Bekijk volle/desktop versie : Eigen BELHUIS wie kan me helpen!!

06-12-2004, 16:57

Citaat door xmounyax:
Ik wil een eigen belhuis gaan beginnen!
Wie kan mij daar meer informatie over geven a.u.b.!!

p.s: Mensen met een belhuis of als je mensen kent met een belhuis pm me dan ff oke!
.

07-12-2004, 16:39

Wat zijn Marokkanen toch origineel. Vroeger tien slagers in één straat, nu krijgen we 10 belhuizen in 1 straat Verzin eens wat originelers.....

08-12-2004, 00:47

Citaat door Atlasleeuw:
Wat zijn Marokkanen toch origineel. Vroeger tien slagers in één straat, nu krijgen we 10 belhuizen in 1 straat Verzin eens wat originelers.....
vorige maand bij ons in de straat 4 belhuizen in 3 maanden geopend een er waren er al 3 dus 7 belhuizen in een straat van 500 meter ..

nu 3maanden later staat de eerste al te koop voor 20.000 euro op marktplaats

08-12-2004, 10:11

Citaat door xmounyax:
Ik vroeg om hulp niet om comentaar!!! En waar ik wil beginnen is er nog geen dus!!!!!!!

Kan niemand me helpen!!!!
Ooit gehoord van de Kamer van Koophandel? En van de Belastingdienst? En mocht je niet voldoende kapitaal hebben, dan zou een bezoek aan een bank ook wel handig zijn.

08-12-2004, 10:12

Citaat door abdel_nador:
vorige maand bij ons in de straat 4 belhuizen in 3 maanden geopend een er waren er al 3 dus 7 belhuizen in een straat van 500 meter ..

nu 3maanden later staat de eerste al te koop voor 20.000 euro op marktplaats
Ja precies a sahbi, dat bedoel ik nou. Creativiteit is ver te zoeken.

08-12-2004, 10:14
hoi.. waar zou je er een willen beginnen?? ik ken er een die te koop is en wil je er zelf een huren inrichten etc..

08-12-2004, 10:18

Citaat door missrespectrdam:
hoi.. waar zou je er een willen beginnen?? ik ken er een die te koop is en wil je er zelf een huren inrichten etc..
Ja kan er nu een kopen in Rotterdam-noord als je wilt. 65.000 euro k.k. maar indiezelfde straat zitten er nog 4 andere belhuizen, dus erg handig is het niet.
Ga kerstbomen verkopen ofzo

08-12-2004, 17:14
wat wil je precies weten monia, ik kan je adviseren om er niet aan te beginnen , de kosten zijn ernorm en de omzet is heel laag, ik wil je niet ontmoedigen maar tegenwoordigen hebben de meeste mensen zelf internet thuis en bellen kunnen ze ook via een kaart, ik kan iemand die een belhuis heeft maar os er niet echt blij mee.tenzij je dit met iets anders wilt gaan kombineren,
reken zeker op een startkapitaal van ongeveer â¬50.000 als je in een leeg pand binnen komt en je moet zelf nog alles gaan opknappen.
een duur zaakje dus voor wat het binnen brengt.

ps. ik wil je niet onmoedigen maar geef je eerlijk mijn mening.

groeten chada

08-12-2004, 18:27
Wat wil je precies weten?

Ik heb het woord startkapitaal al gehoord, maar dat lijkt me logisch.

1. Waar wil je die beginnen

2. Heb je al wat geld opzij gelegd?...Zo niet, ben je al bij een bank geweest?

Laat ff wat horen,oke?

18-12-2004, 01:16
Hi,

Euphony verkoopt niets maar helpt haar klanten besparen ! Wil je de diensten van Euphony ook aanbevelen en daarmee geld verdienen? Als je enthousiast bent en doelgericht wil werken, kan je een hoge inkomen opbouwen.

Wil je meer info ivm verdiensten,neem contact met ons aub.

Mvg
ErdaL
email: erdalg@pandora.be

22-01-2005, 21:38
Bellhous in marokko