Bekijk volle/desktop versie : Onzekerheid als persoon is een valkuil in een relatie.



Pagina's : [1] 2 3 4 5

21-06-2012, 23:35
Onzekerheid brengt vaak de slechtste aspecten van je persoonlijkheid naar voren.
Dit kan van invloed zijn op je partner/echtgenoot/aanstaande.



Jullie inzicht hierop?

21-06-2012, 23:42


Hmm, ik ben wel erg onzeker over iets, bij mezelf maar of dat het slechtste in mij naar boven haalt.. don't know..

21-06-2012, 23:46

Citaat door Hennaya-Soraya:
Hmm, ik ben wel erg onzeker over iets, bij mezelf maar of dat het slechtste in mij naar boven haalt.. don't know..
Niet zo zeer slecht, maar zou jij jezelf inzien als een passief persoon in een (toekomstige)relatie? Beetje zelfreflectie.

21-06-2012, 23:47

Citaat door Dignified:
Onzekerheid brengt vaak de slechtste aspecten van je persoonlijkheid naar voren.
Dit kan van invloed zijn op je partner/echtgenoot/aanstaande.



Jullie inzicht hierop?
dat is klopt haha

21-06-2012, 23:47


I totally agree.

21-06-2012, 23:47
Aan de partner om hem/haar een beetje over die onzekerheid heen te komen..Ik ben heel erg onzeker van mezelf en het brengt vooral geslotenheid met zich mee, ik hou heel wat dingen voor mezelf en durf ook niet altijd alles te zeggen.

21-06-2012, 23:49
Agree als het over overdreven onzekerheid gaat.

21-06-2012, 23:50

Citaat door Dignified:
Niet zo zeer slecht, maar zou jij jezelf inzien als een passief persoon in een (toekomstige)relatie? Beetje zelfreflectie.
Ja eigenlijk wel.. totdat hij zegt dat het hem niks doet en dat hij het prima vindt zoals ik ben!

21-06-2012, 23:59

Citaat door iwasaafi:
dat is klopt haha


Citaat door Unkown_:
I totally agree.


Zouden jullie kunnen toelichten?


Citaat door djis_boujafar:
Aan de partner om hem/haar een beetje over die onzekerheid heen te komen..Ik ben heel erg onzeker van mezelf en het brengt vooral geslotenheid met zich mee, ik hou heel wat dingen voor mezelf en durf ook niet altijd alles te zeggen.


A-ha, maar creëer je dan geen muur tussen twee personen? Omdat jij geen initiatief toont in een relatie?
Ik snap best dat het moeilijk is om alles meteen te spuwen jegens je partner, maar toch, dat versterkt alleen maar je relatie.


Citaat door crazy_lina:
Agree als het over overdreven onzekerheid gaat.
Licht eens toe?

22-06-2012, 00:01
Ik word nogal depressief en isoleer mezelf. Ook slecht?

22-06-2012, 00:03
Iedereen bezit een zekere mate van onzekerheid. Sommigen een zwaardere vorm dan een ander. Een lichte vorm van onzekerheid is m.i. niet persé negatief, behoudt je van arrogantie én denk dat je meer je best zal doen om die onzekerheid te compenseren, again lichte onzekerheid, geen zwaardere vorm. Je best doen tijdens een relatie is enkel maar toe te juichen.
Als het om een zwaardere vorm gaat, sla je al snel je eigen ruiten in. Constant bevestiging zoeken zal uiteindelijk voor frustraties en wrijvingen zorgen.

22-06-2012, 00:11
het kan ertoe leiden dat je partner overdreven wantrouwig word omdat hij/zij denkt dat je elk moment voor een ander zou kiezen en waarschijnelijk zou ze ook overdreven vaak bevestiging willen zien van jouw genegenheid naar haar toe .....maar een beetje onzeker is juist charmant_glimlach_

22-06-2012, 00:15



Citaat door Dignified:
A-ha, maar creëer je dan geen muur tussen twee personen? Omdat jij geen initiatief toont in een relatie?
Ik snap best dat het moeilijk is om alles meteen te spuwen jegens je partner, maar toch, dat versterkt alleen maar je relatie.
Nee, als je weet hoe je met me moet omgaan, hoeft er geen muur te zijn. Mensen die me ook niet door en door kennen, beseffen niet dat er een muur is en denken dat ik juist heel open ben=p
Ik denk niet dat mijn onzekerheid voor jaloezie e.d. gaat zorgen, ik ben dat soort mens niet...
Haha initiatief nemen in een relatie, gaat denk ik bij mij heel lang duren en heel wat geduld met zich moeten meebrengen, maar ik hoop dat mijn partner vindt dat ik dat waard ben, haha.

22-06-2012, 00:18

Citaat door Fietsbell:
Ik word nogal depressief en isoleer mezelf. Ook slecht?


Dat kan ik niet uitmaken, you just have to find out.


Citaat door crazy_lina:
Iedereen bezit een zekere mate van onzekerheid. Sommigen een zwaardere vorm dan een ander. Een lichte vorm van onzekerheid is m.i. niet persé negatief, behoudt je van arrogantie én denk dat je meer je best zal doen om die onzekerheid te compenseren, again lichte onzekerheid, geen zwaardere vorm. Je best doen tijdens een relatie is enkel maar toe te juichen.
Als het om een zwaardere vorm gaat, sla je al snel je eigen ruiten in. Constant bevestiging zoeken zal uiteindelijk voor frustraties en wrijvingen zorgen.


Ja klopt, daar ben ik ´t helemaal mee eens. Jij ziet dus, een lichte onzekerheid meer als een pluspunt, dat kan ik hier van uitmaken hé? Je zegt, enkel toe te juichen omtrent je relatie, beetje grijs gebied hier, definieer eens dit stukje als je wilt.
Inderdaad, zoals ik eerder vermeld heb, een muur ontstaat er, te passief, alhoewel je partner met 'constante bevestigingen' eveneens 't kan ontnemen(Maar hoelang gaat dit nou werken?)




Citaat door iwasaafi:
het kan ertoe leiden dat je partner overdreven wantrouwig word omdat hij/zij denkt dat je elk moment voor een ander zou kiezen en waarschijnelijk zou ze ook overdreven vaak bevestiging willen zien van jouw genegenheid naar haar toe .....maar een beetje onzeker is juist charmant_glimlach_
Oké, een angst om je partner te verliezen denk jij? Maar wat nou als je partner te bescheiden is?
Je dagelijkse ervaringen kunnen je aan het wankelen brengen, denk je dan dat je relatie stabiel zou zijn?
Hoe zou jij dit aanpakken?

22-06-2012, 00:19
Het klopt wel, maar heeft ook te maken met de mate van onzekerheid en waarover je onzeker bent.

Pagina's : [1] 2 3 4 5