTetouania:
Nee, ik heb hem gesmeekt mijn hand te komen vragen, daarom na 1 week al.
mahs aALLAH, in jouw geval was het wel rechtvaardig gezien je het niet van je schoonheid kan hebben.. goed gedaan

22-06-2012, 16:43
Jaar, jaar verloofd, dan getrouwd.

22-06-2012, 16:44

Citaat door Msemna:
mahs aALLAH, in jouw geval was het wel rechtvaardig gezien je het niet van je schoonheid kan hebben.. goed gedaan

Inderdaad! Ik kus elke dag de grond waarop mijn man loopt, ik ben hem zo dankbaar want wie wil mij nou?!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8