Bekijk volle/desktop versie : Vasten in Nador



Pagina's : [1] 2 3

21-06-2012, 14:52
Salaam allen,

Wie gaat er deze zomer vasten in Nador? En zo ja, wat valt er tijdens vastenmaand te doen in Nador(behalve je heer aanbidden). En wie weet of mensen na Ichaa naar buiten gaan? En met mensen bedoel ik dan vrouwen he haha.
En vooral als je geen auto hebt, rijden de taxi's dan?

Alvast dank...

21-06-2012, 14:56


Behalve je Heer aanbidden.

Lol.

21-06-2012, 14:59
Haha weet dat ik die dagen eigenlijk alleen daarvoor moet gebruiken. MAAR omdat het ook je vakantie is wil ik ook wel wat leuks doen, snap je? haha. Kom jij uit Nador toevallig??

21-06-2012, 15:06

Citaat door Rania_nai:
Haha weet dat ik die dagen eigenlijk alleen daarvoor moet gebruiken. MAAR omdat het ook je vakantie is wil ik ook wel wat leuks doen, snap je? haha. Kom jij uit Nador toevallig??
Ja ik snap het, wel goed dat je eerlijk bent. ;-)

Nee, kom niet uit Nador, maar ga ook niet naar Marokko deze zomer helaas.

Naar mijn weten schijnt het leven bruisend te zijn na salaat la3sha'. Dus denk dat je vast wel wat kunt doen.. behalve bij familie eten en familie over de vloer..

21-06-2012, 15:30



Citaat door Just_Hannah:
Ja ik snap het, wel goed dat je eerlijk bent. ;-)

Nee, kom niet uit Nador, maar ga ook niet naar Marokko deze zomer helaas.

Naar mijn weten schijnt het leven bruisend te zijn na salaat la3sha'. Dus denk dat je vast wel wat kunt doen.. behalve bij familie eten en familie over de vloer..
Ja dat heb ik dus ook gehoord. Maar vraag me af of het dan zo n mannenwereld is na Ichaa waar geen plaats is voor vrouwen haha.

21-06-2012, 15:33
up, vroeg me dat dus ook af

21-06-2012, 15:34

Citaat door Rania_nai:
Salaam allen,

Wie gaat er deze zomer vasten in Nador? En zo ja, wat valt er tijdens vastenmaand te doen in Nador(behalve je heer aanbidden). En wie weet of mensen na Ichaa naar buiten gaan? En met mensen bedoel ik dan vrouwen he haha.
En vooral als je geen auto hebt, rijden de taxi's dan?

Alvast dank...
Nee de taxi's hebben ook ramadan

21-06-2012, 15:35
alleen als je een kort rokje aantrekt

21-06-2012, 15:36
Nador weet ik niet.. Bij ons leeft het na taraweeh gebed. Iedereen is buiten, gaat buiten eten.. Of met fam opblijven tot fadjr gebed.

21-06-2012, 15:36

Citaat door mister_anouar:
Nee de taxi's hebben ook ramadan
Haha wat ik weet van Nador is dat die taxi chauffeurs na tien uur heel erg paranoide worden. En letterlijk tegen je zeggen, zo ver rijd in nu niet, er zijn daar en daar dieven en moordenaars pff. Dus daarom dacht ik dan zullen ze na het Ichaa gebed vast niet rijden toch.

21-06-2012, 15:37
Met familie opblijven, gewoon thuis bedoel je?

21-06-2012, 15:38

Citaat door Boney:
alleen als je een kort rokje aantrekt
Dus als je je normaal kleedt kun je wel na Icha naar buiten? Ken jij Nador tijdens de Ramadaan?

21-06-2012, 15:38



Citaat door Rania_nai:
Dus als je je normaal kleedt kun je wel na Icha naar buiten? Ken jij Nador tijdens de Ramadaan?
ja, als het een strak kort rokje is, dan mag je wel naar buiten.

21-06-2012, 15:39

Citaat door Boney:
ja, als het een strak kort rokje is, dan mag je wel naar buiten.
Hmm ik volg jou niet helemaal, kan dat?

21-06-2012, 15:41

Citaat door Rania_nai:
Hmm ik volg jou niet helemaal, kan dat?
Het spijt me. Vraag het weer.

Pagina's : [1] 2 3