Bekijk volle/desktop versie : dames uit belgie (antwerpen) kom eens



Pagina's : [1] 2

21-06-2012, 15:36
salam wa3aleikooum dames
ik heb even een paar vragen
wij willen inshaállah verhuizen naar belgie (antwerpen)
nu heb ik zeg maar een paar vragen is het moeilijk om een huis te vinden daar?
en is er misschien iemand die mij kan helpen met het vinden van een huis ik bedoel zijn er websites voor het vinden van het een huis of ken je iemand die wil onderhuren.

ik hoop inshaállah dat iemand van jullie mij kan helpen mijn dank is groot en allah zal jullie rijkelijk belonen voor jullie elkhair

21-06-2012, 15:38


immoweb.be is een goede site om huis/app te zoeken

21-06-2012, 15:44
dank je wel pride bride check je hoekje

21-06-2012, 15:50

Citaat door souraya22:
dank je wel pride bride check je hoekje
kapaza.be
zimmo.be
koopjeskrant.be

Toen wij aan het zoeken waren, reden we bv rond in de buurten waar we wilden wonen. Soms verhuren ze ook particulier en hangen de mensen gewoon een affiche aan hun raam of zo. Kan je ook doen, eens rondrijden.

Hoeveel slpkm zoek je?

21-06-2012, 15:58



Citaat door pride_bride:
immoweb.be is een goede site om huis/app te zoeken
het lukt me niet in te schrijven
omdat ik het adres van nl heb ingetypt

21-06-2012, 15:59
waarom in belgie wonen ik heb daar ooit een paar maanden gewoond ik werd er knettergek

21-06-2012, 16:00

Citaat door pride_bride:
kapaza.be
zimmo.be
koopjeskrant.be

Toen wij aan het zoeken waren, reden we bv rond in de buurten waar we wilden wonen. Soms verhuren ze ook particulier en hangen de mensen gewoon een affiche aan hun raam of zo. Kan je ook doen, eens rondrijden.

Hoeveel slpkm zoek je?
ik zoek een 2 of 3 slpkm het liefst 3
ja weetje lieverd elke keer rijden van nl naar belgie is te veel zeg maar
heb jij particulier of gewoon via huur sector ik wil zeg maar niet meer dan 500 euro aan de huur geven

21-06-2012, 16:05
Kom we doen woningruil, jij Belgie en ik Nederland.

21-06-2012, 16:08

Citaat door souraya22:
ik zoek een 2 of 3 slpkm het liefst 3
ja weetje lieverd elke keer rijden van nl naar belgie is te veel zeg maar
heb jij particulier of gewoon via huur sector ik wil zeg maar niet meer dan 500 euro aan de huur geven
ja, dat begrijp ik, dat het te ver is.

Kijk eens of je deze link kan openen

http://www.immoweb.be/nl/rent.Results.gallery.cfm?xmi=&xkeep=&xcarte=N&xidc ategorieprev=5&xidcategorie=5&xtypelocation=N&xcod epays=B&xcodecommunelibre=&xidregionxidprovincexid arrondissement=2%2C1%2C11&xcodecommune1=&xcodecomm une2=&xcodecommune3=&xcodecommune4=&xprice1=0&xpri ce2=500&xdevice=EUR&xminp1=&xminp2=&xminroom1=2&xm inroom2=3&xpermin=&xorderby1=prixhtva&xorderby2=co decommune&xshow=&xdisplay=gallery&xvvi=Y&xinitlist e=Y&mycurrent_section=rent&mycurrent_engine_sectio n=rent&ongletsearchactif=1&xcodecommune5=&xsearcho nglet=N&xadkey=000003

Maar voor 500 euro ga je heel moeilijk een 3 slpkm appartement vinden... Ik vond er enkel met 2 slpkm.

21-06-2012, 16:20

Citaat door verhaalmaakster:
Kom we doen woningruil, jij Belgie en ik Nederland.
jij woont in brussel toch ikw il niet in brussel wonen maar in antwerpen
mag ik jjou vragen waarom jij naar nl wilt verhuizen?misschien behoedt je me wel voor iets wat ik niet weet

21-06-2012, 16:21

Citaat door pride_bride:
ja, dat begrijp ik, dat het te ver is.

Kijk eens of je deze link kan openen

http://www.immoweb.be/nl/rent.Results.gallery.cfm?xmi=&xkeep=&xcarte=N&xidc ategorieprev=5&xidcategorie=5&xtypelocation=N&xcod epays=B&xcodecommunelibre=&xidregionxidprovincexid arrondissement=2%2C1%2C11&xcodecommune1=&xcodecomm une2=&xcodecommune3=&xcodecommune4=&xprice1=0&xpri ce2=500&xdevice=EUR&xminp1=&xminp2=&xminroom1=2&xm inroom2=3&xpermin=&xorderby1=prixhtva&xorderby2=co decommune&xshow=&xdisplay=gallery&xvvi=Y&xinitlist e=Y&mycurrent_section=rent&mycurrent_engine_sectio n=rent&ongletsearchactif=1&xcodecommune5=&xsearcho nglet=N&xadkey=000003

Maar voor 500 euro ga je heel moeilijk een 3 slpkm appartement vinden... Ik vond er enkel met 2 slpkm.
chokran lievrd barak allahofik

21-06-2012, 16:30
http://www.hebbes.be is ook een goeie!

Succes en alvast welkom in Antwerpen.
Waarom komen jullie deze kant op?

21-06-2012, 16:32


weer ne hollander te veel pppfffff

21-06-2012, 16:37

Citaat door Lamiss:
http://www.hebbes.be is ook een goeie!

Succes en alvast welkom in Antwerpen.
Waarom komen jullie deze kant op?
dank je lieverd voor je hulp...waarom we willen komen is omdat wij heel lang in belgie willen wonen
lijkt me heel leuk antwerpen

21-06-2012, 16:37

Citaat door rawaan:
weer ne hollander te veel pppfffff
Kifesh hollander?? ben jij dan ook een belgische?
Ze is neem ik aan gewoon marokkaans, en denk je dat belgie van jou is, jij bent er ook maar omdat jou ouders/voorouders hierheen kwamen om hun centen te verdienen dus belle3 ekemoem en laat iedereen wonen waar hij/zei wilt.

Pagina's : [1] 2