Bekijk volle/desktop versie : Geert Wilders: 'We zijn in oorlog'



Pagina's : [1] 2 3 4

06-12-2004, 18:33
Geert Wilders: 'We zijn in oorlog'.

Onafhankelijk Kamerlid Geert Wilders stelt dat Nederland in oorlog is. Dat zegt hij in een paginagroot interview met dagblad Metro vandaag. Volgens hem hebben moslimfundementalisten geprofiteerd van de 'theedrinkcultuur' in Nederland. De enige manier om het probleem aan te pakken is een keihard optreden van de overheid.


Geert Wilders

Op basis van artikel 103 van de grondwet wil Wilders het mogelijk maken om de groep van 150 moslimfundementalisten preventief op te laten pakken. In dat artikel staat dat de minister in Nederland een 'uitzonderingstoestand' kan uitroepen. Via deze weg kan de groep wel gearresteerd worden. Wilders: "Ik vind het geen zware maatregel voor de situatie waar we nu in zitten en ik denk dat we dit gisteren al hadden moeten doen."

Volgens Wilders is het volstrekt belachelijk dat de 150 potentiële terroristen nog vrij rond lopen in Nederland. Daarover zegt het Kamerlid: "Dit zijn radicale moslims die ervoor kiezen om de rechtstaat omver te gooien met geweld. De AIVD weet wie ze zijn en volgt ze. Ik vind dat ze preventief moeten worden opgepakt om de Nederlandse gezinnen te beschermen. Oppakken, strippen van hun Nederlandse nationaliteit waar mogelijk en dan uitzetten."

Met name bij jonge moslims in Nederland veroorzaken de verkondigingen van Wilders veel opschudding. Ze maken zich zorgen over het huidige klimaat dat momenteel in het land heerst. Volgens Wilders kunnen de moslims niet alleen zichzelf, maar ook de Nederlandse samenleving helpen. "Het gros van de moslims is gematigd, maar je hoort ze zo weinig. Het kritisch vermogen binnen de groep moet sterker worden. Laat horen dat de radicale islam niet deugt."

06-12-2004, 19:09


Wat is de bron?

06-12-2004, 19:22
Veel extreme militante moslims zijn in oorlog met het westen, en dit is gewoon het antwoord van Wilders daarop, niks vreemd aan volgens mij!

06-12-2004, 19:46

Citaat door Tim76:
Veel extreme militante moslims zijn in oorlog met het westen, en dit is gewoon het antwoord van Wilders daarop, niks vreemd aan volgens mij!
Niet janken, als er weer een tegenreactie komt op deze reactie


Ik zeg: Laat het gezonde verstand het werk doen en niet de macho,wraak, haat en egoistische verstand..............


Maar ja jongen, als jij graag oorlog wilt met de "zogenaamde terroristen" dan moet je dat lekker doen... Maar begrijp wel dat een oorlog uit domme groepen bestaat

Dan verklaar ik hierbij de oorlog aan alle criminelen van nederland ........ DOE JE MEE TIMMETJE, IK HEB NOG DOMME MENSEN NODIG.........

06-12-2004, 23:14



Citaat door Lohengrin:
Wat is de bron?
Dat zegt hij in een paginagroot interview met dagblad Metro

06-12-2004, 23:28

Citaat door Tim76:
Veel extreme militante moslims zijn in oorlog met het westen, en dit is gewoon het antwoord van Wilders daarop, niks vreemd aan volgens mij!

Tim dat klopt helemaal wat je daar zegt.
Wilders heeft bij herhaling uitgesproken dat hij intolerantie verafschuwt, niet alleen van onze Moslims maar zeker ook tegen Moslims.
Moslimextremisten mogen ze van mij KIELHALEN!

06-12-2004, 23:33

Citaat door redouan106:
Maar ja jongen, als jij graag oorlog wilt met de "zogenaamde terroristen" dan moet je dat lekker doen... Maar begrijp wel dat een oorlog uit domme groepen bestaat

Kijk dat is nou weer en heethoofdreactie.
"zogenaamde terroristen"................
Leg eens uit wat jij daarmee bedoelt redouan106?
Is Mohammed B. een zogenaamde terrorist?
Blies Yasser Arafat zogenaamd bussen met schoolkinderen op?
Vocht Sharon zogenaamd een vuile oorlog?
Was Hitler zogenaamd een massamoordenaar?

[color=lime]redouan106 jij bent zo'n klootje dat direct polariseert, meteen op je veel te lange teentjes bent getrapt. Denk eens na jochie voordat je iemand iets in de mond probeert te leggen.[/color]

06-12-2004, 23:38
De media probeert Wilders slecht te maken en op te stoken tegenover extreem-linksen en buitenlanders zoals ze ook met Pim Fortuyn hebben gedaan(goed voor de kijkcijfers, mensen willen nu eenmaal sensatie). Als je je eerst is verdiept in zijn ideeen dan zul je zien dat die eigenlijk best wel goed zijn en ook gunstig zijn voor buitenlanders met Nederlanse nationaliteit. Zie ook http://www.geertwilders.nl/

06-12-2004, 23:44
Wilders zegt zo veel.
Heeft hij niet ook gezegd dat hij moslims de grondrechten af wilde nemen?
Ik heb in ieder geval zijn uitspraken gelezen dat hij 'hoofddoekjes rauw lust' en dat men 'maar thuis ritueel moet slachten'.
Wil hij zo steun verkrijgen van de moslims tegen de radicale islam?

06-12-2004, 23:45

Citaat door a.damse:
Wilders zegt zo veel.
Heeft hij niet ook gezegd dat hij moslims de grondrechten af wilde nemen?
Ik heb in ieder geval zijn uitspraken gelezen dat hij 'hoofddoekjes rauw lust' en dat men 'maar thuis ritueel moet slachten'.
Wil hij zo steun verkrijgen van de moslims tegen de radicale islam?
Elke vorm van Islam is radicaal als je hem vergelijkt met de christelijke geloofsbeleving... en de Euro-Islam is bedrog.

06-12-2004, 23:45

Citaat door a.damse:
Wilders zegt zo veel.
Heeft hij niet ook gezegd dat hij moslims de grondrechten af wilde nemen?
Ik heb in ieder geval zijn uitspraken gelezen dat hij 'hoofddoekjes rauw lust' en dat men 'maar thuis ritueel moet slachten'.
Wil hij zo steun verkrijgen van de moslims tegen de radicale islam?
Met die uitspraken wil die alleen aangeven dat die problemen heeft met mensen die zich niet willen aanpassen .Hij zegt gewoon wat iedere Hollander denkt.

06-12-2004, 23:47


Hier heb je het hele artikel. Oordeel pas NADAT je het hebt gelezen.

06-12-2004, 23:50



Citaat door mumuslem:


Hier heb je het hele artikel. Oordeel pas NADAT je het hebt gelezen.
Ik geloof niet in dat soort artikelen , net wat ik al zei de media kan het zo zeggen/schrijven zoals hun het best uitkomt, voor de verkoopcijfers.

06-12-2004, 23:55

Citaat door Dutchman:
Met die uitspraken wil die alleen aangeven dat die problemen heeft met mensen die zich niet willen aanpassen .Hij zegt gewoon wat iedere Hollander denkt.
Aanpassen? Aan wie? Aan Wilders? Moeten we dan maar als viswijfen elkaar op gemeenschappelijke pleinen elkaar de huid volschelden?

Elke Hollander? Nee hoor hij zegt alleen wat onderduikracisten willen horen. Hij probeert gewoon mee te liften met het klimaat dat Pim heeft gecreeerd.

Het wordt tijd om alle Nederlandse staatburgers te erkennen, ook als ze de islam aanhangen.

06-12-2004, 23:57

Citaat door Dutchman:
Ik geloof niet in dat soort artikelen , net wat ik al zei de media kan het zo zeggen/schrijven zoals hun het best uitkomt, voor de verkoopcijfers.
Goh, dat dat uit jouw hoek zou komen zeg.............


Verbazingwekkend,


Barbarian...........

Pagina's : [1] 2 3 4