Bekijk volle/desktop versie : Allah Ysmahalna Mien Walidien



22-06-2012, 13:16
Ik ben al uren in een jankbui. Ik heb zware koorts, kan niet doorslikken, ook nog eens mijn periode en mis mis mis mijn moeder zo erg.

Mijn pa die dan kamer binnen zou komen om mijn hoofd te aaien en te vragen a benti wil je wat hebben. Hij is een spaarzame man maar als je ziek bent dan bracht hij fruit sapjes etc.

Mijn ma die vaak langs komt om te kijken hoe het gaat. Paracetamol gaf ze dan en even bij me zitten.


En nu? Nu zit ik in mijn eentje, niemand die me de aandacht geeft zoals mijn ouders.

Allah Yasmahalna Mien Walidien.

22-06-2012, 13:20


salaam zustertje van me , allah yashefiek dit is een mooie gunst dat je de waarde van je ouders inziet.takberr 3x.moge allah je allah je ouders belonen op de werelden in het hiernamaals.ameen 3x.

22-06-2012, 13:23
Ach meisje toch Allah ishafiek en moge allah soebhana wata3ala jouw snel beter maken inshallah yarabee Ameen!

22-06-2012, 14:59
Allah ie shafie meid

22-06-2012, 15:04


Allahie Shafiek

22-06-2012, 15:07
Shafaaki Allaah. Insha Allaah heb je nu je man die voor je zal zorgen, weliswaar niet als je ouders maar ja de onvoorwaardelijke liefde van je ouders is er 1 die zijn gelijke niet kent.

22-06-2012, 15:08
Allaahoemme ameen op je dua overigens

22-06-2012, 15:11
Ah als je ziek bent ben je echt zwak en kwetsbaar en je hebt je periode ook nog is. Je verlangt naar die aandacht en liefde. En er is inderdaad niemand op deze aardbol die je dat geven kan dan je moeder en vader.

Beterschap!

22-06-2012, 15:15
La bas, tahoeroen insha Allah. Amin op jou doe3a, we onderschatten de waarde van onze ouders zeker.

Maar wij geven je hier wel een beetje vervangende aandacht, don't be sad. [F]

22-06-2012, 15:17
Insha Allah zul je je ouders nog vaak kunnen zien en zullen zij zich over jou kunnen bemoederen/bevaderen.

Sommige mensen hebben geen ouders meer in dit leven, dus prijs jezelf gelukkig en onderhoud de banden met je ouders nauw, en je zult nog vele gelukkige momenten met jouw ouders beleven insha Allah, ook al ben je vandaag even alleen, en dan zijn wij er voor het vertroetelende gezelschap. (haha).

22-06-2012, 15:25
Hier heb je een warme kruik:



Een lepel honing voor jouw zere keel:



En een warm glas na3na3thee:



En het belangrijkste, jouw medicijn insha Allah:


Citaat:
Plaats je hand op de plek waar je pijn hebt.

Eerst zeg je drie keer:
أَعُوذُ بِاللهَ ِوَ قُدْرَتِهِ مِنْ شَرِّ مَا أَجِدُ وَ أُحَاذِرُ

Nou, als je nog iets nodig hebt, dan horen we het wel he. xBig Dokterssmilex

22-06-2012, 15:28
Ik begrijp je volkomen,niks overtreft de onvoorwaardelijke liefde van onze ouders Allahi smahlina mnhoum!;(

22-06-2012, 15:46


wat een verwend nest zeg, en dit moet een getrouwde vrouw voorstellen? raap je op en ga schoonmaken, vroeger bevielen ze in de cactus struiken van hun babys en jij komt hier met je koortsje aanniezen..

baz!