Bekijk volle/desktop versie : Amsterdammers!



Pagina's : [1] 2

22-06-2012, 14:13
Hoi jongens!

Zouden jullie misschien een enquete voor mij kunnen invullen? Het gaat over Marokkaanse muziek en identiteit en het duurt maar 5 minuten.

Jullie zouden me heel blij maken!

http://www.thesistools.com/web/?id=283889

Alvast super bedankt!

22-06-2012, 14:16


Waarom alleen Amsterdammers??

22-06-2012, 14:20
Dat is om uitspraak te kunnen doen naar de gehele populatie Marokkanen in Amsterdam. Als je dat zou willen voor alle Marokkanen in Nederland, dan zou je ipv 100 ingevulde enquetes, iets van 15000 ofzo moeten hebben en dat lukt nooit in een week

Kom jijzelf niet uit Amsterdam?

22-06-2012, 14:30
Ik kom uit De pijp maar ik voel me nu gediscrimineerd dus ik pas.

Veel succes,

22-06-2012, 14:45


In andere topic al gezegd: muziek heeft totaal geen invloed op de identiteit

Beetje zinloos om dat te onderzoeken

22-06-2012, 14:46

Citaat door SimSima:
Ik kom uit De pijp maar ik voel me nu gediscrimineerd dus ik pas.

Veel succes,


Dat had ik ook gezegd.

22-06-2012, 14:47

Citaat door SimSima:
Ik kom uit De pijp maar ik voel me nu gediscrimineerd dus ik pas.

Veel succes,


Hoe kun je je op die manier gediscrimineerd voelen? Of bedoel je positieve discriminatie? Daarin heb je wel gelijk, dat blijft immers discriminatie yek.

Ik zou het wel op prijs stellen als je hem zou invullen, maar als je daar geen tijd en zin voor hebt, dan hoef je dat hiervoor ook niet te maken. Het leven is soms niet alleen maneschijn en rozegeur helaas


Citaat door Tunes27:
globi en stinkie en horkie allemaal in tranen nu..
worden ze er weer opgewezen dat ze geen marokkanen zijn
Hahaha, als ze uit Amsterdam komen hebben ze toch een 50% mee

22-06-2012, 14:48
Mijn favoriete Marokkaanse zanger is Peter Beense ..

22-06-2012, 14:50

Citaat door Moker__Oujdi:
In andere topic al gezegd: muziek heeft totaal geen invloed op de identiteit

Beetje zinloos om dat te onderzoeken


Heb je dat ooit onderzocht dan? Wat heeft volgens jou wel invloed op identiteit? Vaak ben je daar onbewust niet mee bezig.

Ikzelf heb wel als ik naar muziek uit Marokko luister dat het wel een bepaald gevoel bij me oproept. Bijvoorbeeld muziek in de auto op weg naar Marokko, dan voel je je op de een of andere manier verbonden met het land en de mensen. Hahaha, vooral met de mensen die zo te lijden hebben onderweg

Goed, identiteit verschilt per individu en per situatie, maar hoe het precies zit met Marokkanen in nl is nooit onderzocht. Vandaar dit onderzoek.

22-06-2012, 14:52

Citaat door pseu:
Mijn favoriete Marokkaanse zanger is Peter Beense ..
Peter Beense, die zal ik moeten googlen

Maar dat is ook geen probleem

22-06-2012, 14:52
Ingevuld :d

22-06-2012, 14:54

Citaat door Cloudette:
Hoe kun je je op die manier gediscrimineerd voelen? Of bedoel je positieve discriminatie? Daarin heb je wel gelijk, dat blijft immers discriminatie yek.

Ik zou het wel op prijs stellen als je hem zou invullen, maar als je daar geen tijd en zin voor hebt, dan hoef je dat hiervoor ook niet te maken. Het leven is soms niet alleen maneschijn en rozegeur helaas



Hahaha, als ze uit Amsterdam komen hebben ze toch een 50% mee
Positief ,negatief, luister dame discriminatie is discriminatie ,dus dit ga jij niet goed praten.

Als ik een Gratis cd'tje krijg doe ik mee!
Hebben we een deal?

22-06-2012, 14:57



Citaat door Mtiouia020:
Ingevuld :d


Super bedankt


Citaat door SimSima:
Positief ,negatief, luister dame discriminatie is discriminatie ,dus dit ga jij niet goed praten.

Als ik een Gratis cd'tje krijg doe ik mee!
Hebben we een deal?
Heeft niks met discriminatie te maken, gewoon met een manier van onderzoeken en een beetje gemakszucht

Errrrrrrrrm, ik ben een arme student. Wat vind je van een youtubelinkje?

22-06-2012, 14:58

Citaat door Cloudette:
Peter Beense, die zal ik moeten googlen

Maar dat is ook geen probleem
Neem mij vooral niet serieus.

[video=youtube;ht4LXbolZgM]http://www.youtube.com/watch?v=ht4LXbolZgM[/video]

Dit is Peter Beense, een Amsterdamse tokkie ..

Sma7 lia

22-06-2012, 14:59

Citaat door Cloudette:
Heb je dat ooit onderzocht dan? Wat heeft volgens jou wel invloed op identiteit? Vaak ben je daar onbewust niet mee bezig.

Ikzelf heb wel als ik naar muziek uit Marokko luister dat het wel een bepaald gevoel bij me oproept. Bijvoorbeeld muziek in de auto op weg naar Marokko, dan voel je je op de een of andere manier verbonden met het land en de mensen. Hahaha, vooral met de mensen die zo te lijden hebben onderweg

Goed, identiteit verschilt per individu en per situatie, maar hoe het precies zit met Marokkanen in nl is nooit onderzocht. Vandaar dit onderzoek.
Waarom plaats je dit voor Dwight Breinberg? Krijg je geld?

Voor de rest is het vooral vervelend dat er weer onderzoek gedaan moet worden naar Nederlandse Marokkanen. Vooral identiteit is een gevoelig politiek onderwerp.
Hou daar gewoon een keer mee op het is onderhand wel genoeg geweest.

Pagina's : [1] 2